Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)
Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)
Kleine update.
Na dat me plantjes afgelopen woensdag helemaal nat geregend waren gaat het lekker.
Ik ging donderdag ff naar me plantjes kijken omdat ik o.a eentje moest switchen en toen viel mij iets op.. Nou zal ik wel te hard van stapel lopen, maar ik denk zelf dat het de eerst tekenen zijn van bloei. Ene kant leuk andere kant niet, maar dat het niet leuk is vind ik omdat hij zo klein is. Zal vast nog wel iets groeien.. Time will tell :o Voor de rest gaat alles zijn slakken gangetje. Hoop dat de zon nog flink gaat schijnen.. Zal wel niet >.>
Voor de rest heb ik niks te melden.. Zo als ik al zei, alles gaat zijn slakken gangetje..
Wou gister al update, maar UPC vond dat geen goed idee.. Kut internet..
Tot de volgende keer!
Hoi Smoking, je Blueberry in de voorbloei? Hoe oud is ie, wat zie je dan op voorbloei lijkt? Slakkegangetje....?
Ik zeg knalle maar met die plantjes, huppekee
Die rare lichte haartjes..Wat je op die foto ziet zijn gewoon blaadjes die gaan komen. Maar op die stam zag ik die rare haartjes.. Onderkant is zowat wit, boven kant is wat donkerder..
En die blueberry is dik 2 weken out nu.. is een autoflower(denk dat ik daarom te hard van stapel loop)
Nou ben ik een beetje kippig maar ik zie die hele bloei niet. Als ik naar het formaat van je plantjes kijkt lijkt me dat ook zeer onwaarschijnlijk. Maar goed alles kan, heb zelf deze ronde ook al het onmogelijke meegemaakt. Ziet er verder wel goed uit hoor. Lekker zo doorgaan. Volgende keer wel je potjes ietjes meer tot de rand met aarde vullen. Dit gaat Lekker.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Meeste autoflowers zullen op zijn vroegst in de 3 a 4e week pas in bloei gaan schieten. De plant moet eerst wel een goede basis hebben voordat ie kan gaan bloeien. Is zo'n plantje toch gouw 3 weken minimaal mee bezig.
Je ziet wat ik bedoel ook totaal niet op de foto. Eerst dacht ik het wel te kunnen zien op de foto. Maar dat zijn blaadjes.. Maar als ik dat plantje voor me heb zie ik het wel..(ff kijken wat ik kan doen om beter foto's te maken.. Heb zelf geen camera behalve die van me mobiel.) Zou jullie echt graag laten zien wat ik bedoel! :p Maar zonder goede camera word het toch moeilijk.
Heb ondertussen nog 3x zitten checken. En nee ben niet gek. Kga kijken wat ik kan doen.
Hou het dan op voorbloei. Als er meer bijgaan komen zal je die makkelijker kunnen fotograferen. Qua voeding en watergeven veranderd er nu toch nog helemaal niets.
Het is iig geen negatieve ontwikkeling. Beter van dit soort hersen brekertjes dan van die fatale dingen. We kijken gewoon met je mee dus dat komt helemaal goed.
Je moet er helemaal niets aan doen.
Als wij de haartjes willen zien, dan komen ze vanzelf.
Ga eens stoppen met je gek te maken die planten komen heus wel
En als de haartjes groot genoeg zijn, zien wij de foto's.
Kleiner gaan ze echt niet worden, wel groter en nog veel meer.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Aaah komt goed. Denk ik...
Want...Ik heb een vraagje. Is het normaal dat mijn plantje in de ochtend/middag beetje geel ish is in de binnen kant van de bladeren.. Trekt later wel weer bij..
Maar wil gewoon graag weten waarom het is zo is.
??? Raar kan je daar een foto van maken. Een goede foto zegt meer dan woorden. Dus je begint groen, trekt dan gelig en trekt dan weer bij in 1 dag. Dat is idd raar heb ik bij mijn eigen planten nooit gezien iig.
Comment