Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

ziet er lekker uit chemiel

Comment

Hoe hoog worden de mango's?

Comment

Die van mij zijn rond de 70 centimeter...

Thx mense

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En het was weer eens tijd om de Fast Amnesia en de auto white in het zonnetje te zetten.

Beide gekregen als gratis testzaad en moet zeggen dat de Fast Amnesia me wel verrast. Ze zit nu op 75 cm. De auto white, blijf klein maar denk dat er wel een leuk rokertje vanaf gaat komen. Veel trychoom ook aan het ontstaan zowel op de jonge toppen als het blad eromheen.

Fast Amnesia

DSC_0113.jpg DSC_0112.jpg

Auto White

DSC_0115.jpg DSC_0111.jpg
        Last edited by chemmie; 14 August 2014, 13:51.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

2 dagen voor de oogst en ik vind na 2 dagen weg te zijn geweest rot in de hoofdtop op 2 plekken en in 1 zijtop van de dikste sweet mango... GODVERDOMME WAT KUT. Het lijkt nog mee te vallen, maar baal er van dat ik nu de hoofdtop in stukken moet opdelen... Ze staan nu beide binnen te drogen en denk dat ik vanavond de schaar maar in de 1e zet...

Comment

De big ass hoofdtop, nooit verwacht dat die autoflowers zo groot konden worden... hangt inmiddels in stukken te drogen. Aantal plekken rot maar heb het meeste gelukkig kunnen redden. Wel ontzettend kut die rot, was zo mooi geweest om deze top helemaal gaaf te hebben. Het is niet anders. Nu eerst pauze en zo de rest knippen, hoop dat het voor de rest meevalt met de rot.......

DSC_0144.jpg

Inmiddels de 1e mango helemaal geknipt ivm rot. Meeste rot zat in de hoofdtop die ik grotendeels gelukkig heb kunnen redden. In 2 zijtoppen zat een heel klein beetje en heb ik ook zonder veel weg te hoeven gooien toch op kunnen hangen. Schade valt mee gelukkig. Heb deze ieg 12 dagen kunnen spoelen.

Foto's

Daar hangt mijn 1e geoogste buitenplant voor dit jaar. Ondanks de rot toch tevreden. Prachtige buitenwiet, compact en vol trychoom. Niet van binnenwiet te onderscheiden

DSC_0155.jpg DSC_0160.jpg

topjes die ik heb kunnen redden rondom de rot.
            DSC_0158.jpg

De andere sweet mango, tevens kwa geur mijn echte favoriet ziet er gelukkig nog rotvrij uit... Denk dat ik haar morgen ga omhalen.
            Daar zal ik tzt ook weer foto's van posten.

Comment

De andere sweet mango is ook om, geen rot te bekennen in de hele plant

De hoofdtop van mn favoriete pheno.

DSC_0174.jpg DSC_0176.jpg

Zijtop:

DSC_0173.jpg

Dik tevreden met deze plant Dikke vieze vette vadsige biolgische zoete toppen.
              Foto's van beide mango's bij elkaar die in mijn microkast hangen te drogen komen eraan als ik mijn lader van de camera weer heb gevonden.
              Last edited by chemmie; 21 August 2014, 00:01.

Comment

Lekker hoor.
                Lets not criticize but legalize

Comment

Thx Gps!

Nog een foto van de hoofdtop van de 2e sweet mango

DSC_0187.jpg

Comment

Mooie dikkerds

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Je toppen zien er heeeeerlijk uit Geniet ervan

Comment

Mooie top geniet er van
                        God was never on your side..

Comment

Dank jullie Dat genieten kan niet anders dan goedkomen... Mag er pas vanaf half oktober van roken, dan ligt het ieg een maand te curen.

Comment

Net trychomen check gedaan op de fast amnesia en de auto white... Bij beide al best wat amber te zien... Die kunnen dus ook gespoeld worden, is me erg snel gedaan. Had misscchien nog wel eerder moeten beginnen met spoelen... Ik ben benieuwd, de amnesia is echt de dikste stinker die ik tot nu heb gehad. Als ik de deur naar mn balkon open heb, stinkt mn hele woonkamer er naar.

Toppen van de Fast amnesia zijn erg lang en dun maar wel compact en beladen met trychoom. Ook is het een erg open plant en er kan dus overal goed licht bij... Zullen vast de Sativa invloeden zijn.

Ook de autowhite is een flinke plakkert vol met trychoom en heeft nu wat paarse plekjes in de top. Waarschijnlijk door de kou.

Ze zijn beide nu +- 9 weken oud en had ze nog langer willen laten staan. Maarja trychomen liegen niet hoor ik velen hier zeggen dus dan maar spoelen...

De Fast Amnesia
                            DSC_0002.jpg DSC_0004.jpg

Auto white

DSC_0008.jpg DSC_0012.jpg

Met zn 2en in de shinende zon.
                            DSC_0010.jpg

Ook staan er nog 2 blue medi kush op mijn balkon, mooi groen van kleur maar nog steeds zielig en hangende bladeren... Zijn al eventjes in de bloei maar lijkt alsof de bloemen amper dikker worden. 1 ding is zeker aan mij ligt het ieg niet... Deze zijn in het Spliff Seeds contest topic te vinden.

Verder zijn de Sweet mango's zo goed als droog... 2 weken drogen vind ik duidelijk te lang... Ondanks ze onder ideale temperatuur en lv +- 18 gr en lv van 60 tot 70% hangen te drogen. Zal ze in de wekpot doen als de takjes nog net buigen. Dit is na ongeveer 1,5 week. Resultaat komt er aan zodra het klaar is.
                            Last edited by chemmie; 30 August 2014, 08:25.

Comment

Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                              Jack Herer in scrog
                              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Een beetje rot alleen gehad in 1 van de 2 mango's viel erg mee gelukkig. Heb alleen de hoofdtop van 1 uitelkaar moeten halen... Maar de volgende 2 staan alweer klaar voor de schaar

Heb je ook een mango staan jack the bass? link? ben benieuwd

Comment

Bezig...
                                X