Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014
Die van mij zijn rond de 70 centimeter...
Thx mense
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
En het was weer eens tijd om de Fast Amnesia en de auto white in het zonnetje te zetten.
Beide gekregen als gratis testzaad en moet zeggen dat de Fast Amnesia me wel verrast. Ze zit nu op 75 cm. De auto white, blijf klein maar denk dat er wel een leuk rokertje vanaf gaat komen. Veel trychoom ook aan het ontstaan zowel op de jonge toppen als het blad eromheen.
2 dagen voor de oogst en ik vind na 2 dagen weg te zijn geweest rot in de hoofdtop op 2 plekken en in 1 zijtop van de dikste sweet mango... GODVERDOMME WAT KUT. Het lijkt nog mee te vallen, maar baal er van dat ik nu de hoofdtop in stukken moet opdelen... Ze staan nu beide binnen te drogen en denk dat ik vanavond de schaar maar in de 1e zet...
De big ass hoofdtop, nooit verwacht dat die autoflowers zo groot konden worden... hangt inmiddels in stukken te drogen. Aantal plekken rot maar heb het meeste gelukkig kunnen redden. Wel ontzettend kut die rot, was zo mooi geweest om deze top helemaal gaaf te hebben. Het is niet anders. Nu eerst pauze en zo de rest knippen, hoop dat het voor de rest meevalt met de rot.......
Inmiddels de 1e mango helemaal geknipt ivm rot. Meeste rot zat in de hoofdtop die ik grotendeels gelukkig heb kunnen redden. In 2 zijtoppen zat een heel klein beetje en heb ik ook zonder veel weg te hoeven gooien toch op kunnen hangen. Schade valt mee gelukkig. Heb deze ieg 12 dagen kunnen spoelen.
Foto's
Daar hangt mijn 1e geoogste buitenplant voor dit jaar. Ondanks de rot toch tevreden. Prachtige buitenwiet, compact en vol trychoom. Niet van binnenwiet te onderscheiden
topjes die ik heb kunnen redden rondom de rot. DSC_0158.jpg
De andere sweet mango, tevens kwa geur mijn echte favoriet ziet er gelukkig nog rotvrij uit... Denk dat ik haar morgen ga omhalen.
Daar zal ik tzt ook weer foto's van posten.
Dik tevreden met deze plant Dikke vieze vette vadsige biolgische zoete toppen.
Foto's van beide mango's bij elkaar die in mijn microkast hangen te drogen komen eraan als ik mijn lader van de camera weer heb gevonden.
Net trychomen check gedaan op de fast amnesia en de auto white... Bij beide al best wat amber te zien... Die kunnen dus ook gespoeld worden, is me erg snel gedaan. Had misscchien nog wel eerder moeten beginnen met spoelen... Ik ben benieuwd, de amnesia is echt de dikste stinker die ik tot nu heb gehad. Als ik de deur naar mn balkon open heb, stinkt mn hele woonkamer er naar.
Toppen van de Fast amnesia zijn erg lang en dun maar wel compact en beladen met trychoom. Ook is het een erg open plant en er kan dus overal goed licht bij... Zullen vast de Sativa invloeden zijn.
Ook de autowhite is een flinke plakkert vol met trychoom en heeft nu wat paarse plekjes in de top. Waarschijnlijk door de kou.
Ze zijn beide nu +- 9 weken oud en had ze nog langer willen laten staan. Maarja trychomen liegen niet hoor ik velen hier zeggen dus dan maar spoelen...
Ook staan er nog 2 blue medi kush op mijn balkon, mooi groen van kleur maar nog steeds zielig en hangende bladeren... Zijn al eventjes in de bloei maar lijkt alsof de bloemen amper dikker worden. 1 ding is zeker aan mij ligt het ieg niet... Deze zijn in het Spliff Seeds contest topic te vinden.
Verder zijn de Sweet mango's zo goed als droog... 2 weken drogen vind ik duidelijk te lang... Ondanks ze onder ideale temperatuur en lv +- 18 gr en lv van 60 tot 70% hangen te drogen. Zal ze in de wekpot doen als de takjes nog net buigen. Dit is na ongeveer 1,5 week. Resultaat komt er aan zodra het klaar is.
Een beetje rot alleen gehad in 1 van de 2 mango's viel erg mee gelukkig. Heb alleen de hoofdtop van 1 uitelkaar moeten halen... Maar de volgende 2 staan alweer klaar voor de schaar
Heb je ook een mango staan jack the bass? link? ben benieuwd
Comment