Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    De kiemupdate van de Autoflowers die t moeten gaan doen;

    autokweekje juli 2013 626.jpg...kom op zaadjes, laat jullie spierballen eens zien, hehe!

    De linker strook zijn 2x Azarius fem. Auto Bomb...
    De middelste strook zijn 6x AQS reg. Auto White Widow...
    De rechter strook zijn 6x LR2 reg. Auto White Rihanna...

    autokweekje juli 2013 627.jpg 3 strookjes wc papier over de zaden heen, bakje dicht en lekker de warmte opzoeken in het ketelhok waar de ontkiemfase altijd plaatsvind.


    Ben benieuwd wie er als 1e zn worteltje laat zien......als ik wat zie laat ik t horen ...


    Fijne avond levensgenieters en tot de volgende keer!
    Hippie wietsmiley kapper1.gif...!
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #17
      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      hippie is er weer vroeg bij. Laat die lekkere toppen maar weer komen. Succes hip
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment


        #18
        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Yo Chemmie, thanks voor je post en we maken dr wat van dit jaar !

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        We zijn inmiddels zo'n 22 uur verder. Eventjes een kijkje nemen bij de kiemzaden in t ketelhok.

        Mij benieuwen wie er op kop ligt ... autokweekje juli 2013 630.jpg middeste rij...op nr. 1 aan de leiding gaat AQS met de reg. Auto White Widow, 2 zaden reeds ontkiemd en een 3e zit er aan te komen...om maar van superkiemkracht te spreken !
        De linker rij...de 2e plaats volgt door Azarius met de fem. Auto Bomb, de 1e kiem laat zich een klein worteltje zien. Rechter rij op 3, LR2 met de reg. Auto White Rihanna, helaas nog geen worteltje te zien maar dat wil niks zeggen ...

        Vandaag dag 25 natuurlijke groei van de 3x LR2 Auto testzaden plantjes; autokweekje juli 2013 632.jpg autokweekje juli 2013 629.jpg Als ze hun potje hebben leeggedronken krijgen ze de voorgeschreven dosis;

        5 ml./ ltr. Hy-Pro wortelstimulator en 5ml./ ltr. Hy-Pro Terra voeding. Vandaag weer wat zon op hun koppies, door het aantal dagen zonnestraaltjes zie ik dat ze eindelijk op een plantje beginnen te lijken .

        De kiemzaden worden zo nu en dan in de gaten gehouden, altijd weer spannend. Als er afvallers bij zitten zullen er weer andere zaden voor in de plaats komen . Een vol balkonnetje moet staan iig, haha!

        Dat was em weer, fijne avond en morgen gezond weer op ....de hippie !
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          #19
          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          Hij is er vroeg bij hoor! Maar volgens mij komt dit helemaal goed, de lente laat zich al zien. Ik gok op zeker vier rondes voor jouw dit jaar, hopelijk nog meer :d !
          Ik zet alvast men bedchair neer op je balkon, dikke slaapzak en een goede thermos koffie. Verder een flinke zak stash en wees gerust jouw kleintjes overkomt niets ^^ .

          Zet me alvast op de guestlist voor het komende jaar, hier wil ik wederom niets van missen vriend.


          Tot later en veel succes makker!

          Comment


            #20
            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            He bikkel, binnen is er nog plek, overnachten doe je maar achter t glas ...koffie zat alleen die wiet wil ik wel even proberen Bongie ...

            Thanks voor je post...always welcome brother !
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              #21
              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

              Vanmiddag na thuiskomst maar even t ketelhok wezen bezoeken om te kijken welke zaden er wat gedaan hebben in de tussentijd.
              Inmiddels zijn alle 6x Auto Whit Widow ontkiemd en zitten in de zaai/stekgrond. autokweekje juli 2013 643.jpg Links nog 1 zaadje Auto Bomb die verlangd naar zn stekkie... rechts Auto White Rihanna waarvan de 1e zn worteltje laat zien!
              Groepsfoto's van ons allen; autokweekje juli 2013 644.jpg autokweekje juli 2013 645.jpg...de 6 Auto WR moet er ook bij, dus dat wordt een volle vensterbank ipv een vol balkon ...
              Heb mn kat maar weer eens op de feiten gedrukt zoals elk seizoen....AFBLIJVEN, VAN HIPPIE ...als ik weg ben zet ik van die nep kerststukjes dr voor .....wiet smiley kat.gif.

              Ook uit zaad; Ah-nice autokweekje juli 2013 646.jpg ...mn dag kan niet meer stuk wietsmiley jumpin2.gif...

              Gegroet, de hippie .
              Last edited by de oerhippie; 26 February 2014, 23:38.
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                #22
                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                ze gaan sprieten hips!!!
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #23
                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  Ik denk dat hij nog overpot of niet? Ik heb ook nu autoflowers staan maar ik ben niet over het fabel over wel of niet over potten uit!? Dus zijn ze meteen in de definitieve pot gegaan. Ook het eerste jaar dat ik zo vroeg begin maar ben benieuwd wat het brengt! Hippie ik hoop dat er iets lekker van komt! Greetz, xalt66x

                  Comment


                    #24
                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    Angel, de 3 testzaden gaan overdags naar buiten en nog savonds naar binnen vanwege de nachttemperatuur van 2 graden.
                    Ik wacht tot ze hun mannelijkheid laten zien, dan in een 10ltr. pot. Dan maar sprieten...

