Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dag 25 6x auto WW
Dag 25 2x fem. auto Bomb
Dag 25 2x auto WR
Dag 17 2x auto LR test jonkies
Dag 52 3x auto LR test ouwgies Ze krijgen allen wortelstimulator 5ml/ltr. De ouwgies krijgen al enige tijd 5ml/ltr. HyPro terrra erbij, de WW en WR 2 ml/ltr. De jonkies krijgen nog geen terra .
Nog even wat lekkers draaien voor t naar bed gaan ...
Greeterz, hippie .
Last edited by de oerhippie; 25 March 2014, 00:04.
Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !
Hey, hipp, die doen het wel goed op je balkon
en wat je zegt, die warmte mag komen,
was hier deze morgen -2 toe ik ging kijken
ze moeten het nog maar een paar dagen redden zo, en dan mogen ze weer knallen
grtz
Staan er netjes en gezond bij joh!
Denk er wel aan dat je de White Rihanna niet teveel vertroeteld, een beetje verwaarlozing vind ze lekker. Alhoewel, misschien doet ze het met alle aandacht ook wel aardig. Maar dan moet je niet gek opkijken als ze er met een ander vandoor gaat.
WR#2 zit vandaag op de post.
Hey Jack,
Ze doen het wel degelijk onder lage nachttemperaturen als het overdags maar enigzins wat behaagelijk is ... vanaf morgen zon met temperaturen van 14 - 20 graden overdags en s'nachts verhoogd de temperatuur .
Jij ook geluk met je autofowers !
LR, ja...groen als grass en wat controlfreak tikjes ... Waarom vindt Rihanna dat zo lekker? Valt ze op ruige echtgenotes WIET SMILEY HEADBANG.gif??? Ik ga me opstellen als een loverboy... t zijn jouw woorden (als dat maar goed gaat) wiet smiley lachen.gif...
Thank your very much ...
Comment