Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !
Hoi Stemma, ja dank je wel . De 2e afro heeft wat meer compactere toppen ertussen zitten.
Ik zal weer een schaal posten en daarna es ff een lekkere top apart nemen en netjes knippen
voor op de foto .
He Steunert maateke, curen doet het in der tijd als ik er van rook. Potje open, potje dicht .
Ik vind de Afro nog wel erg zoet, ze zal wel bijdraaien in de weckpot.
Nadia heeft een mooie topvorming. Zat ook niet veel blad aan de toppen zoals andere planten
dat kunnen hebben.
Tot laters en ik ben weer terug om nog een schaaltje te tonen .
Hippie .
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
SANY3224.JPG SANY3225.JPG SANY3226.JPG SANY3228.JPG ...
De 2e schaal van de 2e Afrodite zoals beloofd (foto 1) . 2+3e foto weckpot 2 ltr. vol en nog wat over.
De opbrengst hiervan is 69 gram droog .
Foto 4 totaal opbrengst van de Nadia ( rechter pot 1.5 ltr.), en de 3 potten daarnaast de beide Afrodite
planten (2x 2ltr. en 1x 1.5 ltr. pot) .
Het buitenseizoen zit er op voor Hippie. Het balkon zal ik gaan missen, heb iig wel meer lichtinval
als ik zo naar buiten kijk . Er staat nog een Superskunkje, kleine topjes, te lui om te knippen .
Bezig met mn 1e binnenkweek, tent is gereed, de inlaat moet er nog op en dan ga ik 1st voorgroeien.
De zaden zijn ontkiemd binnen 36 uur, in stekpotjes gestopt en de volgende dag drukken hun kopjes
door de aarde naar buiten .
Hou mn topic uiteraard open, ik ga nog even iedereen bedanken in de volgende update en vertellen
dat ik het weer leuk vond om mn kweekverslag ter hore te brengen.
Tot laters en keep on smoking ...
Hippie .
Hoi Stemma, ja dank je wel . De 2e afro heeft wat meer compactere toppen ertussen zitten.
Ik zal weer een schaal posten en daarna es ff een lekkere top apart nemen en netjes knippen
voor op de foto .
He Steunert maateke, curen doet het in der tijd als ik er van rook. Potje open, potje dicht .
Ik vind de Afro nog wel erg zoet, ze zal wel bijdraaien in de weckpot.
Nadia heeft een mooie topvorming. Zat ook niet veel blad aan de toppen zoals andere planten
dat kunnen hebben.
Tot laters en ik ben weer terug om nog een schaaltje te tonen .
Hippie .
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
SANY3224.JPG SANY3225.JPG SANY3226.JPG SANY3228.JPG ...
De 2e schaal van de 2e Afrodite zoals beloofd (foto 1) . 2+3e foto weckpot 2 ltr. vol en nog wat over.
De opbrengst hiervan is 69 gram droog .
Foto 4 totaal opbrengst van de Nadia ( rechter pot 1.5 ltr.), en de 3 potten daarnaast de beide Afrodite
planten (2x 2ltr. en 1x 1.5 ltr. pot) .
Het buitenseizoen zit er op voor Hippie. Het balkon zal ik gaan missen, heb iig wel meer lichtinval
als ik zo naar buiten kijk . Er staat nog een Superskunkje, kleine topjes, te lui om te knippen .
Bezig met mn 1e binnenkweek, tent is gereed, de inlaat moet er nog op en dan ga ik 1st voorgroeien.
De zaden zijn ontkiemd binnen 36 uur, in stekpotjes gestopt en de volgende dag drukken hun kopjes
door de aarde naar buiten .
Hou mn topic uiteraard open, ik ga nog even iedereen bedanken in de volgende update en vertellen
dat ik het weer leuk vond om mn kweekverslag ter hore te brengen.
Tot laters en keep on smoking ...
Hippie .
Comment