Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn mooie tuinbloemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn mooie tuinbloemen

    Korting op 420shop
    Na een wat mindere kweek van vorig jaar nu een monster plant hopen dat dit wat word

    IMAG0155.jpg

    Groetjes

    #2
    Re: Mijn mooie tuinbloemen

    White Widow?

    Comment


      #3
      Re: Mijn mooie tuinbloemen

      Hopen op een mooie nazomer he...die gaan nog wel even nodig hebben.
      Wat is het ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Mijn mooie tuinbloemen

        het is Early Girl van eigen zaadjes hier nog een mooie foto het is echt een beest dit is mijn tweede plantje btw
        de plant heeft zelfs een aantal bladeren met 9 vingers ik had gelezen dat de plant zich dan erg goed voelt klopt dat ?

        IMAG0188.jpg
        Last edited by chinchan9; 29 August 2013, 22:24.

        Comment


          #5
          Re: Mijn mooie tuinbloemen

          Is 'ie 2 meter???

          CM

          Comment


            #6
            Re: Mijn mooie tuinbloemen

            denk zelfs iets meer als je de standaard maat van de hoogte van een bungalow neemt.....

            Of is het een garage/schuurtje...

            Blokkeert dat de carport niet?


            Allemachtig wat een joekel...
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #7
              Re: Mijn mooie tuinbloemen

              JA hij zit nu tegen de 2,30 m aan :p ben heel blij net een doosje regenwormen gekocht altijd goed hij groeit zn 1 a 2 cm per dag t is echt niet normaal
              IMAG0196[1].jpgIMAG0187[1].jpgIMAG0202[1].jpg best een hele dikke stam ook

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              net even opgemeten hij is dus 2,26 m

              plant krijgt dus wormen eierschillen beetje water heel veel liefde en aandacht, klein beetje pokon en een beetje pk 13/14 echt heel af en toe dus eens in de 2 weken paar ml de voeding is dus op gevoel hou geen voedingschema aan of zo iets. en hou hem heel de dag in de gaten. hopelijk is ie voor half oktober klaar

              het water wat ik gebruik is grondwater uit onze tuin. geen idee wat de ph waarden is zal morgen eens een ph stripje halen voor mensen die het graag willen weten geef het even aan.

              Groetjes en bedankt
              Last edited by chinchan9; 1 September 2013, 09:37.

              Comment


                #8
                Re: Mijn mooie tuinbloemen

                Ja Negen vingerig blad is een teken dat een plant zich optimaal voelt.
                Last edited by Escargot; 1 September 2013, 10:05.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  #9
                  Re: Mijn mooie tuinbloemen

                  ziet er goed uit man!
                  nog even en jij bent een tuinkabouter tegenover je plant haha...
                  nee de meeste groei zal er onderhand wel uit zijn.
                  ik heb zo'n exemplaar alleen de mijne is 2.75m.
                  hoe komt eigenlijk dat je vanonder geen blad hebt? gestrekt geweest in het begin?

                  check mijn verslagje ook eens!

                  later

                  Comment


                    #10
                    Re: Mijn mooie tuinbloemen

                    nee ik heb de onderste takken er af gehaald een maand geleden geleden 2.75 doe je erg goed man ga nu je verslageven lezen
                    @Escargot danku


                    Mooie planten hoor cannavis succes met je bloei
                    Last edited by chinchan9; 31 August 2013, 22:35.

                    Comment


                      #11
                      Re: Mijn mooie tuinbloemen

                      thc chin...ben benieuwd naar het eindresultaat.
                      denk wel dat ik een transparant zeil erover ga spannen binnekort als het weer afgaat...

                      Comment


                        #12
                        Re: Mijn mooie tuinbloemen

                        Haal je foto met je zelf er op weg is niet slim op een forum
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Mijn mooie tuinbloemen

                          het weer word heel spannend .. http://www.weeronline.nl/Europa/Nede...terdam/4058223

                          en afdekken is zeker een goed idee als het weer tegen gaat zitten maar hoeveel licht laat zn zeil door ? :"/ is ook maar de vraag.
                          wou hem ook al afdekken om hem in 12/12 licht te zetten maarja toch niet gedaan hij werd zo groot

                          wil volgende grow hydro doen dus ik heb nog veel te lezen en te leren denk dat ik een eigen led lamp maak van 200W ofzo een heel gedoe ik weet het maar wel 10 keer zo goedkoop hier wat handige info http://www.stealthgrow.com/facts.htm
                          en hier hebben ze ook wel mooie spullen http://htgsupply.com/Category-Digital-Grow-LightsDit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          ooh NEEEEEEEh ik zie net dat mijn grote plant een mannetjes is kunnen jullie dit bevestigen hier een foto ben heel verdrietig IMAG0203[1].jpgIMAG0204[1].jpg

                          nu heb ik maar 1 klein vrouwtjes plant over IMAG0206[1].jpg

                          hoe snel moet ik hem omhakken voordat ie gaat stuiven op die andere plant ?? dit word het bijltje er in zeker ?? :*(
                          Last edited by chinchan9; 1 September 2013, 10:31.

                          Comment


                            #14
                            Re: Mijn mooie tuinbloemen

                            Lijkt mij ook man, zou ook Herma kunnen zijn.

                            Snel zijn is wel gewenst ja, volgende keer vrouwelijk zaad is wel handiger als je tot op deze grootte wil kweken.
                            Last edited by Escargot; 1 September 2013, 10:49.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #15
                              Re: Mijn mooie tuinbloemen

                              had vorig jaar ook een herma daar deze zaadjes uit gehaald 1 MAN en 1 vrouwtje dus vraag wel even aan iemand of ie hem om kan hakken ik krijg het niet over mijn hart om dat te doen snik snik

                              ok hoe kan ik het beste uit dat kleine plantje halen heeft overpotten in de volle grond nog zin of is dit te veel stress hij is 2 dagen in de bloei.
                              pk 13/14 5e week van de bloei geven zoals aangegeven word op de fles?

                              oooh neeeeeeeeeee wat een domper zeg maarja erg veel plezier van deze plant gehad

                              Comment

                              Bezig...
                              X