Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onbekende soort wietplant in de tuin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Onbekende soort wietplant in de tuin

Korting op 420shop
    Hallo Hallowa

Ik ben voor de 2de keer begonnen met een plantje en heb deze van een maat van mij gekregen dus weet niet wat voor 1 het is.
    Ik heb hem sinds 5 juli gekregen.

Heb hem in de volle grond gezet en wat universele potgrond erbij gedaan.
    Ik geef haar nu om de dag water, en GEEN voeding. Maar volgens mij is ze nu nog wel tevreden tot dusver

Maar kan dus altijd beter, ik wil weten wat de experts er van vinden en wat er dan nog beter kan

Haleej

20130714_133805.jpg20130719_190049.jpg20130719_190056.jpg20130724_113645.jpg20130804_142529.jpg20130804_142539.jpg

Re: Onbekende soort wietplant in de tuin

Ten eerste, waarom zet je dit topic in de kweekverslagen voor 2012? We leven in 2013. Ik zal je topic verplaatsen.
    Ten tweede, de meeste buitenplanten zullen in ieder geval binnenkort al beginnen met bloeien. Je plantje lijkt me nog erg klein. Ik vrees dat je er niet heel veel wiet aan overhoudt (mocht het een vrouwtje blijken te zijn). Maar alles is natuurlijk mooi meegenomen .
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ziet er best leuk uit

gewoon buiten laten staan en wie weet tikt die de 80 cm nog aan.

Comment

Laatste foto is de meest recente zo te zien, daar is weinig mis mee toch, ze zou misschien een beetje groeivoeding lusten, iets met stikstof (N) dus.
        Blad heeft wat weg van Amnesia haze, als het een stek is zou dat best kunnen.
        Fingers crossed dat deze een korte bloeitijd heeft eh..
        Voorlopig gaat het goed.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik kweek toch liever in een grote pot , kun je met een simpele vertometer kijken of hij voeding moet hebben en heb je meer controle op je kweek !!! en je kunt zo je toppen droog houden !!!!!trekt hem zo onder afdakje !!!! en laten gaan die plant , DE VALE WAY !!!

Comment

Bedankt voor de snelle reacties!

Ja ik kon alleen maar kweekverslagen van 2008 tot 2012 vinden van buitenkweek, anders had ik dat natuurlijk wel gedaan

Ik heb het plantje gekregen als stekvorm inderdaad en ze hadden het wel over een haze-soort dus zou goed kunnen dat het amnesia is

Ze is nu pas 90 CM en de blaadjes worden wat lichter dus moet er inderdaad voeding bij doen.

Wat voor voeding kan ik het beste gebruiken? groei of nu al bloei - Canna/plagron ?

En nog wat actuele foto's: 20130811_161459[1].jpg20130811_161440[1].jpg20130811_161509[1].jpg

Comment

Aangezien ik echt niet weet hoe ik dat moet doen met voeding geven, heb ik dus ook nog maar niks gedaan (alleen regenwater om de dag) Mijn plant is nu z'n 105 CM groot, en begint al aardig te ruiken

Ik zag wat kleine spinnetjes op het blad dat leek op spint dus heb op internet gezocht en zag dat knoflookteentjes misschien kon werken omdat dat een beetje in de plant gaat trekken en dat stoot de beestjes af. Heb sindsdien BIJNA geen last meer van spint.

Ik heb een foto van de knop gemaakt en daar steken wat haartjes uit. Betekent dat dat ze in bloei gaat?
              Of is het toch stiekem geen mannetje en dat ik me helemaal vergisxD

Hier foto's van vandaag: 20130819_163053[1].jpg20130819_163104[1].jpg20130819_163113[1].jpg20130819_163134[1].jpg20130819_163214[1].jpg20130819_163306[1].jpg

Comment

Als je een stek krijgt/koopt neem ik toch aan dat je een stek vrouw hebt !!!! als je planten in de volle grond poot , gewoon laten gaan !!! volgens mij is dat een mooi plekje daar!!!! kunnen wel een paar planten bij !! ( volgend jaar) TIP lees ff een paar guerilla verslagen denk dat je daar wel veel aan hebt !!! grtz Budha

