Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jai dd, nee ik heb ze in de volle grond gezet, ze moet nog in bloei gaan, voorbloei is al begonnen (al een geluk), maar mijn hollands hope ga ik 12/12 doen vanaf vandaag
dit is mijn kweekverslag dan kan je het eens zien : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Hollands-Hope
Nou vandaag is het er dan toch van gekomen, ik heb eerste plant geoogst
Foto's zijn met flits gemaakt, was echt een paar minuutjes geleden.
Een andere plant die even lang bloeit is iets grooter en voller, deze oogst ik later, kijken of ik het verschil ook merk.
Hee ziet er goed uit!
Had denk iets langer gekunt maar zo is het ook gewoon goed!
Beetje mooie compacte buds?
Heb je goed de plant gecheckt op rot en ongedierte voordat je hem onderste boven hing?
Ik zou de grote bladeren er nog wel ff vanaf halen anders is het amper te scheiden van je bladafval straks.
THanks! Buds zijn zeker wel compact en redelijk groot Heeft nooit geen ongedierte bij gezeten en al helemaal geen top rot. Ik weet dat het wat vroeg is, toch ben in super benieuwd wat ik er echt van ga merken als ik het later rook. Zoals ik al vermelde, heb ik nog zon plant die ik een week later wil oogsten
Ik heb ergens gelezen dat het goed is om hem met blad en al op te hangen, dit is de eerste keer dat ik dit zo doe. Ik ben van plan dit weekend de grote bladeren te verwijderen en dan volgend weekend de rest eraf te knippen. I hoop dat dat werken gaat, zo niet dan doe ik het de volgend keer weer anders. Ik zal hier nog wat foto's posten over hoe het gegaan is
Dat doe ik denk ik ook, niet direct knippen maar gewoon even wachten wat er gebeurd. Ik las dit stukje en probeer me hier aan te houden: http://www.superwiet.nl/Het_droogproces.html
Even een "Kleine" correctie op de informatie in dit topic. Nadat de oogst gerookt/test is en wat rond gevraag heb blijkt dat dit geen Durban maar Amnesia Haze is Heb nu 2 planten klaar en resultaat mag er zijn. Nog even de laatste foto met de opbrengsten van 2 planten per plant in een wek flesje.
Comment