Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Auto blueberry, alle 7 in goede bloei.
Hier en daar een verdwaalde slak, meer problemen geven ze niet. En meer krijgen ze ook niet van mij, ze staan op zichzelf en doen het prima zonder hulp!
Mambo Negra #1 en White Viking, in foto volgorde ook qua bloei.
Ook deze hebben geen extra voeding gekregen. De WV heeft alleen een vergruisde tablet door de potgrond omdat het een te kleine bak is. Geen overduidelijke tekorten te zien.
De MN#1 heeft wel iets te lijden gehad, enige vergeling. Tijdens de vakantie heeft "oma" ze verzorgt en die ga ik niet opzadelen met voeding e.d.
Zodra het weer het toelaat zal ik deze waarschijnlijk wel iets bemesten om verdere teloorgang te stoppen.
Tot slot... ik heb het ice-o-lator water afgevangen om te kijken of er nog iets te halen valt.
Het is in zoverre bezonken dat er nog een bodem in de fles ligt, deze zal ik verder verwerken.
Alles is meegenomen
De AF's zijn geknipt (geen berg) maar wel weer genoeg om ervan te roken voor een bepaalde periode. Hangen nu te drogen op zolder.
De rest van de planten komen later, de bloei is nu goed begonnen.
Ziet er goed uit Vale, die Lollipop vind ik bijzonder, ideaal om een sog mee te doen buiten als je weinig plek hebt en toch flink wat te roken wil hebben.
Van het knipwerk eraan ga je ook geen krampen in je vingers krijgen
Comment