                    Xsl, jij hebt zeker fem. zaden. Ik ga niet 12 potten van 10 ltr. neer zetten, als de helft van de reguliere zaden vrouw blijkt te zijn...
                    We gaan t zien Xsl ...

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    buitenkweek 2013-2014 !! 678.jpg De 6x auto WW links zijn aan hun 1e levensdag begonnen, ook de auto Bomb 2x rechts boven buitenkweek 2013-2014 !! 683.jpgde 1ne heeft zn duitse helm nog op ...rechtsonder 1x auto White rihanna buitenkweek 2013-2014 !! 684.jpg...

                    Dag 29 van de testzaden, ze teren nog op hun wortelstiem en terra van een aantal dagen geleden.
                    Het weer is nog wat aan de frisse kant met van de week wat daagjes met zonnig weer maar savonds en snachts koelt het toch aardig af. buitenkweek 2013-2014 !! 685.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 687.jpg...regen hoort daarbij .
                    De tijd vliegt voorbij dus we houden de moed maar in ...


                    Fijn weekend (weer ) en de greeterz, hippie wietsmiley rasta.jpg!
                    Attached Files
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      #25
                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Hippie ja dat klopt inderdaad, ik snap wel dat je niet meteen in 10 liter doet dan. Heb jij ooit nadelige effecten gehad bij het verpotten van autoflowers? Tot nu toe vind ik dat je test zaden het niet slecht doen! Mijne gaan ook vanaf vandaag overdag naar buiten en savonds weer terug naar binnen.

                      Hou ze groen!

                      Greetz, xslt66x

                      Comment


                        #26
                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        Mja dat is inderdaad ook nog iets waar ik een beetje mee worstel.
                        Aan de ene kant zou het beter zijn om ze gelijk in de 11 liter potten te zetten.
                        vanwege worteling etc. wat resulteert in grotere planten.
                        Maar omdat je geen man in 11 liter pot wil moet je ze eerst geslacht laten erkennen in kleinere potjes.
                        Alleen staan ze dan al niet in zowat in bloei wanneer ze geslacht laten zien.
                        (waardoor de 11 liter pot een hoop van zijn kracht verliest?)

                        of kijk ik er nu zo krom tegen aan?
                        Of is het gewoon simpel het een afwegen tegen het ander?

                        Welke potjes gebruik je als tussen maten?
                        If life keeps putting you down, You better stay high

                        Comment


                          #27
                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          Xsl en Schimmige, de kleintjes belemmeren idd de groei als ik ze laat staan in stekpotjes tot ze hun mannelijkheid vertonen.
                          Ga het anders aanpakken vanaf nu, na 1 week in de stekpotjes te hebben gezeten gaan ze over in een tussenmaat pot
                          van 3-5 ltr. Als ze dan hun geslacht laten zien gaan ze in hun definitieve 10 ltr. potten !
                          In die 1e week van hun groei strekken ze altijd wat en dan kan ik ze mooi ingraven totaan de lobblaadjes in hun tussenpot.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          De volgende update weer met wat foto's;

                          Zoals gezegd en gedaan in de vorige post # 27, de 3x LR2 test plantjes meteen overgepot in een 5ltr. pot met Plagron lightmix... buitenkweek 2013-2014 !! 693.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 694.jpg ...dag 30 van de groei.
                          Een dezer dagen krijgt de nieuwe aarde de voorgeschreven dosis 5ml./ltr. Hy Pro wortelstimulator. De voorbemeste aarde heeft nog even geen Hy Pro terra voeding nodig.

                          De zaailingen auto White Widow, auto Bomb en auto White Rihanna tellen hun 2e/3e dag jong. buitenkweek 2013-2014 !! 691.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 692.jpg de 3 bovenaan zijn de testplantjes die nu in de 5ltr. staan.

                          Van de 6x White Rihanna staan er nu 2 in de zaai/stekgrond. Ze tellen dag 7 van de kiem en nog niet ontkiemd. Een trage kiem omdat de zaden nog geen 2 maanden oud zijn. We wachten nog even af !

                          Was em weer, fijne avond en tot laters...hippie !
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            #28
                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Hippie dat is inderdaad een mooie oplossing als je geen feminized zaad hebt! Maar we hopen dat die van jou gewoon allemaal vrouwen zijn haha.
                            Hier gaan we ook gewoon rustig verder het was vandaag een mooie dag! Voor onze planten!

                            Greetz, xslt66x

                            Comment


                              #29
                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              Xsl...; buitenkweek 2013-2014 !! 695.jpgwietsmiley zomer1.gif...

                              Weer een week voorbij, grtz de hippie
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                #30
                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                Hippie dat is inderdaad een mooie oplossing als je geen feminized zaad hebt!
                                Of als je van Fem. overstapt op Reg. zoals ik
                                beetje slim opmerkingen plaatsen peutert weer wat info los



                                i hope you dont feel abused Oer
                                If life keeps putting you down, You better stay high

                                Comment

                                Bezig...
                                X