Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x onbekende plantensoort

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Re: 3 x onbekende plantensoort

In limburg, dichtsbijzijnde growshop zal maastricht zijn.

Comment

Jups lekker een dagje shoppen in Maastricht it is.

Veel plezier en laat me weten wat ze je aangesmeerd hebben.

Gewoon duidelijk aangeven wat je wilt hebben.

De meesten geven een goed en duidelijk advies.

Comment

Hey howw,

Paar nieuwe fotos van de planten van vandaag, zijn goed in de bloei en zijn wat aant produceren
          Ik heb besloten geen voeding te gebruiken, kijken wat ik kan uithalen met de kippenmest.

Vind ze zelf er goed uitzien

P1904[01]_07-10-13.jpgP1904_07-10-13.jpgP1905[01]_07-10-13.jpgP1905[02]_07-10-13.jpg
          P1905_07-10-13.jpgP1906[01]_07-10-13.jpgP1906_07-10-13.jpgP1907_07-10-13.jpg
          P1908[01]_07-10-13.jpgP1908[02]_07-10-13.jpgP1908[03]_07-10-13.jpgP1908_07-10-13.jpg
          P1903_07-10-13.jpgP1906[02]_07-10-13.jpg

Comment

Nou die planten hebben niets nodig echter een betere foto had welkom geweest

Ze zijn een beetje wazig, was je stoned

Lekker bosje, plaats binnenkort even wat duidelijkere foto's en wat close ups van de toppen.

en hoe staat het met de kuikens ??

Comment

Ja sorry, deze keer was het met de gsm. In het klein leek het goed gelukt maar op het groot scherm viel het serieus tegen.

En met de kuikens gaat het goed, heb paar fotos van paar dagen terug. Zijn ondertussen groot genoeg om buiten te kunnen overleven ivm roofvogels

IMG_0970.jpgIMG_0971.jpg

Comment

Heb deze week al verschillende takken geoogst en zijn al aant drogen, de rest laat ik nog even verderbloeien.

Bij de grootste plant waren al verschillende stukken aan rotten dus had niet veel keus, maar was er optijd bij en heb niet zoveel schade aan mijn toppen.

Van de allerkleinste heb ik nog niets afgehaald die laat ik nog even verder bloeien.

Al bij al ben ik zeer tevreden over alles, mooie toppen en geur is heerlijk al ruikt heel het huis ernaar

Foto's volgen nog als alles geoogst is en totaal gewicht ook

Groetjes

Comment

Ha de oogst....

Dan kunnen we weer lekker adem halen.
                  Jammer altijd, om te horen van die rot.
                  Gelukkig is die ellende me tot dit jaar bespaard gebleven.

Leuk om weer ff naar de kippetjes te kijken.
                  Zodra ik in m'n nieuwe huis ga wonen, koop ik ook een veldje vol.

Comment

Wat foto's van de 2 planten die er nog staan, deze ruiken alle2 al sterk naar wiet tegenover de andere die naar gras rook.
                    Doen het ook zeer goed buiten, ondanks de vele regen nog geen enkel stukje rot. Beginnen ook een paars tintje te krijgen de toppen.

IMG_0990.jpgIMG_0991.jpgIMG_0992.jpgIMG_0993.jpgIMG_0994.jpgIMG_0995.jpgIMG_0996.jpg
                    IMG_0997.jpgIMG_0998.jpgIMG_0999.jpgIMG_1000.jpgIMG_1001.jpgIMG_1002.jpg
                    IMG_1003.jpgIMG_1004.jpgIMG_1005.jpgIMG_1006.jpgIMG_1007.jpgIMG_1008.jpg

Comment

Ik had gehoord dat het weer aan het opklaren was in het noorden.

Hoeveel weken staan ze nu?

Mooi zijn ze zeker geworden,ik zie alleen op foto 2 de bladeren en takken op de grond liggen.

Ik weet zelf niet , hoe dit opgelost dient te worden, daarvoor ontbreekt mij de ervaring.
                      Wellicht even een goed iets om over te googelen.

Anders zal er zo dadelijk wel iemand langs komen, om hierin advies te geven.

Verder zien ze er goed uit.

Vraag me af wat daar vanaf gaat komen.

Hoeveel zat er aan de al gekapte plant ?

Comment

Ja het weer is afwisselend, dan schijnt de zon lekker en dan begint het ineens te gieten..
                        Maar voor bijna november vind ik het weer nog goed voor de tijd van het jaar

Ze staan van de eerste week van september in de bloei, zijn toch al bijna 8 weken zoiets.

En van die bladeren en takken op de grond dat stoort me ook, ze zitten ook vol met aarde van de felle regen af en toe
                        Jammerste vind ik vooral dat het behoorlijke toppen zijn daar heel beneden, weet niet als al die troep eruit is te krijgen.
                        En als het nog te gebruiken is dan.

Over het gewicht weet ik nog niks, ik was van plan alles te wegen als het droog was.
                        Want ik heb al wat 2 weken aan drogen is, en ook wat pas gisteren geknipt is van de eerste plant.

Het ligt allemaal te drogen in lage kartonnen dozen, Zal hiervan een foto maken en erop zetten.
                        Kunnen jullie schatten alvast.

Comment

Acht weken al bijna wat gaat de tijd toch snel.
                          Nog even en dan kan je de trichomen gaan bekijken hoe deze kleuren.

Ik blijf mee kijken
                          En natuurlijk wacht ik op je rookverslag, de smaak ben ik razend benieuwd naar.

Comment

Daar geef ik je gelijk in, tijd gaat idd snel.
                            En daar ben ik ook benieuwd naar, we zullen zien ik hou jullie zowiezo op de hoogte hier.

Hier de foto's van de totale oogst van 1 plant.

IMG_1011.jpgIMG_1014.jpgIMG_1015.jpgIMG_1016.jpgIMG_1017.jpg

Comment

Bezig...
                            X