Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014

Ik kon het niet laten om 1 van de "kleinste" toppen al te oogsten van de dikste sweet mango...
    Ziet er wat mij betreft veelbelovend uit. Erg compact en vet.

DSC_0018.jpg
    Last edited by chemmie; 10 August 2014, 02:02.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

ziet er lekker uit !!!!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thx voor je reactie Qnq! Aangezien het komende tijd wat vochtiger word denk ik dat ik het klieven dan toch maar achterwege laat. Het is al beladen met trychoom dus daar zal het niet aan liggen. En merkte idd dat de afgelopen dagen er amper water is gedronken aan het gewicht van de pot. Dan zal het ongetwijfeld het einde van de bloei zijn. De 20e ga ik oogsten, dan hebben ze precies 2 weken alleen maar water gehad... Dit wietje zal minimaal een maand in de wekpotten gaan voordat ik er echt van ga roken. Deze moet door en door perfect worden.

Wat denk jij over het knippen Qnq? Ik zit er over te denken om de helft van 1 mango voor het drogen al te knippen en de helft na... Wil het liefst zo langzaam mogelijk drogen ivm smaak. Maar zelf vind ik het erg kut knippen na het drogen... Dus ga met dit plantje even kijken en dus de voors en tegens afwegen... Knippen na drogen is kutwerk, maarja als dat het beste wietje oplevert...... ik ga het zien.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De bloei voeding van bio tabs (orgatrex) ruikt naar maggi/ketjap. Zou het zo bij de nasi flikkeren. Dus mocht ik niet kunnen spoelen ivm rot zal de voedingssmaak wel niet heel erg zijn.
          Last edited by chemmie; 10 August 2014, 20:11.

Comment

Plantjes even naar binnen getild om foto's te maken voordat ze volgende week omgaan. Ze blijven ondanks ze bijna aan hun einde zijn toch aandikken.

De zoetste, hoop dat ik deze pheno volgend jaar weer heb. Een ongelooflijk lekker zoete lucht komt van deze. Bijna geen wietlucht meer te noemen zo zoet.
            DSC_0029.jpg DSC_0033.jpg DSC_0049.jpg DSC_0050.jpg

De ander, ruikt ook ontzettend lekker, maar toch iets minder zoet maar weer ook met een doordringende skunkachtige lucht. Denk dat deze het meest op gaat brengen. De hoofdtop (niet goed op de foto te zien) is echt ontzettend dik. Volgende week zal dat wel beter te zien zijn als de fanleaves eraf zijn. Aftellen....... nog eventjes.
            DSC_0030.jpg DSC_0048.jpg

Comment

Ziet er zeker lekker uit man. Afzien he die laatste loodjes. Ben zelf ook druk aan het aftellen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Thx Wietefras, jaa het is aardig afzien. Vooral nu met dat vochtige weer. Maar denk dat het wel goedkomt. Nog geen rot te bekennen.

Hier nog een betere foto van de hoofdtop van de andere sweet mango. Dikste toppen die ik tot nu toe gekweekt heb. Dit is de hoofddtop van de plant waar ik al een top van had geoogst paar posts terug.

sweetmango1.jpg

Comment

Lkkr bezig man, ik denk dat ik de sweet mango volgend jaar ga proberen. Je verkoopt het goed[emoji12]

Comment

Yep, die zien er erg goed uit. Ik heb zelfs nog even teruggezocht of ze nou buiten of binnen onder een lamp stonden.
                    Met knippen weet je mijn voorkeur, maar smaken verschillen dus gewoon proberen ?
                    Knip je de helft meteen helemaal, en van de andere helft knip je alleen het blad op steeltjes.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thx mensen, erg leuk om te horen. Dit is nog maar mijn 2e buitenkweek, 3e kweek in totaal. Was er sowieso al dik tevreden over maar heb geen referentie kader. Voor het eerst dat ik autoflowers heb gezet en de meeste hoor je er over klagen... En heb ze eigenlijk nergens zo groot gezien. Dat jij Qnq nog teruggescrolld hebt om te kijken of ze niet binnen onder een lamp hebben gestaan, vind ik echt prachtig. Stiekem wel een beetje trots dan haha.

Ik kan de sweet mango echt aanraden, makkelijk soortje en de geur die ervanaf komt!! Het ziet er ook echt net zo uit als binnenwiet. Deze komt sowieso volgend jaar weer terug. Ook kan ik ondanks de kosten de bio tabs lijn echt aanraden... Zo ontzettend makkelijk om mee te werken... Zo kan zelfs een beginnende kweker gezonde planten kweken, kan gewoon niet fout gaan... Het weer heeft ook erg mee gezeten. De autoflowers hebben bijna alleen maar zon gezien. Leuk een balkon op het zuidwesten. Voor het eerst dat ze echt flink wat regen te zien krijgen. Ik ben blij Nog eventjes.

En wat het knippen betreft haal ik toch alleen maar het grote blad eraf. Dit wietje is de moeite waard om goed te drogen en droog af te knippen. Laat die smaak maar gieren op de smaakpupillen, kan niet anders dan goed komen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ondanks ik al tevreden ben zijn er nog wat verbeterpuntjes... Volgend jaar de potten beter vullen of grotere potten. Ook heb ik nog 1 keer overgepot, wat ook vaak wat vertraging schijnt op te leveren met autoflowers. Ben benieuwd of ik dit volgend jaar kan overtreffen.

Comment

Ondanks de wind, toch flink wat zon vandaag.

Comment

Er zijn bij beide planten al flink wat amber trychomen te spotten. Maar grotendeels is alles nog milky. Precies hoe ik het wou hebben. 1 more week flushing till harvest

Comment

nice man

en ja sweet mango, een echte aanrader! geloof mij, ooooh zo lekker

Comment

Thailand reiziger? Ik geloof je zeker!! Die geur alleen al is zo veelbelovend

Comment

jep been there
                                sweet mango, done that

whahaha, ciao!

Comment

Bezig...
                                X