Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste probeersel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste probeersel

image.jpg
    Nou, zo staan ze er nu bij. Inmiddels ruim 10 weken oud. Helemaal links in de oranje pot staat de gefimde plant. Die is nu 1 week in bloei met knopjes op 10 plaatsen. Daarnaast, ook in de oranje pot, staat de meest 'mishandelde' plant. Ook een week in bloei met knoppen op 3 plaatsen. Helemaal rechts staat de getopte plant. Ook een week in bloei met 2 knoppen.
    en helemaal achteraan in het midden de plant die gewoon heeft mogen doorgroeien, zonder bemoeienis van mijn kant. En die groeit alleen maar, nog geen bloei gezien (wel wat voorbloei).
    Binnen 10 weken na zaaien oogsten, zoals in de handleiding stond, is meer een mooie droom dan werkelijkheid...

CM

Comment

Die aantal vermelde weken moet je overeen lezen,
      Klopt ind nooit.

Plantjes staan er gezonde bij,
      Gr

Comment

Ik heb de twee grootste planten weggekieperd. Nog steeds geen bloei in de plant die ik met rust heb gelaten. Minimale bloei in de getopte. Dat ging nooit meer wat worden.

De twee overgebleven planten hebben regelmatig wat puntjes schimmel op het blad. Als ik dat zie haal ik het blaadje weg. Is dat goed of juist niet? Komende dagen richting de 20 graden. Hopelijk gaan ze er nog van genieten.

CM

Comment

buiten nog afbloeit is nihil. Misschien best naar binnen verplaatsen onder een lamp...
          Maar dan zit je nog steeds met die vermoedelijke meeldauw. Wordt niks meer vermoed ik.

Don't shoot the messenger...
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Gewoon behandelen. En hou het weg van je topjes. Ik heb het zelfde probleem. Ik heb ingespoten met behulp van deze topic!
            Ziekten en aantastingen in de wietplant. Meeldauw, Toprot, Schimmel etc

En tot nu toe is het weg!

FYI als het op de toppen komt, weg mikken.
            sigpic

Comment

image.jpgGelukkig is het een eerste probeersel en ben ik al heel blij dat in elk geval 1 plant lekker in bloei is gegaan. Goede hoop voor volgend jaar, al zal ik dan wel gaan verduisteren voor een vroegere bloei. Ik ga so wie so de melkoplossing uitproberen van het weekend (zodra het minder vochtig is, het mist hier al 3 dagen achter elkaar).

Binnen zetten is geen optie. Geen ruimte voor en geen apparatuur. Maakt verder ook niet uit. Ik weet nu dat ik het kan en ga komend voorjaar echt van start met een mooi CBD-rijk soortje.

CM
              Attached Files
              Last edited by CannaMamma; 18 October 2013, 13:39.

Comment

sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Toch nog een heel eind gekomen met 1 plantje. Netjes!
                  Volgend jaar worden het geen auto's begrijp ik. Als je lekker op tijd begint met een soortje waarvan men beloofd dat ze vroeg gaat bloeien hoef je het niet te verduisteren. Kan ook een gedoe worden hoor. En eenmaal aan het verduisteren kun je niet meer terug.
                  Klein wondertje als dit plantje in een vloeitje beland.
                  Anyway, leuk dat je er volgend jaar voor gaat.

Comment

Bezig...
                  X