Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 plantjes uit 40 skunky seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 plantjes uit 40 skunky seeds

vrees voor mannelijke planten .. maar wil je volgend jaar nog goedkoper gaan kweken? hou dan dat mooiste mannetje die met de grootste ballen .. en laat em dat derde plantje indien vrouwtje bevruchten .. mss heb je wel vele zaadjes in je vrouwtje .. zonde voor dit jaar maar leuk voor het volgende jaar .. je had toch drie plantjes ? of heb ik iets over het hoofd gezien..

Comment

ja ik heb 3 plantjes, en ik wou eigenlijk echt wel een lekker wietje roken .. dus hoop ik gwn nog iets van die derde te halen

Comment

Comment

oke bedankt, kan ik best nu al die planten apart zetten?

Comment

wil je kweken en veel zaad / dan niet .. dan gooi je de kleinste vent gewoon weg

wil je een beetje zaad proberen maken dan zet je ze uit elkaar en kies de man uit die het gaat worden / verzamel in potje en breng aan waar je wil met een droog kwastje .;

wil je geen zaad .. kan je beter de mannen geheel verwijderen .. die blijven onbruikbaar dan en die blijven helaas ook mannelijk dus de vuilbak in en meegeven met de ophaaldienst ^^,

beetje te zien wat je wil he ..

Comment

Beste mede-JD'ers, ik heb besloten om toch gewoon de mannen weg te halen, te hopen op een vrouw en dan wiet te telen. Dit omdat dit het oorspronkelijke plan was en omdat de winter eraan komt. Dan heb ik af en toe eens zin om bij het haardvuur een jointje te roken. Hier een paar foto's van mijn enige hoop en laatste hoop, ik zal ze zelfs een naam geven !
              Dit is vanaf nu "Narquelie", Elfs voor oktober ! In oktober hoop ik te oogsten en vermits deze mythische wezens heel wat met de natuur te maken hebben, vond ik dit wel passen

Hier is 'ze' (hopelijk is het een 'ze')

image (96).jpegimage (97).jpegimage (98).jpegimage (99).jpegimage (100).jpegimage(101).jpegimage(102).jpegimage(103).jpegimage(104).jpegimage(105).jpegimage(106).jpegimage(107).jpegimage(108).jpeg

de laatste 3 foto's zijn onduidelijk, ik weet het maar het lukt me niet een scherpe van dichtbij te nemen

Comment

hopelijk is t een dame ik duim voor je
                sigpic

Comment

die laatste drie zouden inderdaad de doorslag kunnen geven om uitsluitsel te geven .. helaas zijn ze me te onduidelijk, voorlopig herken ik daar nog geen vrouwelijke noch mannelijke kenmerken .. evenueel opnieuw proberen met een zwart of wit A4tje achter de stam(stengel) eenkleurige achtergrond zal de focus makkelijker maken

Comment

Bedankt voor de tip ! blijf in de buurt want ik ga het ogenblikkelijk doen !

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik heb het gevoel dat het gewerkt heeft !
                    image(109).jpgimage(110).jpgimage(111).jpgimage(112).jpg

Comment

heeft inderdaad gewerkt ach waar een cursusje fotografie al niet goed voor kan zijn , nog meer positief nieuws er zijn nog geen mannelijke kenmerken te bespeuren .. voorlopig is het nog steeds een zij :p

Comment

Ik zie ook alleen maar blaadjes groeien, heel even geduld dus nog.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

hee voor 4,50 wel 'n goedkope beginnerscursus kunnen volgen
                          dus verwacht niet teveel en kijk gewoon af hoe het verloopt allemaal
                          volgend jaar wat fatsoenlijk zaad en je maakt jezelf blij met het eindresultaat
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ja, dat is waar !
                            Ik hoop, en morgen begin ik aan het bouwen van een growbox, met spaarlampen en reflecterende folie, dan zet ik daar deze winter wat in als het niet goed uitdraait !

Comment

MANNEN !!!!!
                              hoogmoed komt voor de val maar.. ben daarnet effe gaan kijken in de regen, staat er nu daar toch wel een witte haar, de fijnte van een naaldje, nog geen cm lang tussen 1 van m'n bovenste takjes, ze ligt wat moeilijk en het regent dus kan geen deftige foto nemen, maar ik ben vrij zeker dat het een vrouwelijk geslachtskenmerk is dat ik heb mogen aanschouwen !

Comment

De roze muisjes gaan rond in Montpellier.

Groot feest vanwege dit goede nieuws, gefeliciteerd.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X