Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    12 bar en Plant, dank voor jullie reacties ...


    Volgende update gaat weer van start.

    Afgelopen zaterdag een busje Hy Pro wortelstimulator gehaald, de oude was zo goed als op. Alle potten bijgevuld met de Plagron lightmix.
    Vandaag was de tijd weer aangebroken voor een watergift met de nodige middelen vandien. 5ml/ltr. wortelstiem en 5ml/ltr. Hy Pro terra.
    Ben zeker 11 ltr. kraanwater kwijtgeraakt om hun potten te vullen want ze waren goed droog ...

    buitenkweek 2013-2014 !! 809.jpg dorst buitenkweek 2013-2014 !! 810.jpg dat smaakt goed buitenkweek 2013-2014 !! 811.jpg LR test dag 59 al weer buitenkweek 2013-2014 !! 812.jpg de test stumper met beschadigd stammetje buitenkweek 2013-2014 !! 813.jpg white rihanna dag 32

    buitenkweek 2013-2014 !! 814.jpg auto white widow dag 32 buitenkweek 2013-2014 !! 815.jpg auto bomb dag 32 buitenkweek 2013-2014 !! 819.jpg rihanna stam buitenkweek 2013-2014 !! 820.jpg LR test doet zn best ...

    buitenkweek 2013-2014 !! 821.jpg anijsplantjes buitenkweek 2013-2014 !! 822.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 823.jpg ...

    De wietplantjes doen het naar behoeven, de temperatuur vinden ze aangenaam alleen dr heerst hier sluierbewolking zo dat t zonnetje niet geheel door kan breken ...
    Maar ja...je kan niet alles hebben eh ...

    Nice evening en ik ga roken ....

    Hippie .
    Last edited by de oerhippie; 31 March 2014, 19:08.
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Gaat lekker man !

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
        Using Tapatalk

        Comment


          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          Mooi uitgebreid verslag weer Hipmeister!! De plantjes zien er prachtig uit
          Ik hou je in de gaten holmes... Doe zo voort

          Comment


            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            Zouden de autoflowers ondertussennniet in bloei moeten schieten? Dacht dat ze dat na 3 weken al zouden starten en jij zit ondertussennin week 5. Maja berry ryder had ook een verslag waar autos veel te lang groeiden.

            Verstuurd vanaf mijn LT26i met Tapatalk
            Terminate the hate and spread the positive

            Comment


              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                Ziet er goed uit mooi gevuld balkon! Wat voor potten ga je gebruiken voor je bomen straks? Ga je tijdens de bloei ook nog bloei voeding mee geven? Ben benieuwd wanneer we de eerste bloei verschijnselen zullen zien 😊 kan niet wachten!

                Hou ze groen!

                Greetz, xslt66x

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  Xsl, dank je man ... na de afs wat ik hier voor zaad heb liggen.. Nadia reg. AQS, White Widow reg. AQS, Special Kush #1 fem. RQS. Kan hopenlijk 3 potten van 20 ltr. kwijt .

                  'T verhaal krijgt een andere draai, heb vandaag de JD lotto 2e prijs gewonnen en daar zitten 5x fem. Kannabia zaden en 5x fem Zambeza zaden bijgesloten, en een verassingspakket
                  welterverstaan . Wat t voor soortjes zijn blijft nog een verrassing, we gaan het zien. Alleen 1 ding is zeker; De Nadia van Deense afkomst gaat er zekers staan ..!

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Xsl, was even er tussenuit. Als je leest in mn verslag gebruik ik reeds al de Hy Pro Terra. Dit is een component van groei en bloeivoeding ineen. Heb er goede resultaten mee
                  behaald en heeft menig cupje gewonnen . Als 1e zal ik mannetjes gaan spotten voordat de bloei intreed bij de reg. afs.
                  Vandaag de oudste 3x LR test bekeken en er zit misschien een menneke aan te komen maar ben nog niet zeker want het is nog moeilijk te zien buitenkweek 2013-2014 !! 824.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 825.jpg......
                  De foto's zijn niet opperbest dus dat maakt het spannend .

                  Hierover later in de volgende update als ik wat kan onderscheiden.

                  Greeterz,

                  Hippie .
                  Attached Files
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    Ziet er idd wel een manneke uit. Hou je deze voor een zaadrun? Of in de kliko ermee?

                    Grtz
                    Thugz

                    Verstuurd vanaf mijn AT-AS53N met Tapatalk
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Thugz, als t zo is gaan ie naar t balkon aan de voorkant. Daar mag hij zn echte ballen tonen want mannetjes zijn ook mooie planten .
                      Zaadrun is niet mijn ding, kan eventueel wat stuifmeel opvangen maar het is een LR test, geen idee over de vader en moeder en kan
                      onstabiel zijn . Laat de wind zn stuifje meenemen, als dat geschiedt is gaat ie naar de eeuwige rustvelden ...

                      Hippie .
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        ik zal hier een vrouwtje zetten om het op te vangen
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          Hipjong-Ill weer gewonnen makker doe zo voort!!! Gefeliciteerd
                          Ventjes wegruimen Holmes
                          GREETERZ

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Zo die is er vroeg bij! Hopelijk doen alle kerels dat, weet je wel watvoor vlees je in de kuip hebt. Gelukkig maar eigenlijk dat die dames nog even op zich laten wachten, toch wel fijn als ze pas bloeien als ze groter zijn, hou je toch meer oogst aan over!
                            Ik volg lekker verder op een afstandje!
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              wietsmiley bejaard.gif...hou je taai ...


                              Hoi LR, dag 61 voor de 3x LR test. De andere afs zijn dag 34. Ze gaan allen lekker en laten hun stammetjes zien . Thanks en laterz ...

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.buitenkweek 2013-2014 !! 830.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 831.jpg 2 van de 3 buitenkweek 2013-2014 !! 832.jpg degene zonder ballen, stumper, kijk goed en zie 2 miniscule haartjes toestelletje moet t maar doen. buitenkweek 2013-2014 !! 834.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 835.jpg sneu maar dame ?

                              buitenkweek 2013-2014 !! 833.jpg de 2 manne Rest van de afs buitenkweek 2013-2014 !! 813.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 836.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 837.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 838.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 840.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 841.jpg.......

                              Laters en groen is t sleutelwoord ...

                              Hippie .
                              Attached Files
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                Ziet er erg lekker uit daar! En een mooi voorbeeld van dat vroeg beginnen ook zeker goed mogelijk is!

                                Ben je overigens niet bang dat je wanneer je de mannetjes op het andere balkon zet, dat de vrouwtjes toch nog bestoven raken?
                                Heb al wel een wat gelezen dat het ook makkelijk via kleding kan overgebracht worden en dat het toch al sneller gaat dan men zal denken!

                                Ga zo door Begint hier ook al erg te kriebelen

                                Comment

                                Bezig...
                                X