Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !
Hoi Poep! Nu er topjes in de maak zijn mag er wel gauw een zonnetje komen. Verders gaat het wel aardig .
Wo. 28 mei;
dag 88 3x auto WW. Dag 25 bloei.
dag 88 2x auto Bomb. Dag 19 bloei bomb 1, dag 14 bloei bomb 2 de lange.
dag 116 1x LR test. Dag 28 bloei.
dag 81 1x LR test. Dag 15 bloei.
dag 40 2x Afrodite automatica.
dag 6 zaailingen. 3x Nadia, 1x Special Kush #1, 1x Super Skunk.
We zitten zo al op de 2 a 3 weken bloei, het wordt weer tijd voor een lekker zonnetje en wat hogere temperaturen. Dat hoop ik wel en dat t nog een aantal dagen aanhoudt.
In week 4 a 5 ga ik wat Canna PK 13-14 geven. Kijken of de topjes daar wat van aanslaan . Trychomen bekijken. Ik kijk ook altijd naar de haartjes. Als de tijd daar is gaan we 14 dagen spoelen en dan kan het feest beginnen.
Maar we zijn er nog niet, haha !
DJAH MAN jij kan er echt wat van vriend , zo en babes joh !
al mooi in de bloei ook zeker die ww en die mooie lange autobomb .
die Lr vind ik echt mooi man shit... en daar begint de leukste tijd van haar leven ook bijna eh .
ja hippie maat jou balkon is echt iets om TROTS op te zijn vriend !
tot volgende update van je eh , en hou je goed daa huizes hippske .
Hehe ik zie de tester, maar ik had mooiere topvorming gehoopt te zien. Vandaar dat ik een afleidingsmanouvre probeerde, maar het mocht niet baten. Volgens mij is dat zo'n autoflower die pas vet wordt als je hem twee maanden te lang laat bloeien. Komt door de nlx x haze genen, die waren klote. Maar nu kan ik je wel vertellen dat de ouders dus auto blueberry diesel (m) en nlxhaze (v) auto zijn. Die wilt nog weleens paarsig worden als je haar lang laat staan.
hee maatje ,
ja toch riemen genoeg daar aan boord om met te roeien na dien eh .
vind het echt al en mooi groen eilandje !
steundje is zeeer benieuwd naar de special kush #1 .
ben al benieuwd naar de volgende fotoshoot van de babe's !
Hoi Poepzak. Nou...ik hoop echt op beter weer want heb maar 2 a 3 uurtjes volle zon .
De temperaturen gaan oplopen en zaterdag gaan we weer knalle met t zonnetje ...
maar voor hoelang? Autoflowers komen hier niet tot hun recht, daar ben ik al achter.
Vorig jaar semi af Danisch Passion x auto Aksnow gehad, dat was pas een mooie volle
plant met dikke kaarsen erin ! Jij wil foto's kijken he? Vanavond of morgen update.
LR hey, ja, ik kijk t wel aan . Tis nu dag 86 LR test, dag 20 bloei. Maar ze ruikt wel goed !
Oke, goed dat je de genen even achterhaald. Ik heb die zielige kleine LR test nog staan, ze
zit in dag 121 ...en tel dag 33 zichtbare bloei. De bladeren krijgen een paarse gloed over zich.
Ha die Steunke! Het begint een beetje vol te worden. Over ruim een week zal ik de zaailingen in
grote potten moeten gaan zetten. Dan wordt t pas echt kweken op de 4kante meter, haha!
We gaan de potten wat meer naar elkaar toe schuiven zodat er nog een paar bij kunnen/moeten .
Comment