Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nieuwe ronde nieuwe kansen speciaal voor de hipster
Re: nieuwe ronde nieuwe kansen speciaal voor de hipster
Hi hip,
ja ben net terug van bijna 2 weken nederland.
Vriendin is vergeten plantjes water te geven ze zien er niet uit , tja had ik maar niet zoveel jointjes moeten draaien voor haar dan word je ook wat vergeetachtig lol.
Zal ze van de week omhakken en laten drogen en nog wat foto's uploaden.
En dan begin ik gewoon met een nieuwe lichting.
he hipster ja was leuk om weer ff terug te zijn wel koud maar droog niet verkeerd.
Plantjes waren klaar kan alleen de foto's niet meer vinden, tijdens het ophangen viel het me pas op dat ze onder de zwarte luis zaten echt helemaal zwart.
Omdat het toch niet veel was en eigenlijk een experimentje heb ik het weggegooid. Dus ik zou zeggen dat de plantjes wel groeien en bloeien in de winter maar niet veel opleveren.
Meer werk dan plezier dus dat doe ik niet nog een keer. Wel gaat de nacht temp weer lekker omhoog hier dus ha ff spelen met wat autoflowers voordat het echte werk gaat beginnen.
Inti, ja...weer eventjes geleden !
Das klote om te horen die luis, kan je niks meer mee ...
Het is eigenlijk dus de moeite niet swinters bij jou, ik ga ook niet meer laat afjes zetten, wat schimmels hier en daar en een schrale troost ...
Niet getreurd, de zomer gaat op gang komen hier met dagelijks een lekker zonnetje met temperaturen van 12 graden, van de week 15 -18 graden wiet smiley zomer.gif!
Ben al bezig met zaailingen en kleine plantjes.
Comment