Hallo iedereen,
na een vorige kutkweek pak ik het nu goed aan, op tijd beginnen, kwaliteitszaad, goed water, etc.
De zaden zijn geschonken door Escargot en hij heeft zaden van AQS erbij gestoken, topzaadjes van de enige echte Angel (Quality Seeds).
18 maart gaat normaal alles voor het eerst buiten, het is te zeggen.. alle AF's gaan buiten.
heb enkel nog 1 probleem en dat is een geschikte plaats vinden, door omstandigheden lukt het niet meer waar ze eerst stonden.. balen
Dit is wat ik heb:
3 x Keradwarf AF die ik nog had liggen (deze is fem)
5 x White Whidow (van AQS)
5 x Hippie zaden van Escar
3 x Dane x verrassing (vader is onbekend dus ik zie nog wat ik ermee doe)
5 x Taiga x verrassing (vader is onbekend dus ik zie nog wat ik ermee doe)
4 x Nl x verrassing (vader is onbekend dus ik zie nog wat ik ermee doe)
Ik ontvang ook nog wat random auto's ook van die vrijgevige slak hihi
ga voor de auto's in 12 liter potten, ik verwacht dat het 50/50 mannen/vrouwtjes zal zijn dus vandaar de vele zaden
zoals jullie me kennen gaat alles low budget, universele aveve potgrond, perliet, en stekkengrond voor de opkweek.
Als voeding canna vega en canna flores, en vermits het leidingwater gans m'n vorige kweekje om zeep heeft geholpen, zal het nu regenwater en spa rein worden, luxe plant he
groeteeen
na een vorige kutkweek pak ik het nu goed aan, op tijd beginnen, kwaliteitszaad, goed water, etc.
De zaden zijn geschonken door Escargot en hij heeft zaden van AQS erbij gestoken, topzaadjes van de enige echte Angel (Quality Seeds).
18 maart gaat normaal alles voor het eerst buiten, het is te zeggen.. alle AF's gaan buiten.
heb enkel nog 1 probleem en dat is een geschikte plaats vinden, door omstandigheden lukt het niet meer waar ze eerst stonden.. balen
Dit is wat ik heb:
3 x Keradwarf AF die ik nog had liggen (deze is fem)
5 x White Whidow (van AQS)
5 x Hippie zaden van Escar
3 x Dane x verrassing (vader is onbekend dus ik zie nog wat ik ermee doe)
5 x Taiga x verrassing (vader is onbekend dus ik zie nog wat ik ermee doe)
4 x Nl x verrassing (vader is onbekend dus ik zie nog wat ik ermee doe)
Ik ontvang ook nog wat random auto's ook van die vrijgevige slak hihi
ga voor de auto's in 12 liter potten, ik verwacht dat het 50/50 mannen/vrouwtjes zal zijn dus vandaar de vele zaden
zoals jullie me kennen gaat alles low budget, universele aveve potgrond, perliet, en stekkengrond voor de opkweek.
Als voeding canna vega en canna flores, en vermits het leidingwater gans m'n vorige kweekje om zeep heeft geholpen, zal het nu regenwater en spa rein worden, luxe plant he
groeteeen
Comment