Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb mijn werkje verplaatst naar de kant met optimaal zonlicht en de achterkant met aluminiumfolie dichtgemaakt (de kant waar sowieso geen lich kwam) dus met dit hoop ik het lichttekort toch op 1 of andere manier te reduceren
Hahaha hoe fantastisch man, ik moet zeggen je bent lkker vindingrijk maare of het veel gaat opbrengen...
De regen hou je wel van hun toppen, maar wat bij slagregen.
En aan zonnestralen gaat ze toch ook een klein beetje tekort komen niet?
het is maar voorlopig, tot de zwaarste regen voorbij is !
heb gehoord dat aluminiumfolie werkt maar dat je bij felle zon moet oppassen voor brandplekken, maarja dit gaat niet echt meer gebeuren denk ik !
nog iets, m'n vervoer naar terneuzen is pas over 2 weken, is dit te laat voor de voeding, en kan ik het beter vroeger hebben?
Gewoon doorzichtige serrefolie erboven hangen veel goedkoper, laat uv door maar beschermt tegen regen.
Is redelijk laat mar beter dan niet.
Mail anders eens naar The urban gardenshop in Terneuzen mischien verzend ie wel...
Je hebt nog geen dikke toppen kerel ! Zo'n vaart loopt het dan echt niet eh...
Mijn plantjes staan al weken buiten, met toppen, zonder afdak, in zon, wind, en regen. Die gaan ook niet opeens dood omdat ze nat worden.
Een beetje regen kan geen kwaad, als de wind er maar lekker doorheen kan en je de aarde afdekt als het lang regent.
heb ze even vanonder het schuurtje gehaald, ik ga het vooral gebruiken om m'n toppen te beschermen tijdens de bloei !
heb goed en slecht nieuws, producten worden vandaag besteld en dan heb ik ze over 2 dagen, en m'n plant is nog volop aan't groeien, ik heb duidelijke foto's van de haartjes !
het slechte nieuws, mijn plant wordt geteisterd door vraatzuchtige beestjes, de grootste onderste bladeren zijn bijna helemaal weggevreten..
Ziet er heel gellukkige dame uit!
Een potje met bruin tafelbier ingraven dicht bij je plant, dan hou je de slakken ook weg
Ze zijn net als ons en drinken ook wel graag een biertje en dan verzuipen ze gellukkig
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
So zonder dakje das beter voor je plant tegen da je dikke toppen heb moet je er pas weer een dakje boven zetten.
maar daar houd je echt geen toprot mee tegen ook een afdakje zorg voor vocht problemen.
Feit is schrik niet bij de een stukje toprot maar verwijder het heel voorzichtig en laat je plant zo lang mogelijk bloeien
Ga een gevecht aan mij de oogst koorts die je zeer zeker gaat krijgen de plant zal je loken en gek maken
Whahah sorry ik heb een lekker buiten wietje van vorig jaar op GRAPEFRUIT hmmm SUC^6
Comment