Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    Zo ik zie trg een drukte op Hipp z'n balkonnetje mooi zo m8 !!! ff m'n klapstoel zetten en enjoy the show

    btw ; heb vandaag ook 4 auto's begonnen te ontkiemen , ook die van AQS hehe
    Take care buddy , ik hoor je nog wel

    Comment


      #62
      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      Vandaag een uitermate mooie zonnige dag, dus daarvan geprofiteerd om de rest van de zaailingen over te potten.

      Hier komen ze ; buitenkweek 2013-2014 !! 729.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 727.jpg wiet smiley kat.gif buitenkweek 2013-2014 !! 731.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 728.jpg wiet smiley pinkpanther.gif... de poes lijkt t ook aangenaam te vinden tussen de plantjes ...
      Wat er nu staat aan soorten af's is te lezen hierboven post # 60... ..! Heb nog 2x LR testers in de zaai/stek staan, die tellen nu hun 2e geboortedag en gaan laters hun tussenpot opzoeken.

      De LR test tellen alweer hun 36e dag en hebben vandaag de Hy Pro wortelstiem en de HY Pro terra gekregen. De overgepotte zaailingen enkel de wortelstiemulator.

      Een goeie avond en morgen gezond weer op...hippie !
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        #63
        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Ha, die lekkere dikke kat, heb ik een tijdje moeten missen.

        actie op Hips terras....
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #64
          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          De kat als bewaker van het fort. En ze houdt er duidelijk van
          Lekker balkontje Hippie
          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

          Comment


            #65
            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            Staat er leuk bij al die kleinde plantjes. Succes
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment


              #66
              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

              Op naar een lekker vol balkonnetje daar ...

              Kat is gewoon nog even aan het genieten van haar terrasje ... ​nu het nog kan ...
              die denkt in der eigen ... Straks is der hier geen plek meer tussen al dat groen

              Comment


                #67
                wiet smiley zon.gif...

                Shift, ze komt pas in actie wanneer die grote bladeren verschijnen ...laters man...

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Fotoupdate omdat t zulk lekker weer is ;

                buitenkweek 2013-2014 !! 732.jpg even wat kiekjes van binnen uit... buitenkweek 2013-2014 !! 733.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 734.jpg ... buitenkweek 2013-2014 !! 737.jpg 1 van de 3 LR test, dag 38 buitenkweek 2013-2014 !! 738.jpg degene met t genakte stammetje
                wil niet mooi lijken maar doet t wel ... buitenkweek 2013-2014 !! 745.jpg LR test buitenkweek 2013-2014 !! 746.jpg LR test buitenkweek 2013-2014 !! 744.jpg met zn 3en ! De 2x jonkies LR test, ze tellen hun 3e dag buitenkweek 2013-2014 !! 742.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 743.jpg ...
                Alle plantjes zijn voorzien van hun nodige stiem/voeding. Voorlopig geen omkijken meer naar. De jonkies krijgen nog een slokkie water.

                In t aankomend weekend wat bewolking met temperaturen van zo'n 12 graden, dat kan je wel eens verwachten ...

                Good evening...hippie .
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #68
                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  Zo! Alles weer goed in beeld gebracht!
                  De kraamperiode

                  Comment


                    #69
                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    Ziet er goed uit, zeker met het weer wat nogsteeds niet erg warm is. Waar haal je trouwens die gele plastic labeltjes die bij je planten staan?

                    Verstuurd vanaf mijn LT26i met Tapatalk
                    Terminate the hate and spread the positive

                    Comment


                      #70
                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Hippie is weer goed bezig!! Hou met plezier de Auto Bombs in de gaten misschien voorzichtig zijn als ze wat groter zijn dat de kat er niet van snoept nice work Holmes
                      GREETERZ

                      Comment


                        #71
                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        12 bar, opschieten met die kraamperiode...al die poepluiers ...

                        Thanks Mountain, die labeltjes kan je gewoon vinden in t tuincentrum ...

                        Hey Leo, dank je man...ik zie altijd wel wat bladeren waar aan geknabbeld is, maar de schade blijft beperkt ..
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          #72
                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          Aangezien ik geen rookwaar meer heb van mn vorige buitenoogstje...Een vers andere binnenkweek kwam mn maat mee aan, de Moby Dick...
                          hiervoor de New York City Diesel, maar deze klapt er overheen ....

                          verslaafd als ik ben wil ik nog wat fotootjes plaatsen...misschien moet ik maar eens een aantal dagen overslaan.......want er is weinig aan die zelfde fotootjes van die kleine opdonders...

                          Mn vriend van vorig jaar is weer van de partij... buitenkweek 2013-2014 !! 750.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 751.jpgbuitenkweek 2013-2014 !! 749.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 755.jpg hier moet Ernie maar wat van maken...

                          Nice evening ...hippie ...
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            #73
                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Succes met de grow ziet er goed uit, ik volg ! Doe jij de plantjes in de nacht binnen zetten ? gr metsenl

                            Comment


                              #74
                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              'Hey Bert ... Der zit een peper in je oor !'
                              ''Wat zeg je Ernie ? Ik kan je niet verstaan ... Der zit een peper in me oor ... "

                              Comment


                                #75
                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                Hee Svenne, had je even over mn knar gezien ...kom maar zitten op je klapstoeltje !

                                Ben benieuwd naar je soortje(s), we houden contact broeder ...
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X