Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Angel heeft zijn adress, kan die geen briefje sturen?
En ik kan me herinneren dat we meer mensen uit Le France op het forum hadden. (of mensen die de kut taal kennen)
Geen nieuwsberichten te vinden in de omstreken van Marseille?
GoGo JDIS!!!
*JointjeDraaienInvestigationSquad *
If life keeps putting you down, You better stay high
Ik denk dat de Russen er achter zitten!! Deze hebben Congolese commando troepen de opdracht gegeven om Escargot te kidnappen om daarna met de door Chinese maffia verkregen buitenaardse cloning apparatuur een heel leger Escargot's op te bouwen om daarmee te aarde te beslijmen!!!!
Het is een complot!!! ik zeg het je... het is een complot!!
Edit:
Theory 2:
Iemand die zich herinnerd dat Escargot een tijd geleden een conflict had met iemand op JD? Nee niet die ene... maar die ander.. die ene die met die commando vriend...
Misschien hebben ze hem gevonden
Last edited by DenSchimmige; 24 April 2014, 16:51.
Had gewoon even geen zin in alleen maar cannabis, ik ben erg druk bezig in de studio van mijn vriend en we zijn bezig met idd een documentaire over de stand van zaken op de Krim.
Vervolgens ben ik bezig met de Manege en ben ik een boek aan het schrijven.
Cannabis is leuk, maar, er is heel wat meer gaande op de wereld dat voorrang heeft.
Sorry, de Papaya's heb ik uit de kast gehaald en probeer ik te laten reveggen, tot nu toe zijn het bloeiende planten en ze geven geen indicatie te reveggen.
Het zijn zeer sterke bloeiende planten
Binnenkort een update, nog geen tijd gehad om foto's te maken.
Morgen of overmorgen plaats ik weer eea.
Reveggen of niet, de papaya's ruiken heerlijk en alles wat AQS heeft beloofd is werkelijkheid, drie prachtige struikjes met veelbelovende toppen.
Als ze reveggen snij ik stek, het aroma van de planten is heerlijk, ik zie er naar uit ze te roken, maar, tijd, het geduld.....aaaargggghhhhh......
Laters en bedankt voor jullie zorgen en support.
laters
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Had gewoon even geen zin in alleen maar cannabis, ik ben erg druk bezig in de studio van mijn vriend en we zijn bezig met idd een documentaire over de stand van zaken op de Krim.
Ha! had ik toch gelijk!!
Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmigeView Post
Ik denk dat de Russen er achter zitten!! Deze hebben Congolese commando troepen de opdracht gegeven om Escargot te kidnappen om daarna met de door Chinese maffia verkregen buitenaardse cloning apparatuur een heel leger Escargot's op te bouwen om daarmee te aarde te beslijmen!!!!
Verder is het goed dat je even je gedachte op andere dingen hebt gezet
was wel nodig ook
Comment