Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 keer"gambia" sativa pure nature

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2 keer"gambia" sativa pure nature

Korting op 420shop
    Beste vrienden ,

Mijn 1ste kweek ( leuker dan ik dacht !)

Ik plante twee zaadjes die een vriend me meebracht uit gambia. Half april beginnen ontkiemen in men mini kweekkastje en de 18de mei buiten gezet in mijn 17L potten. Toen heb ik het forum uitgepluisd en ben begonnen met z maal wekelijk groeivloeistof aan hun water beginnen toe tevoegen.
    Mede dat het een onbekend soortje wou ik met deze meteen gaan experimenteren

Na de 3de of 4de week groei heb ik 1 plantje getopt, lijkt een beetje je plantje verkrachten, maar dat is het niet enkele dagen erna zag ik dat de takken eronder meer kracht en dikte verkregen !
    2de plantje heb ik na 4 a 5 weken ( 35cm ongeveer) gebogen . Op het eerste zicht leek dit drastisch maar na een nachtje en dagje met veel zon zag ik het effect al meteen , al mijn zijtakken kregen volle zon en werden min of meer ook "hoofdtakken" . Zo de plant twee weken gehouden en dan terug losgemaakt ( in mijn ogen is dat effect beter dan toppen!!!) Eerste plant is de getopte en 2de is de gebogen ! Enjoy20130806_091358.jpg

Zie hier mijn getopte plant , met sate stokjes met een groot lusje aan probeer ik de zijtakken breed te trekken voor zoveel mogelijk zongenot (zoveel mogelijk experimentern !!!)
    20130716_132134.jpg

Ziehier mijn gebogen sativa ! Normaal een saaie smalle plant , het buigen zorgt voor een mooie volle plant met meerdere hoofdtoppen leuk leuk 20130716_132102.jpg
    stammetje lekker 20130903_105737.jpg

Wat ik al geleerd heb ;
    * zaadjes kiezen is heel belangrijk ! Vroeg bloeiers /laatbloeiers
    * Potten vullen tot vanboven , je pot tenvolle benutten met gepaste voedingsrijke grond
    * Als je van 1 plant veel wilt oogsten is in mijn ogen buigen een goede en leuke techniek !

oke eerste keer

Ziehier mijn gebogen plantje op 02/09 lekker vol klein metertje breed en een 2tal meter hoog.
    20130903_095708.jpg

Voila en zie hier mijn getopte plant 3 mooie stammetjes 20130831_144440.jpg

vandaag 04/09 de eerst witte draadjes gezien, naar het schijnt is dat voorbloei eindelijk 20130904_161908.jpg

voila ik hou jullie op de hoogte !
    Doedels !!!!

Mvg Orrel

Re: 2 keer"gambia" sativa pure nature

Ze hebben een beetje honger precies. Welke voeding geef je ze? Ook best wel kleine potten, denk ik zo. Hoeveel liter zijn ze?
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Ja is mijn eerste kweekje he ! als je goed leest dan zie je 17L potten hehe. Was eigenlijk gestopt met bloeivoeding was ze al een weekje dit aant geven maar iemand zei tegen me dat ze niet in bloei staan. Dus wacht ik beter nog effe ! ( heb canna terra flores bloeivoeding en pk13 14 pk 13 14 pas uiteraard als de toppen dik gevormd zijn!)

Doei

Mvg

Comment

grappig experiment! maar wat een paase stelen!! zou aan de soort kunnen liggen, maar icm met die gele bladeren onderaan zou ik zeggen dat je ook nog wat groeivoeding (lees:stikstof) zou mogen geven!
        I plant a little tree in my front yard
        precious little tree in my front yard

Comment

Goeiemorgen allemaal !

Ja kweetet amigo ma kvraag me nu af omdat ik witte haartjes zie van gisteren en vanmorgen of ie nu officieel in bloei staan en vandaag misschien al eens bewateren met canna terra flores . Btw ben al week en halfje aant verduisteren mede dat ik schrik ha voor een laattijdige bloei

De ochtendstond heeft hopelijk geen zaad in de mond
          20130905_082353.jpg20130904_161908.jpg20130905_082007.jpg

vanaf nu probeer ik iedere dag 1 keer te posten doedels

Comment

hey ziet er mooi uit orrel
            volgend jaar zou ik toch wat vroegere soorten kiezen, hoop voor je dat ze nog probleemloos afbloeien
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Dank u poepzak . Heel raar maar ik heb in die laatste 3 maand al ongelooflijk veel geleerd door dit forum uit te pluizen. En goed tips en opmerkingen van iedereen . Keep you posted mannen !!!

Comment

geinige planten man!!
                ben benieuwd binnen 2 maanden!

check mijn verslagje ook eens!

Comment

Mooi hoe je zo expirementeerd man, cookaap heeft nu een mooi verslag over toppen lopen
                  http://youtu.be/LP9b97S81Aw check dit ns de lst techniek, werkt wat als jou buigen.
                  Ik ben ook bezig op een af Royal haze en het was dan nog een drieling
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hehe leuke link !!!! Mr als ik mijn gevoel laat volgen zou ik pas buigen na 3 a 4 miss 5 vertakkingen zodat er meer zijtakken als hoofdtop kunnen fungeren. Kweet wel niet of dat juist beredeneerd is natuurlijk : wel leuk van je bijdrage ik post morgen of overmorgen nieuwe volle pics !!!

Vele groeten ik sta open voor opbouwende kritiek e mensen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hehe leuke link !!!! Mr als ik mijn gevoel laat volgen zou ik pas buigen na 3 a 4 miss 5 vertakkingen zodat er meer zijtakken als hoofdtop kunnen fungeren. Kweet wel niet of dat juist beredeneerd is natuurlijk : wel leuk van je bijdrage ik post morgen of overmorgen nieuwe volle pics !!!

Vele groeten ik sta open voor opbouwende kritiek e mensen

Comment

Ik expirementeer er ook al even mee, het buigen kan al gerust na internode 3.
                      Ik zet wel een hevige fan op mijn planten, zo die van orkaan type.
                      En ik krijg al snel hevige stammen.
                      Attached Files

Comment

Hehe mooi fotootje mr bij mij ist een buitenplant dus geen fan nodig wegens ziekte momenteel zit ik thuis dus als het stormt of regent staan ze onder een afdak dus geen fan nodig! Had wel de tip gekregen om ze buiten te laten . Mr eerlijk gezegd zi s ik mijn plantjes verduister sinds de 3e week van augustus beginnen ze eindelijk te bloeien dus durf ze momenteel niet ten volle ad natuur over te laten groetjes morgen post ik !!!!

Comment

Ja ik zou ze ook niet binnen halen, er gaat niks boven de zon!
                          Ik kan niet anders dan binnen in een zelfbouwkast kweken, maar daardoor kan ik wel enkele kweekjes op een jaar doen en lekker veel experimenteren.
                          Verzorg je dames goed en jezelf mischien ook

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.

Comment

Update

Platte stam 20130908_190655.jpg
                            mijn gebogen plantje 7 hoofdtoppen 20130908_190830.jpg

Comment

platte stam heb ik ook! bij 2 planten zelfs...,4 dubbel zo breed als een normale... als die top nu ook zo dik word beloofd het

Comment

Bezig...
                              X