Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 plantjes uit 40 skunky seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 plantjes uit 40 skunky seeds

Doe maar van nik

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Oke jullie zeggen het maar he ! ik probeer er dit weekend te geraken, en anders zal het wel nog een weekje duren !

Comment

Natuurlijk, van Escargot.
        Als ik weer eens naar Nederland rij, moet ik een omweg maken.
        Kan ik ook weer eens door prachtig Zeeland rijden.
        Last edited by Escargot; 12 September 2013, 16:46.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ik heb mijn werkje verplaatst naar de kant met optimaal zonlicht en de achterkant met aluminiumfolie dichtgemaakt (de kant waar sowieso geen lich kwam) dus met dit hoop ik het lichttekort toch op 1 of andere manier te reduceren

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

imagexx.jpgimagex.jpg
          imagexxxxx.jpgimagexxxxxx.jpgdit plankje in de aluminium gewikkeld weerkaatst het licht op de aluminium in het hokje
          imagexxxx.jpgimagexxx.jpghierdoor reflecteer ik hopelijk wat licht, the cheap way

Last edited by groenevingers7; 12 September 2013, 18:57.

Comment

Hahaha hoe fantastisch man, ik moet zeggen je bent lkker vindingrijk maare of het veel gaat opbrengen...
            De regen hou je wel van hun toppen, maar wat bij slagregen.
            En aan zonnestralen gaat ze toch ook een klein beetje tekort komen niet?

Comment

het is maar voorlopig, tot de zwaarste regen voorbij is !
              heb gehoord dat aluminiumfolie werkt maar dat je bij felle zon moet oppassen voor brandplekken, maarja dit gaat niet echt meer gebeuren denk ik !
              nog iets, m'n vervoer naar terneuzen is pas over 2 weken, is dit te laat voor de voeding, en kan ik het beter vroeger hebben?

Comment

Gewoon doorzichtige serrefolie erboven hangen veel goedkoper, laat uv door maar beschermt tegen regen.
                Is redelijk laat mar beter dan niet.
                Mail anders eens naar The urban gardenshop in Terneuzen mischien verzend ie wel...

Comment

Je hebt nog geen dikke toppen kerel ! Zo'n vaart loopt het dan echt niet eh...
                  Mijn plantjes staan al weken buiten, met toppen, zonder afdak, in zon, wind, en regen. Die gaan ook niet opeens dood omdat ze nat worden.
                  Een beetje regen kan geen kwaad, als de wind er maar lekker doorheen kan en je de aarde afdekt als het lang regent.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

heb ze even vanonder het schuurtje gehaald, ik ga het vooral gebruiken om m'n toppen te beschermen tijdens de bloei !
                    heb goed en slecht nieuws, producten worden vandaag besteld en dan heb ik ze over 2 dagen, en m'n plant is nog volop aan't groeien, ik heb duidelijke foto's van de haartjes !
                    het slechte nieuws, mijn plant wordt geteisterd door vraatzuchtige beestjes, de grootste onderste bladeren zijn bijna helemaal weggevreten..

imagexxxxxxx.jpgmijn plantje, pot afgedekt en vanonder het afdak
                    imagexxxxxxxxxxxxxxx.jpgimagexxxxxxxxxxxxxx.jpgimagexxxxxxxxxxxxx.jpgdit zijn de slachtoffers, in het begin stoorde het niet, maar de beestjes eten nu wel serieuze hoeveelheden
                    imagexxxxxxxxxxxx.jpgimagexxxxxxxxxxx.jpgde haartjes, die je nu zeker kan zien, kijk maar naar de bovenste rechtertak
                    imagexxxxxxxxxx.jpgimagexxxxxxxxx.jpgimagexxxxxxxx.jpgde naar mijn mening gezonde en goed groeiende bladeren !

Comment

Goed groeiende bladeren....Ik tel 9 en 11 vingerig blad

Dat is een gelukkig en sterk plantje, die kan zeker wel wat hebben.

En ik zie de haartjes ook, beginnen al uit de toppen te komen.

Die beestjes die dit doen zijn, wantsen, rupsjes en of slakken.

Een doosje slakkenkorrels is geen overbodige luxe.
                      Rupsjes goed onder het blad kijken en handmatig verwijderen en afvoeren.

Ze zijn soms erg klein en laten zich heel moeilijk vinden die rupsjes.

En ze vreten er lustig op los.
                      Wantsen hoef je niets aan te doen, plant een beetje verzetten, helpt vaak tijdelijk.
                      Succes
                      Last edited by Escargot; 18 September 2013, 16:38.

Comment

Ziet er heel gellukkige dame uit!
                        Een potje met bruin tafelbier ingraven dicht bij je plant, dan hou je de slakken ook weg
                        Ze zijn net als ons en drinken ook wel graag een biertje en dan verzuipen ze gellukkig

Comment

Tsja of als je in huis iets van koper hebt een koperen schaal oid, zet die onder je pot, houden slakken helemaal niet van.

Ook slakkenkorrels kosten geen drol 3,95 voor 1400 M2.

Heb je gelijk een aantal jaar wat aan.

Comment

Ja ik heb wel ergens slakkenkorrels liggen !
                            waar moet ik die leggen? gewoon op de aarde ofso ?

en dat van die goed groeiende bladeren, vind je echt dat ze goed groeien of was't ironisch bedoeld? :p

Comment

Rondom je pot strooien in een weide cirkel.
                              Niet onder de plant, neem een cm of 4 afstand, dan gewoon strooien als kippenvoer. (geen hoopjes maken)

Nou laat ik het zo zeggen dan, een gezonde plant maakt 5 en 7 vingerige bladeren een gelukkige plant 7 en 9.

Dus laten we het houden op......

Heel erg gelukkig

Goed gedaan.

Dus ironisch, ehh nee, helemaal niet

Comment

So zonder dakje das beter voor je plant tegen da je dikke toppen heb moet je er pas weer een dakje boven zetten.
                                maar daar houd je echt geen toprot mee tegen ook een afdakje zorg voor vocht problemen.
                                Feit is schrik niet bij de een stukje toprot maar verwijder het heel voorzichtig en laat je plant zo lang mogelijk bloeien
                                Ga een gevecht aan mij de oogst koorts die je zeer zeker gaat krijgen de plant zal je loken en gek maken
                                Whahah sorry ik heb een lekker buiten wietje van vorig jaar op GRAPEFRUIT hmmm SUC^6
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X