Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn mooie tuinbloemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn mooie tuinbloemen

    Ik zal dat zaad echt in de kliko gooien...
    Of aan iemand geven waar je een hekel aan hebt.... (oh wat ben ik weer vals)

    Is de moeite niet waard dit.

    Zaad kost echt geen drol zelfs de duurdere soorten brengen ruim hun kosten op.
    Ik heb bulkzaad van een vriend van mij en daar komen of mannen of vrouwen, geen herma's.
    Geen geouwehoer, gewoon in de grond en een ruim percentage aanhouden voor mannelijkheid.

    Ik vind het lullig te zeggen, ik heb vanmorgen geconstateerd dat 100 % van mijn 2e ronde vrouwelijk is.
    Het ene jaar gaat het goed het andere minder, echter nooit fout.

    Trouwens ik zie dat je best wel wat ruimte hebt.
    Vraag even rond en zie dat een kweektentje met alles er op en er aan echt niet zo veel kost.

    Als je deze aanschaft, kan je starten wanneer je wil en desnoods bij iedere kweek je methoden wijzigen.
    Alle kennis en begeleiding is hier aanwezig en ik kan je bijna garanderen dat je dan zeker goeie oogsten gaat boeken.


    Over het verpooten.......

    Ik kan je alleen zeggen wat ik zou doen.

    Ik ben geen echte gokker, echter ik doe er alles aan om mijn plant zo natuurlijk mogelijk op te laten groeien.

    Ik heb een overdak op mijn terras en deze is nog in de volle zon ook.

    Ik fake de wind in variabele snelheden, zet een luchtbevochtiger op mijn ventilatoren, fake beschadiging door grotere dieren. (kleine beesjes lomen vanzelf wel)
    Ook beschadig ik nu en dan de wortels en flink ook.
    Waarom ik dit doe.
    Tsja, in de natuur gebeurt dit allemaal ook.

    Als ik de mogelijkheid had, gaan al mijn planten direct in de volle grond, zonder uitsluiting.

    Beantwoord dit je vraag.

    Anderen zullen zeggen "deze plant komt uit bulkzaad dat herma gevoelig is" en zouden wellicht andere acties ondernemen.

    Dus de keuze is dus echt aan jou.
    Last edited by Escargot; 1 September 2013, 11:26.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #17
      Re: Mijn mooie tuinbloemen

      Ik heb hem net omgehakt en alles in de kliko gedumt helaas overweeg mn vrouwtje wel over te plaatsen op de zelfe plek als waar mn grote stond hij had daar erg mooi licht mischien doe ik dit morgen wel heel voorzichtig snij ik de pot gewoon open t word anders toch niet veel iemand nog andere tips ??

      en bedankt voor de hulp Escargot en gefeliciteerd met je vrouwtjes heel veel succes ik gun het andere net zoals ik het mijzelf gun dus t maakt niet uit hoor wel een beetje jaloers waar woon je?? ^.^ haha grapje

      dus volgend jaar maar wat feminized zaadjes halen bij de greenhouse voor buiten en ga zelf een mooie growbox Maken voor binnen ik heb nog heel wat te lezen dus.
      Hou jullie op de hoogte hoe mijn kleine plantje het verder doet.
      Die grote plant had trouwens hele lange wortels had er eentje gevolgt die ging wel 2 meter naar rechts zn 10 cm onder de grond.

      Comment


        #18
        Re: Mijn mooie tuinbloemen

        Verpotten in de volle grond zal ze heeel fijn vinden ja.

        echter zou ik dat niet op dezelfde plek als die grote doen want hij heeft heel veel voedingsstoffen al opgenomen

        Comment


          #19
          Re: Mijn mooie tuinbloemen

          Nou heb hem net overeplant in de volle grond hopen op t beste zal morgen even een foto posten

          Comment


            #20
            Re: Mijn mooie tuinbloemen

            Ik kijk er naar uit...

            En zorg nou dat er niet te veel licht komt vanuit het huis.

            Je weet dat deze planten Herma gevoelig zijn en ze staat in de bloei.

            Dus gordijnen dicht.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #21
              Re: Mijn mooie tuinbloemen

              plantje is erg blij met de volle grond alleen nu staat volgens mij de bloei al 2 dagen stil kan dit ?

              Comment


                #22
                Re: Mijn mooie tuinbloemen

                Ja dit kan je plant neemt toch echt haar eigen tempo aan.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  #23
                  Re: Mijn mooie tuinbloemen

                  voor de mensen die het leuk vinden hier wat fotos van het eind resultaat dacht eigenlijk dat het helemaal niks zou gaan worden met dat achterlijke weer hier maar het valt mij alles mee alle kleine beetjes helpen toch

                  IMAG0328.jpgIMAG0329.jpgIMAG0331.jpgIMAG0345.jpgIMAG0346.jpgIMAG0347.jpgIMAG0350.jpgIMAG0354.jpgIMAG0356.jpgIMAG0317.jpg

                  het is zeker niet veel maar er zit thc op en ik heb er super veel plezier van gehad en daar doen we het voor

                  Comment


                    #24
                    Re: Mijn mooie tuinbloemen

                    Volgend jaar gaan we voor de volle mep.

                    Plaats dan wel even een volwaardig kweekverslag aub.

                    Inclusief voorbereiding van de aarde etc.
                    Zo kunnen we lekker meekijken.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    Bezig...
                    X