Re: Mijn mooie tuinbloemen
Ik zal dat zaad echt in de kliko gooien...
Of aan iemand geven waar je een hekel aan hebt.... (oh wat ben ik weer vals)
Is de moeite niet waard dit.
Zaad kost echt geen drol zelfs de duurdere soorten brengen ruim hun kosten op.
Ik heb bulkzaad van een vriend van mij en daar komen of mannen of vrouwen, geen herma's.
Geen geouwehoer, gewoon in de grond en een ruim percentage aanhouden voor mannelijkheid.
Ik vind het lullig te zeggen, ik heb vanmorgen geconstateerd dat 100 % van mijn 2e ronde vrouwelijk is.
Het ene jaar gaat het goed het andere minder, echter nooit fout.
Trouwens ik zie dat je best wel wat ruimte hebt.
Vraag even rond en zie dat een kweektentje met alles er op en er aan echt niet zo veel kost.
Als je deze aanschaft, kan je starten wanneer je wil en desnoods bij iedere kweek je methoden wijzigen.
Alle kennis en begeleiding is hier aanwezig en ik kan je bijna garanderen dat je dan zeker goeie oogsten gaat boeken.
Over het verpooten.......
Ik kan je alleen zeggen wat ik zou doen.
Ik ben geen echte gokker, echter ik doe er alles aan om mijn plant zo natuurlijk mogelijk op te laten groeien.
Ik heb een overdak op mijn terras en deze is nog in de volle zon ook.
Ik fake de wind in variabele snelheden, zet een luchtbevochtiger op mijn ventilatoren, fake beschadiging door grotere dieren. (kleine beesjes lomen vanzelf wel)
Ook beschadig ik nu en dan de wortels en flink ook.
Waarom ik dit doe.
Tsja, in de natuur gebeurt dit allemaal ook.
Als ik de mogelijkheid had, gaan al mijn planten direct in de volle grond, zonder uitsluiting.
Beantwoord dit je vraag.
Anderen zullen zeggen "deze plant komt uit bulkzaad dat herma gevoelig is" en zouden wellicht andere acties ondernemen.
Dus de keuze is dus echt aan jou.
Ik zal dat zaad echt in de kliko gooien...
Of aan iemand geven waar je een hekel aan hebt.... (oh wat ben ik weer vals)
Is de moeite niet waard dit.
Zaad kost echt geen drol zelfs de duurdere soorten brengen ruim hun kosten op.
Ik heb bulkzaad van een vriend van mij en daar komen of mannen of vrouwen, geen herma's.
Geen geouwehoer, gewoon in de grond en een ruim percentage aanhouden voor mannelijkheid.
Ik vind het lullig te zeggen, ik heb vanmorgen geconstateerd dat 100 % van mijn 2e ronde vrouwelijk is.
Het ene jaar gaat het goed het andere minder, echter nooit fout.
Trouwens ik zie dat je best wel wat ruimte hebt.
Vraag even rond en zie dat een kweektentje met alles er op en er aan echt niet zo veel kost.
Als je deze aanschaft, kan je starten wanneer je wil en desnoods bij iedere kweek je methoden wijzigen.
Alle kennis en begeleiding is hier aanwezig en ik kan je bijna garanderen dat je dan zeker goeie oogsten gaat boeken.
Over het verpooten.......
Ik kan je alleen zeggen wat ik zou doen.
Ik ben geen echte gokker, echter ik doe er alles aan om mijn plant zo natuurlijk mogelijk op te laten groeien.
Ik heb een overdak op mijn terras en deze is nog in de volle zon ook.
Ik fake de wind in variabele snelheden, zet een luchtbevochtiger op mijn ventilatoren, fake beschadiging door grotere dieren. (kleine beesjes lomen vanzelf wel)
Ook beschadig ik nu en dan de wortels en flink ook.
Waarom ik dit doe.
Tsja, in de natuur gebeurt dit allemaal ook.
Als ik de mogelijkheid had, gaan al mijn planten direct in de volle grond, zonder uitsluiting.
Beantwoord dit je vraag.
Anderen zullen zeggen "deze plant komt uit bulkzaad dat herma gevoelig is" en zouden wellicht andere acties ondernemen.
Dus de keuze is dus echt aan jou.
Comment