Comment

Ja ik ben daar niet zo snugger in geweest, en nu weten we dus niet wat het is. Mja wat jij zegt gewoon laten gaan
                  En heb het er al over gehad thuis en jahooor volgend jaar toch 3 of 5 planten in de tuin

Weet jij toevallig of ze al in de bloei gaat?
                  En zal meteen even bij guerilla kijken!
                  ThQ

JS50100

Comment

Nou je zou hem natuurlijk wel een beetje kunnen helpen !!!! voer hem 1 keer in de week een gieter met , pk 13 / 14 op gelost in het water !!! Hier planten met dikke toppen , maar ook zonder toppen , en die krijgen het ook , wil dat ze in de bloei komen , je weet maar nooit wat voor najaar we krijgen !!!! als we een beetje mooi najaar krijgen zetten die toppen lekker aan , als we een vochtige najaar krijgen en ik moet ze kappen , in verband met schimmel of top rot heb ik altijd nog opbrengst !!!!!! je hebt een mooie plant !!!! veel suc6 , grtz Budha

Comment

Ja ik ga volgend jaar met voeding werken, en dan waarschijnlijk Green sensation Plagron (of is dat niks?) Ik denk dat beter is omdat ik nu maar 1 plant heb en volgend jaar komen er 3 of 5 als het meezit Ik merk wel dat ze van onderen al geel begint te worden en dus voeding nodig heeft. Maar hoop dat ze het zo ook gaat redden?

De eerste bloeiverschijnselen zijn er eindelijk Maar heb nu een ander probleem.. Mijn blad (zie foto) Ik hoop dat het niks ernstigs is, en die spint helpt ook al niet echt mee.
                      Aangezien de knoflookteentjes wel werken na mijn idee, maar ze gaan er niet helemaal weg van helaas.

Ik geef haar nu om de dag water, en probeer iedere dag de plant een beetje beestvrij te maken

Hier nog wat actuele foto's:

20130828_101114.jpg20130828_101121.jpg20130828_101143.jpg20130828_101152.jpg20130828_101204.jpg

Comment

hoi
                        ik maak elk jaar mijn eigen mix aarde potgrond,turf en paarde mest
                        ook doe ik er van aptus all in one nutrition korels bij
                        werkt goed bij mij
                        als de bloei begin geef ik terra max for the bloom cycle

maar iedereen doet het op zijn eigen manier

gr su6

Comment

Je plant is zowiezo meer van de sativa kant!
                          Dat verklaard ook waarom ze zo hard groeid.
                          In de cannabislovers betekend dit.
                          Dat ze in de bloei 300% extra word wat ze in de groei heeft bereikt.
                          Oftewel 3x de hoogte in de bloei,in het abn 50cm groei - 1.50m bloei uiteindelijk.

Lijkt me op 60-40 verhouding.
                          Waarscijnlijk met thai genen erin...
                          Verder kan ik ook niet zeggen hoe en wat
                          Staff
                          Last edited by stafford; 28 August 2013, 11:36.

Comment

Hallo Hallo

Weer een kleine update van mijn vrouwtje, ze is de laatste tijd flink gegroeid ze is nu ongeveer 150 CM
                            Ik gebruik nog steeds geen voeding, vind het pas echt noodzakelijk als er meerdere bladeren geel worden, en dat is nu nog niet het geval.

Ze is nog niet zo gek lang in de bloei maar de eerste haartjes zie je al Kan iemand mij vertellen hoeveel weken deze plant ONGEVEER nog te gaan heeft?

20130905_141116.jpg20130905_141129.jpg20130905_141142.jpg20130905_141211.jpg20130905_141233.jpg
                            Last edited by JS50100; 5 September 2013, 14:28. Reden: Ben de foto's vergeten

Comment

hmmz als dit een volbloed sativa is mag je rekenen op eind november oogsten,miss zelfs begin december!
                              hoop het voor je van niet want de plant op zich ziet er mooi uit!

check mijn topic ook eens!

latur

Comment

Bezig...
                              X