Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !
Heren Metsenl en Xsl... thanks
Hey Inti, wil er toch wel es meer hebben dan vorig jaar ...zit net te denken van die Inti zal toch al inmiddels van start gaan?...laters m8 ...
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zo...ben ik weer.
Tijd voor een update met wat plaatjes.
Ma. 17 mrt.; dag 18 van alle autoflowers. ( 6 x reg. auto WW AQS, 2 x fem. auto Bomb Azarius, 2 x reg. White Rihanna LR ).
dag 45 van de 3x LR test.
dag 10 van de 2x LR test.
Klein vraagje trouwens, ben je ook nog van plan wat te gaan experimenteren met de vroege plantjes? je hebt namelijk een redelijke hoeveelheid plantjes buiten staan
Spacemountain,
Het is wel degelijk een experiment zo vroeg beginnen ...voor de rest nee. Het zijn reguliere zaden en die hoeveelheid wordt een stuk minder als de mennekes zich laten zien,
het is altijd maar afwachten wat de pot schaft...kan meezitten of tegen. Als de afs uitgebloeid zijn is een dit pure verwennerij om vast een rokertje te doen. De non-autoflowers ()
komen daarna aan bod die het einde van het seizoen zullen afbloeien.
Morgen gaat de zon geleidelijk schijnen met zo'n 15-16 graden. Donderdag stijgt t kwik tot 18-20 graden met een lekker zonnetje ... hippies weerbericht tot zover...
Nou nou het is weer volle ba(l)k(on) bij de hipster.
Als het weer zo bezig blijft als het nu doet dan kom jij
je balkon straks niet meer op of af hahaha.
Hou ze groen hip en niet te veel verwennen he.
Nice, very nice. Ik zal dit weekend even de WR#2 op de post gooien! Ondertussen kijk ik gezellig mee, zo nu en dan
Veel succes en onthoud: bij twijfel, weggooien!
Comment