Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !
Ja Poep, het ruikt hier sterk naar verschillend geurende planten !
We zijn weer een week verder. Er is weing gebeurd alleen dat de planten hun zijtakken goed gaan vullen en dan ook wat gaan hangen.
De voorbloei laat zich zien maar wil nog niet doorkomen. De Kush heeft nog geen voorbloei en de kleintjes uiteraard .
Gaat hier nog steeds heel goed zie.
Je hebt daar ook al wat ferme plantjes staan hip. Ook geen af?
De mijne groeien ook nog steeds die NL x auto BB. Is ondertussen een monsterplant geworden. Bijna 2m hoog en 3m breedt
pfiew maatje die jungle bij jou is echt tegek he .
schrok me tepletter toen ik op bezoek kwam !
was trouwes echt chill maatje lekker gelult en gerookt voor herhaling vatbaar .
gheheh echt tegek dat de afrodite maar een pot kleinder is dan mij gheheh met je joekels jonge echt knap werk .
nou tis bijna half augustus dus de bloei zal er bijna gaan komen he man succes er mee en hou je goed vriend !
.....diene muziek hier amai wat een mooie monsterplants zo bloot en open op je balkon,vertrouw je dat wel naar je geburen of vreemden toe hippiedie staan toch serieus in het zicht of vergis ik mijspeedy gonzales staat ook op to do lijstje,jammer genoeg niet terug te vinden in de 420 shop hier,ook ghaze van flash seeds zou ik ooit eens willen groets soulrebel
Comment