Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Chemiel's 2e buitenkweeksessie; bio & coco 2014
@chemiel: mijn Mango kan je vinden in m'n Autofiles-verslag (zie handtekening), de mijne ruikt ook zo heerlijk zoet!
ziet er heel smakelijk uit! Enjoy the Mango!
Hier nog even berichtje over de planten die ik bij een maat achter huis had staan. 4 van de 5 zijn man geworden... Dus niet echt een 1e goede ervaring met regulier zaad... Pech gehad dus... De enige die over is gebleven is Arne's deep passion. Foto komt later
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ben er net achtergekomen dat de foxtailachtige bloeivoerming op 1 van de mango's gewoon 2e internode bloei was!! Gelukkig heb ik die 2e internode bloei niet uitlaten bloeien en ben ik gewoon op de trychomen van de 1e lichting bloemen afgegaan.
De 1e sweet mango is gewogen. Deze heeft in totaal (met de eerder geoogste top erbij) een opbrengst van 42 gram puur rookbare toppen!!!... D Ook ben ik aan deze plant wat verloren aan rot. Dus had nog meer kunnen zijn als het de laatste dagen niet zon kutweer was geweest. Zwaar tevreden met dit wietje en wat een opbrengst voor een autoflower! Supertevreden.
Thx mensen, Nu de 2 mango's geoogst zijn heb ik een nieuwe favoriet en das de Fast Amnesia. Wat een prachtige slanke plant... Ontzettend fruitige lucht komt van deze... Als je een top tussen je vingers pakt blijft er echt een laagje olie achtig iets op je vingers achter. Denk dat ik met deze plant ook wel tegen de 40 gram ga halen. Maar das nog even afwachten. Kan niet anders dan dat dit een ontzettend sterk en smaakvol wietje gaat worden! Nog even spoelen en dan mag daar ook de schaar in.
Na lang nadenken over hoe ik de smaak/geur kan omschrijven van de 2e sweet mango is het me dan eindelijk gelukt om met een omschrijving te komen die goed in de buurt komt...
Yoghurt met fruit en witte chocola met op de achtergrond een dennenhars lucht... Superstoned toen ik er op kwam, maar was echt een eureka moment. Dit komt echt in de buurt.
Wheheheh same here toen ik er op kwam. echt wtf. Maar het omschrijft de geur echt goed. Vooral de yoghurt was de ontbrekende factor. Gelijk inspiratie op kunnen doen voor ontbijt hahaha. Maar dan vervang ik de dennenhars voor honing.
Comment