Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

@Inti, @Poep, @Spacemount, en @Steunke, alleen hier een paar flinke buien gehad, meer niet .

Zakken light mix, wortelstimulator en 3 potten a 25 ltr. gehaald.

buitenkweek 2013-2014 !! 1322.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1323.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1324.jpg Nadia en Superskunk heeft de kat te pakken gehad buitenkweek 2013-2014 !! 1325.jpg Special Kush #1, wat vreemde blaadjes, met nieuwe aanmaak zal het wel verdwijnen .

buitenkweek 2013-2014 !! 1326.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1327.jpg auto Afrodite, zitten goed in de groei.

De autoflowers 3x auto WW staan op t balkon aan de voorkant, die zijn aan het afbloeien en moesten plaats maken voor de nieuwe potten.
    De 3x Nadia staan zolang in hun tussenpotten 5.7 ltr. vanwege ruimtegebrek .

Goodnight...

Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

good night Hip! morgen weer het zonnetje er op
      mijn poes is ook dol op de blaadjes. dan kom ik met wat gedroogd blad van vorig jaar om haar zoet te houden.
      ze houd ook van verschillend soort onkruid en sla.

grt, 12bb

Comment

He 12bar, ja morgen weer knallen met het weertje . Wat worden we verwend met deze dagen zon!
        Droog blad eet die van mij niet, alleen vers en dan kokt ze het uit. Die sappen kan haar maagje niet verdragen .
        Die van mij eet ook een blaadje sla met saus, wat zijn het toch een gekke beesten !

Tot laters 12bar...

Hippie.

Comment

Generale repetitie met de AF's geslaagd, nu tijd voor de groene boompjes succes Holmes!!!

Comment

Das geen balkon meer das een boerenerf

Comment

Hey Leo, de auto Bomb en de LR test gaan beiden hun 5e week in. Gisteren hun 1e slokje Canna PK 13-14 gekregen .
              Eens kijken of de topjes daar wat profijt van hebben . Aftellen dus ook voor die dames, zo onstaat er plek voor de
              opvolgers Nadia, Special Kush #1, en de Superskunk . De auto WW krijgen op de afbloeiafdeling nog wat water, en
              dan gaan ze naar de kapper.

Hay Djax! Ja mien jong, balconized akker op de 4kante metert . We gaan de zeis vast voorslijpen !

buitenkweek 2013-2014 !! 1341.jpg auto WW op het afbloeibalkon .

Greeterz, hippie .
              Attached Files

Comment

nu al spoelen?
                geen kritiek ofzo he maar ik ben van plan om mijn ww nog een paar weken te laten staan!
                om precies te zijn tot 15 juli, tenzij dat niet uitkomt om een of andere reden. groetjes!!
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

4 dagen afwezig geweest, en nu de griep, pillen vreten en wat rookwaar helpen wellicht.
                  Genoeg m'n nest gezien en even wat afleiding.

He Poep, ja, ze zitten bijna op 7 weken bloei en helaas alleen calyxen met milky trychs en weinig
                  opbrengst. Kan er niet meer van maken .

De auto Bomb doen aardig hun best, 1e dag 39 bloei, 2e dag 34 bloei. Beiden maken ze nog topjes
                  met witte haartjes aan, hoewel ze aardig vol zitten met bruine haartjes. Tijd voor wat Canna PK 13-14,
                  de 1e heeft voor de 3e maal gehad en de 2e voor de 1e maal. Dosis 1.5ml/ltr. Aangezien de Bombs
                  aardig drinken krijgen ze zo'n 5 tot 7 maal deze dosis met de hy pro terra 5ml/ltr. en dan gaan we over
                  op de watergift enkel . Auto LR test idem dito .

Auto Afrodite zijn enorm gegroeid. Dag 60 met 48/50 cm's , tellen beide 7 internodes en gaan eindelijk
                  wat zijtakjes aanmaken. Mij benieuwen .

De Nadia, Superskunk en Special Kush#1 doen het naar behoren en gaan prima sinds het overpotten.

Foto's als ik me beter voel.

Hippie.

Comment

hee hips maatje ,

oesje al veel beterschap gewenst en verzorg u eh man !!
                    de jonge god komtr wel snel weer boven op .

dat afbloei hoekje zietr wel al leuk en droog uit , hoop dat de buien en regen wat weg blijven .
                    maar daar is alles blessed by hippie wand het zijn echt mooie dames .
                    en veel plezier nog met de af'jes maar ik ben ook al benieuwd naar je grote dames

zie de foto's wel verschijnen , keep them green maatje maar nog belangrijker hou u goed .

Groeten Steundje

Comment

Bijna 7 weken bloei is erg weinig natuurlijk.
                      Die kunnen in 2 weken nog een stuk dikker worden toch ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hee Steunke ! Even achter de pc en wat afleiding zoeken. Dank je wel en de foto's komen eraan !

Hoi Q. Jammer dat ik niet zo'n goed toestelletje heb anders had je het beter kunnen zien. Er staat zo
                        een 7 weken voor, de trychomen zeggen mij dat ze er wel klaar voor zijn. Kan ze nog wel even laten
                        staan en kijken wat ze doen, maar om eerlijk te zeggen is het de moeite niet waard als je de bladeren wegdenkt .

Comment

bij mij van het zelfde hip, ondertuss ook al 2 plantjes geoogst en idd eens de bladeren weg zijn is er niet veel meer over.

eerste bracht 8gr droog de andere is nog aan het drogen. en zoals je zegt de trich zeggen meer.
                          maar we hebben toch al wat lekkers te roken he
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hee Thugz. Ze maken geen topvorming, enkel wat calyxen en dat is het .
                            Ik heb die kleine LR test gedroogd, volgens mij is het 0.3 gram droog,
                            toch even genieten, haha!

Comment

ja zoals je zegt idd geen echte toppen.
                              meer clyxen en erg fluf. mijn 2de bracht een 104 nat maar zal maar een kleine 15 droog zijn denk ik alst nie minder is.
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thugz, wat je zegt. Wat daar de oorzaak van is weet ik nog niet precies. Te weinig licht? Verschillende soorten doen het aardig en andere weer slecht en ze worden dan ook niet groter in groei.
                                Veel geluk jij ook man . Van de 3 auto Bomb en LR test zit toch een lekker rokertje aan te komen. De auto Bomb heeft een cytrus lucht en de LR een zoete skunk lucht . Hoofdtop productie
                                gaat goed ondanks het vele blad. Dat krijg je met die bloei eh. De Afrodite automatica gaan als een raket ...gelukkig maar, je zal zeggen dat t 2 mannen waren maar t zijn fem. zaden .

Unabhängige, standardisierte Informationen über Kannabia Seeds Cannabis-Sorte Aphrodita! Findest Du Phänotypen, Kommentare + detaillierte Profile, Blütezeit, THC-Gehalt, Bilder, Preise und Geschäfte, erweiterten Stammbaum und Abstammungslinien, Kreuzungen und Hybriden, Anbautagebücher, direkte Vergleiche, medizinische Eigenschaften und vieles mehr!

!

Comment

Bezig...
                                X