Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem bloei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: probleem bloei

Als die toppen tegen natte ramen aan komen, trouwens ieder raam gaan ze eraan.

Naar beneden moet hij dat is een ding wat zeker is.

Heeft jouw grootvader zoveel planten van 3 meter dan ???

Je geleid de plant alleen bovenin op ongeveer 2 meter 25 lijd de takken horizontaal en dan heb je weer even de tijd.

Vervolgens als de plant weer een eindje gegroeid is, doe je het weer.

De plant zal horizontaal blijven liggen en dan komen de toppen weer omhoog.

Heel makkelijk, veilig en zeker, met toppen rem je nu alleen maar de bloei.

Over enkele dagen is het 12/12.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

hoelang denk je dat mijn planten klaar zijn over hoeveel weken?

als ik het dus goed doe en ze goed in de breedte laat groeien ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

want ze zijn nu goed wit en net een week denk ik in de bloei duurd dat ongeveer 6/7 weken met skunk?
      en 1 is super lemon haze

en wie raad me aan hoeveel keer ik het beste kan kijken per week ?

Comment

Als op de verpakking staat 6 a 7 is dit 8, 9 of 10. (zit veel dichter in de richting) denk toch zeker wel 8 of 9 weken.

En hoe ver je moet gaan kijken tsja, 2 keer in de week toch minimaal.

Comment

geen verpakking man gewoon als stek gekocht van een vriend van me maar ik vraag hem wel nog wat

thanks nog man @ escargot !!

Comment

Ja Skunk staat aangegeven als 55 60 dagen bloei echter ik ken gevallen die toch flink langer duurde.

Alleen maakt dit alles niets uit, je toppen zitten al tegen de ramen aan, dit met een hoge LV.

Goed, ik houd op met dit te zeggen, je weet wat te doen.
            Last edited by Escargot; 23 September 2013, 21:42.

Comment

ik heb weer een probleem :

alles is wel goed gegaan de toppen zijn nog steeds goed maar ineens zit tussen mijn 6 planten een mannetje en het is die super lemon haze
              dus ik ben eigenlijk opgelicht van wie ik het kreeg maar dat maakt nu even niet uit

wat moet ik doen die super lemon haze zit bomvol met zaadjes en de vrouwtjes die ernaast staan nog steeds in de bloei en de toppen gewoon hetzelfde
              ik weet nog niet hoe dat werkt met mannetje en vrouwtje maar is het niet zo dat het dan is bestuift en alle vrouwtjes verloren zijn aan wiet?
              ik hoop snel op een reactie zodat ik morgen die mannetjes plant weg ga halen of m te laten staan

?????

Comment

Die Super Lemon Haze is een mannetje, die kan niet helemaal vol zaden zitten.

Je bedoeld ballen, ja kappen natuurlijk,of je moet voor een zaden kweek willen gaan.

Maar als je het verschil niet weet en dit een herma is die vol zaad zit, kan je het wel vergeten dit jaar.
                Als de Herma zaad draagt, zijn de rest van jouw planten ook in een vroeg stadium bevrucht.
                Met herma Stuifmeel.

Lijkt me logish, dat stuifmeel kan nergens heen in een kas, waar de ramen niet van open kunnen.
                Die pollen kunnen nergens heen, buiten jouw vrouwelijke planten dus.

Nu blijft de vraag, zijn het ballen of zaden....

Ten tweede, die gene waar jij de stekken, planten of zaden van hebt, kon dit ook niet voorzien.

Hij kan ter zeer goede trouw gehandeld hebben.
                Dus deze uitspraak opgelicht, vind ik persoonlijk een beetje zware beschuldiging.
                Last edited by Escargot; 30 September 2013, 17:41.

