Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    Te weinig licht zou bijna niet kunnen. De mijn staan zogoed als een hele dag in de zon als ze schijnt. Wel een goede thc aanmaak zo plakken niet te doen. Er is idd veel blad bij de toppen. Nu blijkt ook dat mijn NL X BB geen af's zijn :mad: ben daar goed in de maling genomen. Zit ondertss aan een 120d groei. En na wat onderzoek is het idd een gewone bloeier volgens lichturen. Dat wordt een ferme boom al hoop ik van niet. Ze is nu al bijna een 90cm dus als die zo nog 2m gaat blijven groeien....

    Had gedacht om haar in een tentje af te bloeien maar is geen goed idee denk ik. Ivm beestjes.

    Zal je verslag in de gaten houden voor de update's

    Laters en groeten
    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      Staan er mooi bij mate.

      Thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Ziet er goed uit hippie!

        Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
        Using Tapatalk

        Comment


          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

          Comment


            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            ziet er goed uit hip!!
            wil wel graag zien hoe die nadia t gaat doen
            groetjess
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

              't is weer een mooie fotoshoot!!!!!!!!!!!!!

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                Ah, oke. Tja, als ze klaar zijn gaan ze niet meer aanzetten.
                Zal misschien genetica zijn, lichturen, toppen of niet, temperatuur. Kan van alles zijn.
                Dat wordt hasj schudden dan, van al dat blad
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  mooie plantjes man, wat worden ze groot in zo een klein potje!
                  sigpic

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    He Thugz, thanks ! Om even terug te komen op post #285, ik had de verkeerde link geplaatst.
                    Dit is de autoflowerstrain; http://en.seedfinder.eu/strain-info/...annabia_Seeds/

                    Ik las ergens op Kannabia site dat er een gozer was die zei dat ze maar niet wilden gaan bloeien en
                    waarschijnlijk de non auto versie zaden had in de verpakking van autoflowering. Deze strain heeft een
                    langere groeitijd dan de meeste afs en duurt idd langer voor ie gaat bloeien. Hoop dat ie zich daarin
                    vergist, anders wordt het hier echt een jungle . Dan zit ik met 4 fems en 3 reg non auto's opgescheept...
                    gaat niet passen, hehe .

                    Sjon hoi, ja ze staan er nog fris bij vanwege hun 5e week bloei .

                    He Jack, ja wat Q zegt, genetica, lichturen, temperatuur .

                    Hey Poep, we gaan het beleven man !

                    12bar, er is ook wat wat t wel doet .

                    Hoi Q, er zitten verdomme ook nog groene bladluizen hier en daar, ondanks 3 a 4 keer goed gesprayd, ook onder de bladeren.
                    Liever niet meer sprayen na week 4 maar t moet maar. Watergift is klaar, ga ze binnenkort ontbladeren .

                    Hee Inti, de kleinste pot is 10 ltr. Het zijn maar autoflowers maat !

                    Hippie .
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Hey de Hipmeister, weer ff geleden
                      Plantjes staan er mooi bij!! Mooi verslag en foto's, kijk uit naar de special kush #1
                      GrtZ

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        Zien er goed uit, je kindjes hipp. Ik denk ff kijken hoe het daar op het balkonnetje gaat. Maar ze staan er mooi bij zo op het eerste gezicht. Dat wordt weer roken binnenkort. Hou je haaks maatje, ik zal zo nu en dan wel weer eens binnen vallen.

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          Leo en Ronzz, dank jullie manne .

                          Heb de auto WW geknipt en t ziet er schrikbarend uit buitenkweek 2013-2014 !! 1375.jpg , ze hangen nu 2 dagen in de droogkast en er is niks meer van over.
                          Let wel, ik had 15 planten staan in t begin, waarvan 3 nu nog over. Het volgende euvele begint zn vruchten af te werpen. De grootste auto Bomb
                          krijgt meeldauw. Ze zit in week 6 bloei, geen middeltjes meer en even aankijken, ga direct beginnen met watergift. Damn !

                          Hippie .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            is idd schrikbarend zeg.
                            dat is wel heel flauw.
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              Thugz, ja, zwaar klote . Ben met 15 planten begonnen. 8 mannen, 3x WW niks, 1x LR test niks, nog 2x auto Bomb over en 1x LR test.
                              LR test zat onder de luis zoals de WW, 4x gesprayd en hopende dat die krengen niet meer terugkomen. Weinig topvorming, maar niet zo
                              erg als de WW. Nu meeldauw gezien op grote de auto Bomb. De enige die nog goed blijft is de andere auto Bomb.
                              Als je te lang blijf doorsrayen met die insectenspray, dan is die wiet niet meer te pruimen.

                              buitenkweek 2013-2014 !! 1382.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1384.jpg auto WW Verdomme, had zo'n zin in een eigen rokertje. In de kliko ermee. buitenkweek 2013-2014 !! 1386.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1387.jpg meeldauw op de auto Bomb, week 6 ingegaan .

                              Nou, das een lekker rondje afjes, maar nou lieg ik...heb nog auto Afrodite staan, dag 65 geen teken van bloei, 59 cm lang. Zijn het wel autoflowers (zie post #295)?

                              Hippie .
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment

                              Bezig...
                              X