Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Voila plantjes staan in 35 liter potten met nieuwe voedzame potgrond en een beetje fossielkorrels. Bij sterke wind vielen men boompjes om in de 17 lieter kuipen. Ook begonnen de blaadjes geel te worden .
Re: 2 keer"gambia" sativa pure nature
Dag roel da k u boor je fotos te delen maar als ik goed zie heb jij indicas ? De mijn zijn sativas en ik denk persoonlijk dat ze langer dan 5 weken nodig zullen hebben. Zelf schat ik toch zeker nog 8 weken jammer genoeg. Eens zien of dat lukt zo oogsten midden in de winter . Toevallig geen foto van een topje ban kouw plant questie van eens te vergelijken .
Mvg orrel
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Btw heb geen waakhond in de tuin ! Die slaapt binnen zelfs in bed xp.
maar de tuin is goed afgesloten en mijn buren zijn 60 plussers hehe.
vandaag al stevig windje gehad en ze vielen niet om hopelijk blijft het zo !!
Re: 2 keer"gambia" sativa pure nature
Update !!!
Enkele fotos ! Vandaag eerste keer bloeivoeding gegeven canna terra flores. Denk dat ik dit 2 a 3 maal per week ga toedienen , naargelang hoeveel regenbuien er gelost worden. Ik verschiet ervan hoeveel topjes mijn gebogen plantje produceerd. Hopelijk bloeit ze mooi af ! Ze staan nu ook buiten en worden niet meer in de garage gezet . Heb ook de indruk dat de bloei volop bezig is. Naar mijn inzien ook stevige planten.
Tips, tricks en complimenten altijd welkom en opbouwende kritiek ben ik ook niet vies van.
Comment