Comment

oke hij verzekerde mij ervan dat het vrouwlijk was dus daarom dacht ik dat

dan zijn het ballen denk ik ze zien er zo uit mannelijke_wietplant.jpg

maar ze staan precies naast elkaar in de kas en de andere 5 vrouwtjes zien er dus gewoon nog zo uitLowryder2_JointDoctor_2weeks_flowers01.jpg

dus de vrouwtjes zijn nog niet bestuifit? wanneer zou dat dan gebeuren als ze er naast staan

maar ik wil niet voor de zaden kweek gaan dus gewoon kappen morgen en dan is het goed?

en hoezo kon hij dit niet voorzien dan?

en mijn planten zijn nu op week 3 van bloei
                  maar ik heb ze alleen voeding gegeven toen ze nog klein waren 20 cm -/+ en daarna in volle grond in kas en niet meer , maar ze lijken het helemaal niet nodig te hebben want ze zien er allemaal gezond uit en groen , een vriend van me zei dat ze wel voeding moeten hebben omdat ze anders geen goeie toppen geven , of zijn ze gewoon goeie toppen over 4 weken want hij zegt dat buitenwiet zowiezo hele slechte wiet geeft maar dat hoeft toch niet per se?

ik maak er morgen trouwens wel foto's van dan kan je zien hoe ze eruit zien ,en de gekapte plant

Comment

Nou ik zou persoonlijk nu op de fiets springen en hem uitroeien, simpel en direct.

Niemand kan, op dit moment 100% Vrouwelijk beloven.
                    En ik zeg,op dit moment.

Dus ook in fem. seeds kan het voor komen.

Bij stekken is het iets anders, die moeten vrouwelijk zijn.
                    Ook stekken kunnen Herma's worden.

Maar dit is zeker een Man.

Comment

oke ja hij zei dat het een stek was van een plant die nu al aan het drogen is dus het kan waar zijn

maar ik kon net niet gelijk gaan door school
                      maar ik ga morgen wel gelijk en dan hak ik m gelijk om

maar wanneer weet ik of de vrouwtjes niet al bestuifd zijn?

Comment

Nee een Stek mag nooit een man voortbrengen, tenzij de stek ook een man was.

Herma kan wel, echter jouw plantlijkt 100% Man

Als je dan toch bloemen van hem open ziet staan, heb je in ieder geval zaad voor volgend jaar.

Plus de rookwaar van de vrouwtjes , dit zal alleen niet zo super zijn als normaal.

Comment

Het is mogelijk dat er wel al wat bestuiving zal plaatsgevonden hebben.
                          Je zult binnen een aantal weken in je vrouwelijke toppen misschien her en der een zaadje tegenkomen.
                          Dit kun je er gewoon uitplukken na de oogst. De rest van de top is verder rookbaar hoor.

Die man moet je wel zo snel mogelijk
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Planten toppen zou ik doen want ze zijn waarschijnlijk eind oktober begin november klaar.

gr Blu Medi Kush

Comment

oke thanks @blumedikush @gamm ik ben zo klaar met school dus dan ga ik er gelijk heen, ik doe voor de zekerheid een zak over de vrouwplanten doen zodat die geen bestuiving daar op komt

Comment

ik ben er geweest en heb de mannetjesplant verwijderd en dat is gelukt wel gezonde dikke wortels zeg !
                                20131001_134837.jpg20131001_134842.jpg

dit was de mannetjes plant met ballen20131001_134709.jpg

en als er een paar planten zijn bestuift dan maakt dat niet zoveel uit dan heb ik nog wat zaden voor volgend jaar
                                en als er nog gewoon genoeg wiet over is dan vind ik het wel allemaal mooi

ik zei ook bij het begin dat ik het raar vond dat 1 plant niet normaal groot werd maar dat was dus die super lemon haze en het was dus een mannetje en die worden dus groter.

dit zijn de ( vrouwlijke planten ) van nu de bloei gaat steeds beter ze zijn nu in bloei week 2/3
                                en zijn ongeveer 1 meter 80, hier de foto's van ze nu en een foto van dichtbij
                                20131001_134641.jpg20131001_134106.jpg20131001_134536.jpg20131001_134501.jpg20131001_134524.jpg20131001_134512.jpg20131001_134643.jpg

hoeveel gram denken jullie dat er af gaat komen per plant? de soort is om precies te zijn Super Skunk

Comment

Bezig...
                                X