Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten kweekje 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten kweekje 2013

    Korting op 420shop
    Helloo mensen,

    Ik reageer beetje laat maar ik dacht zet toch iets.
    Ik heb niet onthouden van wanneer ik de zaadje exact heb ontkiemd en geplant, wel kan ik zeggen dat ik ze op verschillende tijden heb ontkiemd en dat er bloeiverschijnselen waren in de week tussen 4 en 11 july op 3 van de planten. De 4e is vorige week de bloei ingegaan. Fotos volgen nog.

    Zaadjes zijn NLX Diamond en 1 keramatic beide van Kera. Ontkiemde ze in het verpakking. De keramatic heb ik met een nieuw soort plugje ontkiemd waarin essentiele zooi inzit voor de plant, die zag er het mooiste en gezondste uit an allemaal en is ook nu op een verdere stadium.
    De eerste potten ware 4l potten. Grond lightmix.
    Groeivoeding heb ik Hy-Pro Terra als basis en daarnaast heb ik van Aptus N-boost, Startbooster en regulator toegepast. 1 van de potten zat ook outdoor nutrients in van Aptus, dat is waarschijnlijk de plant die vorige week in de bloei is gegaan.
    3, 4 of 5 weken erna heb ik ze buiten gezet en gepot in 9 liter potten. 2 weken erna begonnen de eerste bloeiverschijnselen.
    Toen ben ik over gegaan naar bloei. Daarbij heb ik toegepast:
    Hy-Pro Terra, Plagron Sugar Royal, van Aptus CaMG boost, Regulator, Topbooster, SuperPK, P-boost.


    De fotos van afgelopen dagen.

    #2
    Re: Buiten kweekje 2013

    Oja 3 planten heb ik 4 weken terug gepot in ong 16 literpotten waarvan 1 ,die een week terug in een 65L pot ging mede dat hij de bloei inging, beetje laat maar ja

    Comment


      #3
      Re: Buiten kweekje 2013

      Zien er goed uit toch ?
      Let wel op dat je ze vanaf 10-14 dagen voor de oogst alleen nog maar water geeft.
      Al die voeding en boosters moeten er eerst weer uit.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X