Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

Ga je echt Micro Micro of zit je aan een tentje te denken ?
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

In een kast van 90 CM lengte 65 CM breedte, paar pc fans, spaarlampen, en moet alleen nog een goede reflector maken.. Denk dat ik dat wel op school kan doen, zit toch op een las opleiding ^^
      sigpic

Comment

Uhm Sorry escar. Ik werk op dezelfde manier. Ik vul me potten af en ik begin weer als de bodem weer in zicht komt. Denk dat slak beter bij mij past hahaha. Ik ben zo in en in lui. Ben er bijna in afgestudeerd. Nee hoor Smokin doe je eigen dingetje maar. Als je maar zo nu en dan ons op het forum nog gedag zegt is dat voor mij genoeg. Leuk dat je ook iets binnen wil gaan proberen. Het kweekvirus is wel aangewakkerd bij je iig.

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

He lullig geen internet en geen tv.. Dan wordt je ff 5 eeuwen terug in de tijd gesmeten. Nou haal je "Mens erger je Niet" maar weer uit de kast dan.

Comment

Kijk dit noem ik nou logisch nadenken, de coffeeshop wordt alleen maar rijker van jouw inkoop.

Gewoon zelf kweken en geen gelul, veel leuker, hobby erbij en een veel betere kwaliteit gebruiken.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Inderdaad als je de mogelijkheid hebt is het zeker de moeite waard, je gaat de plant ook nog meer waarderen
                  sigpic

Comment

Blue w 20.jpgBlue w 21.jpgBlue w 22.jpgBlue w 23.jpg
                    Switch PlantjeSwitch 20.jpgSwitch 21.jpgSwitch 22.jpg
                    Knak PlantjeKnakje 20.jpgKnakje 21.jpg
                    TragePoke 20.jpgPoke 21.jpgpoke 22.jpgPoke 23.jpg
                    3 of em.jpg Groeps foto
                    IMAG0827.jpg Blad met wat ik denk dat meeldauw is wat ik heb afgeknipt.

Dat bladeren af knippen is niet zo'n probleem heb ik gehoord. Mij is vertelt door een kweker die ik via via ken dat het geen probleem is. Aangezien de enegergy nu meer in de toppen zou worden gestopt. Dus als ik hem bijna kaal moet knippen, zou ik me niet stressen. Dit ga ik proberen in me Micro kweek. Plantjes worden al aardig groot daar.

Tot de volgende keer!
                    sigpic

Comment

Heerlijk om die koninginnetjes weer ff te mogen aanschouwen Smokin. Je bedoeld dieven, prunnen, lolypoppen etc. Daarmee leid je energie die in de kleine ondergelegen topjes wordt gestopt naar je hoofdtoppen. Van de bladeren weet ik dat niet zo zeker. Maar goed zal ook goed kunnen hoor. Die witte vlekjes lijken op meeldauw maar dat is niet echt mijn sterke punt. Verder staan ze mooi in bloei, leuk om te zien dat het iig nog goed gaat daar.

Comment

Haha, lolypoppen. Rare termen bedenken mensen toch.

Denk zelf ook dat die witte plekjes meeldauw zijn. Heb er nog paar zitten op me plantje, denk dat ik maandag maar zachte sponsje ga halen en gewoon weer met dreft te lijf gaan. Plant lijkt er niet echt onder te leiden dus waarom niet
                        sigpic

Comment

Ja. zo zit dit jargon vol met dat soort grapjes. Had je je al verdiept in de betekenis van fimmen? Leg je ook half in een deuk.
                          Gewoon proberen, je zal er iig wat mee leren of van leren. En 1 druppeltje is genoeg voor de hele vaat he. Dat je niet ff die halve fles gelijk leeg knijpt
                          Geen cent te veel he, Mam mag ik pompen, Ja maar je heb nog van die kleine beentjes he. arrg ik drijf weer af. Nou nog maar ff eentje draaien dan.

Comment

Zie ik me zelf ook doen ja. Ben soms nog al... Lomp..

Geen cent te veel he, Mam mag ik pompen, Ja maar je heb nog van die kleine beentjes he. arrg ik drijf weer af.
                            Weet niet waar het vandaan komt! Maar lig wel in een deuk
                            Wat rook je trouwens?
                            sigpic

Comment

Me laatste toppen van me Northern Lights Special. Die is echt top nu.. Is nu zeker 4 maanden oud en rookt lekker weg. Me potten zijn bijna leeg, maar over een paar dagen weer lekker afgevuld met mijn Blues Berries. Heb nog een mazzeltje gehad qua zaden. Schilders zijn gearriveerd. denk dus over een weekje of 3 weer te kunnen starten met de Sweet n Sours. Dat Laatste trouwens moet je een beetje voor op leeftijd zijn. waren de reclames van dreft en roosvisee uit mijn jeugd. Escar zal ze direkt herkennen zoals alle ouwe bokken van 40 plus

Comment

Ja ik weet het weer! Alleen ik las pompoenen... Jah heel raar weet ik...
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X