Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als je in gent woont of de Kranten van sint amandsberg, zwijnaarde, oostakker gaat dat water snel Genoeg wegtrekken die bodem
Laat goed door. Als je meer de kanten kluizen ertvelde woont zit ke idd met zware kleigrond en een probleem...
En morgen gaan er weer bakken water uit de lucht vallen!
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Dit is ze, en ik vind dat er vooruitgang is, niet alleen groeien er kleine groene blaadjes bij van boven, de bloemvorming gaat ook verder en
de toppen worden groter, dus goed nieuws eigenlijk !
Die heeft het lastig maar ze toont strijd kracht!
Nu ga je best zorgen voor een afdakje (doorzichtige landbouwfolie ofzo) zodat de regen niet de hele tijd in je toppen valt.
Want als ze nog wat door groeien gaat je oogst naar de kloten door toprot.
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Ze is nog niet buiten gevaar maar ik denk dat ik mijn opzet ben geslaagd om het genezingsproces in gang te stellen,
blaadjes naar omhoog gericht, bruine plekken verdwijnen en de bladeren worden groener, ik vind ze er veel beter uitzien image (31).jpgimage (32).jpgimage (33).jpgimage (34).jpgimage (35).jpg
stel ik me deze dingen voor of zien jullie het ook?
Ze heeft nog 3 weken minimum te gaan..?
Wat noem je 'niet veel'?
Genoeg om uit te kosten te geraken wat ik normaal zou uitgeven in de shop? Dan ben ik al blij hoor
Comment