Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

Is dit bij de zelfde plant deze twee foto's?

Het lijkt alle op dezelfde schimmel
    Alleen op de tweede foto lijkt deze gehecht aan de nerf.

Hoever ben je van de oogst af.
    Last edited by Escargot; 13 October 2013, 19:11.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

2/3 weken ong, volgens DHS

En ja zelfde planten Escar.

Alleen ik bedoelde de punten van de 2e foto. Maar ik had die schimmel daar nog niet gezien!
      Last edited by SweetMango; 13 October 2013, 19:44.
      sigpic

Comment

Die bruine punten niet druk om maken.
        Die hebben waarschijnlijk de grond geraakt, nat geworden door je aarde.
        Niks aan de hand.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
          Die bruine punten niet druk om maken.
          Die hebben waarschijnlijk de grond geraakt, nat geworden door je aarde.
          Niks aan de hand.

Zat hetzelfde te denken.

Die witte schimmel daarentegen wel in de gaten houden.
          Ik vrees dat we hier met meeldauw te maken hebben.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Nou, dan gaan we ze maar toch even in sprayen. 10% melk 90% water toch? En dan spuiten over de planten. Is niet erg als ik de toppen ook mee spuit correct?

De probleem plant krijgt morgen weer wat water. Bak begint lichter te worden, maar kan vast nog lichter worden!
            sigpic

Comment

Beste plantenlief hebbers,

Vandaag heb ik weer een grondige planten inspectie gedaan voor dat ik me plant ging bewerken met 10% melk 90% water.. Had geen planten spuit.. Dus ik heb het met een kwastje/beetje der op gedruppeld. Hopen dat het werkt. Weet natuurlijk niet zeker of het meeldauw is, maar zal vandaag ook wel in blad problemen help vragen..

De Blueberry in de witte bak.. Jah.. Danm die is in een keer kaal vergeleken met de vorige keer. Als dit niet stopt en ik er nog niet achter ben of het erg kwaad kan.. Dan denk ik dat ik hem maar om breng.. Wil niet dat die schimmel op me toppen kom.. Maar wil ook graag dat die gewoon volgroeid.. Wat denken jullie?
              Fotos van de blueberry:
              12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg
              Idd, der zat nog wat melk :s

Switch plantje gaat goed. Alleen bladeren beginnen lichter/harder te worden.. Dus maar ff zien wat er gebeurt.
              1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg11.jpg
              Oh oh oh, wat maakt die thc aan naar mijn idee. Ziet er erg mooi uit irl. Lijkt wel of je het kan opeten!! Net maar water gegeven want zijn bladeren hingen een beetje.

Me Micro fotos.. Volgende week ergens zal ik wel topic openen.. Weet niet zeker we zien wel!
              Dit is de lemon haze..(van Growerschoice) Grappig plantje, ziet er leuk uit.. Maar ik wil deze gaan toppen, dat moet toch nu wel lukken?
              IMAG0915.jpgIMAG0914.jpgIMAG0916.jpg
              Sweet Mango van GC
              IMAG0917.jpg

IMAG0918.jpgDit zijn de laat komers(lemon haze van GC). Had bijde niet verwacht dat ze zouden komen maar in een keer waren ze der toch.. Der staat er 1tje te nat. Dat weet ik. Hopen dat het mooie goede planten worden.

Dat was het voor deze week. Hopen dat jullie mij kunnen helpen met het besluit van de blueberry.

Fijn weekend iedereen!
              sigpic

Comment

Die plantjes van je hebben serieuze vorderingen gemaakt Smokin. Dat gaat niet lang meer duren. Ziet er erg smakkelijk uit proficiat.

Comment

Hoop het. Blijkt toch een soort meeldauw te zijn. Ben bang dat ik hem bbeter nu om kan hakken dan wachten.. misschien zo ver mogelijk uit stellen?zucht..
                  sigpic

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

sigpic

Comment

Beste planten liefhebbers,
                        Sins vorige week heb ik een Tneon 55Watt. Die ik in de toekomst ga gebruiken voor me micro kweek maar voor nu ff het afbloeien van me BB's. Naar mij idee, gaat het goed nu. Zijn stukje dikker geworden. Kan alleen niet kijken hoever ze zijn.. Had me Microscoopje heel de nacht aan gelaten en nu zijn de batterijen op.. Zucht..

20.jpg22.jpg21.jpg Boven top heb ik er af geknipt, ik wou de oorlog tegen de schimmel niet verliezen! En tot nu toe, heb ik het niet meer gezien^^
                        31.jpg32.jpg34.jpg35.jpg37.jpg36.jpg33.jpg Op de switch blueberry worden blaadjes lichter, en volgens mij heb ik te veel water gegeven? aantal bladeren krijgen verbrand puntje.

IMAG0948.jpgIMAG0949.jpg Sweet Mango GC
                        IMAG0950.jpg Lemon haze. Jammer genoeg een vrouwtje.. Had graag mannetje gehad :/

Dit was het voor nu. Laaste update zal de slacht update worden.

Fijn weekend, en fijne dag peepz!
                        Last edited by SweetMango; 26 October 2013, 11:13.
                        sigpic

Comment

Die verbrande puntjes is een gevolg van overvoeding.
                          Ff alleen maar water geven.
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Mooie pica's smokin. Ze zijn al een heel eind idd. Kan niet wachten op je volgende update.

Comment

~Berry Staat genoteerd =}

~Ron, haha. Kan zelf ook niet wachten. Ben echt benieuwd hoe de smaak is!
                              sigpic

Comment

Ja ja, daar ben ik dan weer.

De planten zijn om en gedroogd. Heb hem eerder om moeten goeien dan de planning was. Maar aangezien ik door een extreem domme fout top rot heb laten komen(was ophangen in de kamer waar ze staan..Sigh..).. En ook al knipte ik het er uit, het kwam gewoon weer terug.. Dus toen maar besloten om er 3 dagen in het donker te laten.. En man.. Toen ik de deur open dee, wat rook het lekker! Kan het niet plaatsen maar rook erg lekker. Alleen de smaak.. Jak, vind hem nog niks. Hij is goed gedroogd. Nog niet gecured. Dus hopelijk komt het goed.. Volgende keer beter..!! Dit keer is je eerste wietje dus niet lekkerste geeft wel een lichte head high dus ik vind het goed.
                                Opbrengst was niet erg groot, heb geen weeg schaal dus kon het niet wegen. Denk dat het rond de 10 gram was.. Misschien 15? Idk.. Was al blij dat ik er meer dan 1 joint van kon draaien! Volgende keer komt het wel goed

Ik wil even iedereen bedanken die mij hier heeft geholpen. Zonder jullie zou het mij waarschijnlijk niet gelukt zijn!
                                Heb hier op het forum veel geleerd! Maar ben nog lang niet klaar ^^

Volgende ronde is in de maak. Moet nog het een en andere doen aan me micro kastje en dan komt het goed. Kwil gaan scrogg dus als ik daar vragen over heb zal ik zeker een topic openen. En vragen zijn er zeker!

Fotos? Jah me telefoon is opstandig bezig dus die komen misschien later. Geen zin namelijk om de juiste fotos tussen 5000 fotos te zoeken..Sorry.

Nogmaals bedankt!
                                En fijne dag!
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X