Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 plantjes uit 40 skunky seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 plantjes uit 40 skunky seeds

Je hebt hartstikke goed je best gedaan hermienator, maar dit lijkt inderdaad op landbouwhennep. Het is de moeite niet waard om daar wat mee te doen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Vindt ik erg sneu voor je, neem volgende keer goeie zaden alsjeblieft Suc6 en laters
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

wat deprimerend ,
        kijk, het is bezig zijn, en ik probeer het nog een weekje, als ik er nieuwe blaadjes op krijg is het al wat toch?
        Het was zo'n sterke plant

Comment

eigenwijs is ook wijs maar wat wil je bereiken?
          jezelf nog meer vernederen of hoe moet ik dit niet gaan begrijpen.
          is de info niet duidelijk genoeg of hoe moeten we duidelijk maken dat het zonde van je tijd en energie is.

GOUDEN TIP: ONDERAAN DE STAM VASTPAKKEN EN UIT DE GROND TREKKEN EN OP DE COMPOSTHOOP GOOIEN
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

ervaring opdoen, en zelf de ervaring opdoen dat dit niet meer goedkomt?

en wat heeft dit met vernedering te maken? ik ben laat begonnen, voor de eerste keer, met zaad van 4,5 euro, ik heb 3 planten tevoorschijn getoverd uit dat brolzaad en alles was een les, als ik nu uit eigen ondervinding tot een conclusie wil komen is dat toch mijn keuze? heeft in mijn ogen niks met vernedering te maken

Comment

Ik heb juist hetzelfde probleem als jou gehad enkele weken terug. Mn planten hebben het niet overleefd. Ik heb ze geen water gegeven, ingespoten, nieuwe grond... het is jammer, maar shit happens. Gewoon nieuwe zaadjes halen en binnen lekker opnieuw beginnen.
              Al.het advies dat ze je hier geven is niet voor je te pesten, maar voor je te helpen...
              En als je dan nog landbouwhennep probeert te redden... laat de plant gewoon gaan man...

Verzonden vanaf mijn GT-I9505 met behulp van Tapatalk
              -

Comment

Comment

Hallo Hermien,
                  Ik begrijp het dat je door wilt zetten.
                  Moet ook wel. Ook goed voor langzaam aan afscheid te nemen; met happy end / niet.
                  Ik blijf iig volgen!

-check ook af en toe de grond onder het zeiltje. en maak het luchtig rondom de dame.

Comment

hermien,
                    de spint is je probleem hier niet, ik heb je eerder advies gegeven, in de vraag door escargot,
                    het was een 50/50 kans, helaas is het niet beter geworden,
                    je plant had al erg veel te lijden gehad en veel schade opgelopen,
                    ik had dit vermoeden eerder, enkel wil ik niet mensen beledigen dus soms lieg ik maar, door het niet eerlijk te zeggen.

er komt geen oogst, en zoals ik ook kan zien lijkt het verdomd veel op vezelhennep helaas,
                    ook is je plant niet meer te helpen nu,ze heeft gewoon teveel schade al opgelopen,
                    en de tijd om te herstellen is er ook niet meer gewoon het is te laat.

probeer volgend jaar wat autflowers gebruik dan ook potten dat is het beste voor jou ook ,
                    en plant evt een grote soort wat je wilt, alwel dan kies voor een meer indica strain, dan sativa voorals als je voor de volle grond met die plant wil gaan.

sorry maar ik moes het nu toch zeggen ook
                    hermelien niet boos op me worden he

alles wat je nu hebt ervaren en hebt opgedaan, zal je volgend jaar alleen maar postief uitpakken,
                    zo als jij eindigde ik ook met me aller eerste x buiten

gr de staff

Comment

Ik ben niet boos op iemand hoor :p
                      ik wil gewoon m'n zinnetje doordrijven en het zelf zien, weet wel dat de kans op herstel praktisch onbestaand is !
                      Volgend jaar wordt beter, daar ben ik zeker van en ik weet nu de basis, ga me dan inlezen over verschillende methodes en de puntjes op de i zetten !

Comment

ik had dit vermoeden eerder, enkel wil ik niet mensen beledigen dus soms lieg ik maar, door het niet eerlijk te zeggen.
                        Lekker nuttig.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zeer nuttig idd, Q; persoonlijk houd ik er ook niet van.
                          Een mens moet weten waar hij staat, iets met stinkende wonden of zo.
                          ................

Comment

Uit fouten leer je hermien
                            Je hebt doorzettingsvermogen dus raap alles wat je dit jaar geleerd heb bijeen en maak er volgend jaar een mooi kweekje van.
                            Lees je goed in op dit forum en alles komt goed, ben ik zeker van.
                            Zou dan wel met echt wietzaad werken, ipv zo een zaad wat je kochte. Vind het jammer voor je dat het mislukt is.
                            Maar je weet nu wel veel meer als in het begin, ga je nog nodig hebben.

Groetjes

En

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hermienator View Post
                              ervaring opdoen, en zelf de ervaring opdoen dat dit niet meer goedkomt?

en wat heeft dit met vernedering te maken? ik ben laat begonnen, voor de eerste keer, met zaad van 4,5 euro, ik heb 3 planten tevoorschijn getoverd uit dat brolzaad en alles was een les, als ik nu uit eigen ondervinding tot een conclusie wil komen is dat toch mijn keuze? heeft in mijn ogen niks met vernedering te maken
                              Vind ik ook niet. Lessen moet je leren. Ik ben met hennep begonnen en zal er vast ook nog eens mee eindigen. De oogst (het knippen en drogen) is de moeite niet waard, maar wat dan nog? Je weet nu wel hoe een plant werkt en wat er komt kijken bij het kweken. Het blijft jouw plant, jouw plan en jouw verantwoordelijkheid. Daar kunnen wij niet aankomen.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

plant uit de grond getrokken
                                volgende zomer bezig en zet ik allemaal snelle autoflowers

Comment

Bezig...
                                X