Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !
Escar, heb m niet 3 maanden gecuurd, maar t zijn aardige compacte toppen, een heerlijk kruidachtig aroma met een vleugje zoet.
Voor een buitenwiet geef ik hem een 9...hij werkt namelijk goed en t is geen couchlocker, tenminste ik kan nog wel lichamelijk
wat activiteiten ontplooien ...
Hee die Ronzz... voor jou een speciale zetel ... het weertje zit eens mee met de start van de zaailingen, ze gaan binnenkort een
tussenpot krijgen onder leiding van wat wortelstimulator, zoals de testzaden waar ik te lang mee gewacht heb, t belemmerd wel
degelijk die korte groeifase van de autoflowers.
Degene die ze gaan opvolgen gaan dan ook na hun opkomst meteen in hun 15-20ltr. potten ...
Mooi dat je weer terug bent... ...
Begind al een hele Cres te worden met al dat jonge spul. We gaan een mooi weekend tegemoet dus ze kunnen al lekker in het zonnetje staan dit weekend. Ha daar is ie al hier. alleen hij gaat net onder.
Ja Ronzz, ga even de openingstijden van de growshop bekijken, er moet wat meer beweging in komen ...!
Dus Groeipaleis te Nieuwegein gebeld, en ze hadden niet de 5 maar 6.5 ltr. potten en hij zei; hoeveel pallets
Plagron light mix wil je hebben , hehe! Ga daar zaterdag even een bezoekje brengen.
Heb 10 potten nodig aangezien ik nog wat 5ltr. potten heb staan. Zakken lightmix is ook een noodzaak.
De HP wortelstimulator en de Terra heb ik nog van dus dat weer laters $ ...
Fotoupdate volgt.......weekend dus wat genieten ...hippie .
Dat was weer es even lekker tuinieren met een aangename temperatuur, het zonnetje doet ze goed en ben weer een blij man .
Morgen eveneens zo'n mooie dag dus niet te laat gaan pitten.
Schimm, er staan nu alleen maar af's.; 6x reg. auto W.W. in 5.7 ltr. potten, 3x LR test reg. in 5 ltr. potten, 2x reg. auto White Rihanna in 5.7 ltr. potten, en 2x fem. auto Bomb in hun definitieve 10 ltr. potten.
In deze potten zullen de regs hun geslacht laten zien. Zo koud is t niet man , alleen de nacht temperatuur is nog aan de frisse kant.
Comment