Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vriendin lijkt me geen goeie afleiding, het is namelijk net over..
Maar goed terug naar het verslag. Ben net terug gekeerd uit Oostenrijk, waar het weer trouwens ook echt heerlijk was. De sneeuw was er wat minder, maja je kan niet allebei hebben natuurlijk. Perfect weekje om ff uit de sleur te komen en nu weer fris en fruitig door Nederland ontvangen met een warm zonnetje. Ik ben van plan deze week mn eerste autoflowertjes te ontkiemen. De vraag is welke? Ik ben van plan er twee te ontkiemen. Al zijn autoflowertjes volgens mij niet heel erg verschillend qua schimmelgevoeligheid etc. Ik zal dus de AK47 Auto en de ultra lemon haze beginnen te ontkiemen.
Plan: De zaadjes laten ontkiemen in water. Gewoon 24 uur in het donker in een warme kamer. Daarna zaaien in 1 l potjes met zaai en stekgrond. Hun uiteindelijke onderkomen zal rond de 5-6,5 liter liggen, dit omdat het weer nog niet super is en ze dus ook niet heel veel ruimte nodig zullen hebben. Het is tenslotte ook alleen maar voor een rokertje deze zomervakantie, hoop dus dat ik er een grammetje of 10/15 aan rookbaar materiaal uit kan krijgen.
Nou ik zal eens fotos posten als er wat actie ondernomen is
Heb er nog maar twee staan, namelijk de ak auto en de ultra lemon haze. Ik moet misschien guerilla gaan, omdat mn pa het er niet mee eens is. 'Wanneer er mensen langs komen, ruikt onze hele tuin naar die stinkwiet van je' zei tie en daarbij is tie bang dat ik er door in de proberen kom?!?!? Vraag me niet hoe tie daarbij komt.
Maar ik laat ze gewoon staan tot hij me verplicht ze weg te doen. Met wat geluk lukt dit wel. Maar ik kijk net naar buiten en zie dat ze omgewaaid zijn
Verstuurd vanaf mijn LT26i met Tapatalk
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Nou ik denk dat de uiteindelijke schade wel meevalt, zo zag het er toch erger uit. DSC_1680.jpg
Het viel me trouwens wel op hoe snel ze eigenlijk een best lange wortel maken. Ik denk dat deze zaadjes 3/4 daagjes geleden in de aarde zijn geplant. DSC_1681.jpg
Maar ik heb ze weer geprobeerd wat op te lappen en ze staan nu weer in de aarde, hopen dat er niks beschadigd is. Ik weet nu alleen niet meer welke de haze was en welke de AK, wel het ik een vermoeden aangezien bij de haze nog een vliesje ofzo over het blaadje zat.
Op het plaatje in de bijlage kan je zien hoe ze er nu bij staan. Vorig jaar (op mn dak toen nog) had ik wel alles vastgetaped zoals nu nog te zien is aan de afdrukken. Dit jaar had ik er eigenlijk niet aan gedacht, ze zijn nu weer vastgetaped aan een stel stenen
Comment