Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wat krijg jij nu plots? Abbie bedoelt het goed en wat maakt het uit of je veel post of niet als lid. Ik blijf erbij, dat bruin blad gaat nog zwart worden en kun je maar beter verwijderen :p
Ik ben vanaf het begin bezig geweest het beste advies te geven zoals ik het kan.
Vanaf het begin,zijn er alleen maar kloterige opmerkingen geweest.
Van waar de zaadjes vandaan kwamen tot nu aan.
Toe het echt fout ging en ik in het ziekenhuis lag zijn deze problemen ontstaan.
en toen ik terug kwam was het te laat.
Toen kwam het echte probleem ineens naar boven en waar waren toen alle mensen??
Wie heeft begeleid.
Als deze plant er zo bij staat, is dit het probleem van ons allemaal.
Dus houd lekker je opmerkingen bij je.
Die had je kunnen maken voordat het probleem ontstond.
Discussies zijn niet nodig hoor !
Ik ben Escargot zeer dankbaar voor al zijn hulp,
en ik voel me niet aangevallen door Abbie, maar als ze de hele topic had gelezen, dan had ze gezien dat ik er helemaal niks aan kon doen, dat dit m'n eerste keer is en dat ik alles heb opgevolgd zoals mensen het me zeiden en ik heb vooral hulp gekregen van Escar als ik ze nodig had, die plant was top geweest als hij niet in het ziekenhuis had gelegen, maar komaan er zijn ergere dingen, ik heb hieruit geleerd en ik maak er het beste van en hoop er het meeste dat mogelijk is af te halen!
Ze is volgens mij niet verloren en volgende zomer gaan al m'n planten in volle grond, bespaart me een hoop ellende !
En heb iets gehoord over een sneetje in de stam maken en een tandenstoker erin om thc-prodcutie op te drijven? klopt dit ?
ik wil niet perse meer thc maar het leek me interessant
Comment