Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

idd wat een noodweer Hip! - bij mij alleen dikke druppels
    gelukkig zijn je planten al sterk [en/ toegesproken]
    .... maar was Ernie te laat met het pluutje?

Comment

Het weer vergt wel veel zo van je plantjes... maja diegene die overblijven zullen goed zijn Natuurlijke selectie aan het werk haha

En dat gemuteerde blad Pas op zeg ik je!! ze komen er aan!
      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Hier was het ook zulk weer met dikke hagelkorrels! Goed dat je plantjes het overleefd hebben! (scheelt ook met een afdakske erboven )

Ik had ze hier net op tijd in de kas gezet anders was het dag dag plantjes... Mijn hele tuin lag vol met bladeren en kapotgehagelde planten..

Comment

he pik gaat lekker daar hoor
          greeetzz
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

12bar, moet niet vaker voorkomen, hier en daar wat blad gesneuveld. Ernie had meer interesse in de nieuwe zak Moby Dick die open lag te geuren .

Hoi Schim, viel nog enigzins mee op t ingebouwde balkon wat de aarde betreft. Heb ze de volgende dag (potten waren zo goed als droog) weer hun
            nodige watergift gegeven met de nodige middelen er doorheen. Dat blad, leuk he, ik heb t zelf nog nooit gezien, jij? .

Zeeschildpad, je hebt ze van hun wisse dood gered. Goed dat je terpekke was!

Hey Poep, ze zijn weer gegroeid! De bloei wil nog niet doorkomen dus laat t zo nog maar even !
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

sjeez wat een rot weer, maar die meiden van jou laten zich niet kennen.
              Je gaat weer lekker, ik mag wel opschieten haha
              sigpic

Comment

Hee Inti, al weer eventjes geleden . Ach, t weer is aardig hier voor deze tijd.
                Over de temperaturen valt niet te klagen.

Thanks makker, je hebt toch al wat in de grond gestopt daar in zuiden ?

Hippie .

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Gegroet, leden van de groene zone .

De autoflowers gaan zn gangetje en zien er gezond uit.
                Geen bladproblemen of beesjes dus dat is een voordeel.

ma. 28 april;

3x WW, 2x Bomb. Meiden, dag 58. Meettest WW 30cm, Bomb 1x 44cm en 1x 36cm.
                1x LR test. Vrouw, dag 86. Meettest 21cm.
                1x LR test. Meid, dag 51. Meettest 32cm, gaat t oudje voorbij.
                2x Afrodite zaailingen fem. Dag 11.
                3x Super Silver Haze stekken. Dag 18. Kan er niks mee, gaan verhuizen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

...We gaan weer verder .

buitenkweek 2013-2014 !! 1002.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1003.jpg WR male nogmaals, jammer dat t geen dame is geworden. buitenkweek 2013-2014 !! 1004.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1005.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1007.jpg auto WW. buitenkweek 2013-2014 !! 1008.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1009.jpg auto Bomb 1.

buitenkweek 2013-2014 !! 1010.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1012.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1011.jpg auto Bomb 2, das een joekel . buitenkweek 2013-2014 !! 1013.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1014.jpg LR test, wat gaat ie hard . buitenkweek 2013-2014 !! 1016.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1015.jpg De gehandicapte LR rest, bloeien gaat ze .

buitenkweek 2013-2014 !! 1018.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1019.jpg zaailingen Afrodite automatica . buitenkweek 2013-2014 !! 1017.jpg 1 van de SSH stekjes, ze zijn gegroeid!

Tiet veur n pafke en tot laters weer !

Hippie .

Comment

Hi hip, ze zien er weer top uit idd jammer dat de wr geen dame is.

Ja er staat al wat in potten op mijn terrasje ( http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...aanse-zon-2014 )
                  sigpic

Comment

He hippie, kom ook ff kijken op je balkonnetje ziet er veel belovend uit, alleen waar ga je al diedames zetten?

Succes man!
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

weer nieuwe dames bij hippie , en wat ziet jou balkonnetje er al lekker groen uit seg .

spijtig van die hagel paar dagen geleden , maar ze zitten nog redelijk beschut he wel spijtig van de gesneuvelde blaadjes...
                      is wel iets grappig dat ene blaadje .
                      wel spijtig dat de stekjes weg moeten vind die er nog wel mooi bij staan.
                      nog veel succes met je paradijsje en laat ze maar groeien die dames .

groeten steundjee

Comment

Hej Inti m8, gaat wel goed he, alleen jammer van de WR. De LR test dag 89 gaat bloeien, maar wat een zielig hoopje. Ik weet niet of ze pijn hebt ofzo !
                        Ah, nieuwe topic 2014! Ga wel even een kijkje nemen .....

Yo Nik, thanks man ... SSH gaat weg, LR test is zielig, dan hebben we er nog 6 over. + de zaailingen auto Afro fem. Die blijven lekker staan waar ze staan !
                        Liever te veel als te weinig !

Hoi Steunie, dat buitje mag de pret niet drukken, niks aan de hand. Dat blaadje he, ik heb t zelf nog nooit gezien !
                        Stekkies krijgen een goed onderkomen in een tuin met wat ruimte waar nog wat anders groen staat.

Dank je makker en tot laters.

Comment

Je tuintje staat er mooi bij Hipp!! Ze groeien lekker door!

Grtz
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

hippie is niet te stoppen!
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

gaat goed hip!!!!!!!!
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Dank jullie voor de reacties Plant, Chemmie en Poepert !

buitenkweek 2013-2014 !! 1023.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1024.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1026.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1028.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1030.jpg nightshift pics Er is een rupsje op bezoek geweest bij de auto Bomb... buitenkweek 2013-2014 !! 1033.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1034.jpghij zat waar ie altijd zat....

onder t blad! Het was er 1 en heb em dus handmatig met de harde hand verwijderd . De rest van de auto's zag ik niets.

buitenkweek 2013-2014 !! 1035.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1036.jpg voorbloei bij de auto WW, maar groeien blijven ze . buitenkweek 2013-2014 !! 1039.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1040.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1041.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1042.jpg ...ze maken het goed !

Wat ik net meemaakte dat slaat alles; buitenkweek 2013-2014 !! 1044.jpg was even in de keuken en hoorde een geluid wat me bekend in de oren klinkt... buitenkweek 2013-2014 !! 1045.jpg ernie goes the hard way, hahaha ...wat een mascotte!

Time for a big blunt...

Greeters hippie .
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X