Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
het is Early Girl van eigen zaadjes hier nog een mooie foto het is echt een beest dit is mijn tweede plantje btw
de plant heeft zelfs een aantal bladeren met 9 vingers ik had gelezen dat de plant zich dan erg goed voelt klopt dat ?
JA hij zit nu tegen de 2,30 m aan :p ben heel blij net een doosje regenwormen gekocht altijd goed hij groeit zn 1 a 2 cm per dag t is echt niet normaal IMAG0196[1].jpgIMAG0187[1].jpgIMAG0202[1].jpg best een hele dikke stam ook
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
net even opgemeten hij is dus 2,26 m
plant krijgt dus wormen eierschillen beetje water heel veel liefde en aandacht, klein beetje pokon en een beetje pk 13/14 echt heel af en toe dus eens in de 2 weken paar ml de voeding is dus op gevoel hou geen voedingschema aan of zo iets. en hou hem heel de dag in de gaten. hopelijk is ie voor half oktober klaar
het water wat ik gebruik is grondwater uit onze tuin. geen idee wat de ph waarden is zal morgen eens een ph stripje halen voor mensen die het graag willen weten geef het even aan.
Groetjes en bedankt
Last edited by chinchan9; 1 September 2013, 10:37.
ziet er goed uit man!
nog even en jij bent een tuinkabouter tegenover je plant haha...
nee de meeste groei zal er onderhand wel uit zijn.
ik heb zo'n exemplaar alleen de mijne is 2.75m.
hoe komt eigenlijk dat je vanonder geen blad hebt? gestrekt geweest in het begin?
en afdekken is zeker een goed idee als het weer tegen gaat zitten maar hoeveel licht laat zn zeil door ? :"/ is ook maar de vraag.
wou hem ook al afdekken om hem in 12/12 licht te zetten maarja toch niet gedaan hij werd zo groot
wil volgende grow hydro doen dus ik heb nog veel te lezen en te leren denk dat ik een eigen led lamp maak van 200W ofzo een heel gedoe ik weet het maar wel 10 keer zo goedkoop hier wat handige info http://www.stealthgrow.com/facts.htm
en hier hebben ze ook wel mooie spullen http://htgsupply.com/Category-Digital-Grow-LightsDit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ooh NEEEEEEEh ik zie net dat mijn grote plant een mannetjes is kunnen jullie dit bevestigen hier een foto ben heel verdrietig IMAG0203[1].jpgIMAG0204[1].jpg
had vorig jaar ook een herma daar deze zaadjes uit gehaald 1 MAN en 1 vrouwtje dus vraag wel even aan iemand of ie hem om kan hakken ik krijg het niet over mijn hart om dat te doen snik snik
ok hoe kan ik het beste uit dat kleine plantje halen heeft overpotten in de volle grond nog zin of is dit te veel stress hij is 2 dagen in de bloei.
pk 13/14 5e week van de bloei geven zoals aangegeven word op de fles?
oooh neeeeeeeeeee wat een domper zeg maarja erg veel plezier van deze plant gehad
Comment