Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zal je zeggen, zoveel tijd besteed ik niet aan mijn buiten planten.
Water, krijgen ze standaard nog niet, voeding al helemaal niet.
Laatste keer dat ik keek, was bij de voorlaatste update, een dag of 5 geleden dus.
Maar goed, de hongerwinter doorkomen en het eerste waar een hippie aan denkt is dus voortplanten.
En het lijkt niet alsof hij ballen aan het aanmaken is....hij is al in de bloei
Dit is zo duidelijk, dat ik maar besloot geen close up te maken.
Het is een man, hij blijft staan ook, voorlopig verwacht ik geen bloeiende planten in de nabijheid.
Op deze manier, een leuke decoratieplant op het balkon.
Alles wat over is is dreumes of gedoemd te mislukken......
Enige angst die ik heb, is een eventuele buurvrouw te bevruchten......
Dat zou betekenen, dat deze net zo gek is als ik..hoe hoog schatten jullie dit risico in ?????
Wat vertelt dit nu over mijn buiten situatie.....
Ik had een flinke terras lamp, deze om er voor te laten zorgen dat mijn plant niet in de bloei zou schieten.
Deze lamp is 100 wat en de plant stond er recht onder.
Duidelijk niet genoeg en duidelijk niet de juiste kleurcode.
Eerst even een lof-vermelding voor AQS;
Geweldige verpakking en een keurig snelle bezorging. (het lijkt wel door engelen gebracht)
Voorlopig voldoende vloeitjes en tipjes in huis en nog wel mijn favoriete soortje ook.
De overwinteraar, is overal aan het uitlopen, ik heb nog nooit zoveel wilde uitlopers, op een plant gezien, zelfs niet op een sativa.
De bladeren, zijn slank en mooi, deze plant heeft alles in huis om groot te worden.
Door de overwintering, heeft ze veel 5-vingerig blad, ik hoop dat hier snel verandering in komt.
Ik ben er vroeg bij dit jaar, ondanks dat de temperaturen warm genoeg zijn, zie ik dat de plantjes duidelijk zin hadden in meer zonlicht.
Zelfs de AF mix, geeft dit duidelijk aan, pas gisteren kon ik een beetje verandering zien.
Ze hebben de eerste aanzet tot groei, toen pas gemaakt.
De blaadjes beginnen te groeien, maar veel vaart zit er nog niet in.
Ik heb in de wandel-gangen gehoord, dat een AF,minder zou opbrengen bij een langzame groei.
Ik hoop het tegendeel te bewijzen.
Ehhhh, de autoflowers, welke autoflowers................
Oh, die Autoflowers, die zitten in de gevangenis, het zijn hele stoute plantjes.
Ze zijn zomaar een beetje aan het ontwikkelen, trouwens ik vertrouw ze niet helemaal meer......
Aansluitend, wil ik het even hebben over de voormalige mannelijke bloei.
Hoe ziet dit er heden ten dage uit.
We vragen onze KGB techneut even in te zoomen op de edele delen.
Bedek uw ogen, beelden kunnen als schokkend ervaren worden.
Dat is beter, gezien de nogal prijzige procedure, kunnen wij deze technische hoogstandjes, niet te vaak doen.
Onze excuses, maar voor de bloei, zult u deze helaas niet meer tegen komen.
Wij danken u voor uw begrip.
Goed, met deze onverwachte update is de toon aangegeven voor komend kweekverslag,
Welke toon?
De toon van balalaika's in close harmonie, polka om te beginnen, schone blonde Russische bolwangige dames genaamd Anoesjka, borsjt en vodka.
Vooral veel Vodka.
Comment