Ola,
Na de stilte van vorige zomer heb ik deze zomer toch weer besloten wat te gaan kweken in mijn tuintje.
Uit de opbrengst van 2 jaar geleden had ik nog wat zaadjes bewaard in de koelkast.
Ik had geen zin / tijd om dit jaar weer "professioneel" te gaan ontkiemen etc. etc.
Ik heb gewoon 2 zaadjes gepakt, in de grond gestopt, plens water er overheen en we zien wel!
Nou, gelukkig, twee leuke kleine plantjes, met in het begin wat moeilijkheden met doorzetten, waarschijnlijk vanwege te weinig voeding in de grond.
Beetje potgrond erbij gedaan.
Voor de rest is dit eigenlijk een experiment om te kijken hoe de natuur zichzelf redt.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ondanks dat ik wat aan de late kant was, toch best wat groei.
Helaas groeien ze allebei alleen maar in de hoogte en niet in de breedte.
Ik had ze kunnen toppen onderweg, maar dat heb ik niet gedaan.
Totale puur-natuur!
Na de stilte van vorige zomer heb ik deze zomer toch weer besloten wat te gaan kweken in mijn tuintje.
Uit de opbrengst van 2 jaar geleden had ik nog wat zaadjes bewaard in de koelkast.
Ik had geen zin / tijd om dit jaar weer "professioneel" te gaan ontkiemen etc. etc.
Ik heb gewoon 2 zaadjes gepakt, in de grond gestopt, plens water er overheen en we zien wel!
Nou, gelukkig, twee leuke kleine plantjes, met in het begin wat moeilijkheden met doorzetten, waarschijnlijk vanwege te weinig voeding in de grond.
Beetje potgrond erbij gedaan.
Voor de rest is dit eigenlijk een experiment om te kijken hoe de natuur zichzelf redt.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ondanks dat ik wat aan de late kant was, toch best wat groei.
Helaas groeien ze allebei alleen maar in de hoogte en niet in de breedte.
Ik had ze kunnen toppen onderweg, maar dat heb ik niet gedaan.
Totale puur-natuur!
Comment