Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    Ja 12bar, dat zijn de stappen !


    He Steun, ja, de planten zijn verwend, ze vinden t aangenaam zo te zien . Djah hippie says do you like your buds? .


    Inti, dank je man, ben benieuwd wat de toppen gaan doen !

    Hoi Plant, wat hebben ze goed hun best gedaan in die dagen . Ik smacht naar een verse paffer over een aantal weken, haha !
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      Haha herkenbaar; de geur doet al verlangen...

      Ze zijn idd lekker gegroeid mate!

      Grtz
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Plant , smelling some females! De langste auto Bomb is nu 79 cm. Die lange internodes worden al aardig gevuld
        met tak en uitschieters. Wat een aantal dagen knallend weer niet kan doen !

        Kiemupdate. De volgende zaden zijn reeds in de kiem en zijn klaar voor de zaai/stekgrond.
        Het zijn geen autoflowers want deze moeten wat gaan doen voor de opbrengst .

        buitenkweek 2013-2014 !! 1196.jpg van links naar rechts; 3x reg. Nadia AQS en 1 al in zaai/stek. 1x fem. Special Kush #1 RQS, 1x fem. Super Skunk Sensi Seeds.

        buitenkweek 2013-2014 !! 1197.jpg die staan er happy bij want hun koppies drukken door . De andere 2 zaden zullen spoedig volgen.

        De planten gaan zoals t hoort . Wel van die gekke lichtgroene bolle beesjes gespot op 1 van de auto WW. Heb ze eraf geplukt
        dus oprotten jullie groene varkentjes . Op de andere planten zie ik niks zitten.

        Adieu en lekker kweken,

        Hippie .
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          succes met de nieuwe dames sjef !!
          ben toch zeker wel benieuwd naar die auto bomb
          gaat allemaal lekker daar hips!
          groetjess
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            Dankjewel Poep, was ik maar sheriff !
            We gaan zien wat die meiden hier gaan doen.
            Ik laat t geheel over aan de Bombshell's .

            Zaai/stekgrond update;

            buitenkweek 2013-2014 !! 1198.jpg t stelletje is compleet buitenkweek 2013-2014 !! 1199.jpg Nadia helmpjes af, op naar de vrijheid ... buitenkweek 2013-2014 !! 1201.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1202.jpgbuitenkweek 2013-2014 !! 1203.jpg Special Kush, Superskunk, en Nadia.


            Wat topjes in de maak;


            buitenkweek 2013-2014 !! 1208.jpg auto WW buitenkweek 2013-2014 !! 1207.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1209.jpg auto Bomb 1 buitenkweek 2013-2014 !! 1210.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1211.jpg auto Bomb 2

            De batterijen zitten in de oplader, dat waren de foto's, haha !


            Hippie .
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

              Gaat lkkr!

              Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
              Using Tapatalk

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                Die hebben het helemaal naar hun zin op je balkon, moet daar aangenaam vertoeven zijn
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  Ja dat moet idd wel een heerlijk balkon zijn die gaan prima
                  sigpic

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    Whitebud, Nik en Sjon...

                    Mag ik jullie hartelijk danken ?

                    Hippie gaat ontspannen ...

                    Laters.
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Ziet er goed uit hip!!! bloei zit erin!!
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        Gegroet forumleden!

                        Van de week van die kleine dikke lichtgroene beestjes gespot op de volgende planten; 3x auto White Widow en de kleine auto LR test .
                        Geen ervaring mee maar het blijken (blad) luizen. Zaterdagmiddag op pad gegaan om een middeltje hiervoor te halen. De Lidl had van die
                        spraybussen maar eenmaal daar waren ze er damn weer es niet. Dan maar dwars door de jaarmarkt hier in t dorp wat winkels af. Kwam uit
                        op een dieren/planten zaak en daar hadden ze Bayer Natria Bio voor mn groene bladluis, zwarte bonenluis, trips en witte vlieg. Gekocht en op
                        naar huis.

                        buitenkweek 2013-2014 !! 1226.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1227.jpg ...

                        De planten goed gespritzt van boven, ook onder de bladeren tot het spul er af liep. En nu maar afwachten . Ik ga het nog 1 of 2 keer
                        herhalen want ik zag er nog 1tje lopen, die verrekte donders. De rest van de planten heb ik geen luizen aangetroffen.

                        Afrodite automatica; buitenkweek 2013-2014 !! 1229.jpg de beauty buitenkweek 2013-2014 !! 1230.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1231.jpg en de beast ...komt wel goed als ze nieuwe blaadjes aanmaakt. buitenkweek 2013-2014 !! 1232.jpg ze zijn weer gegroeid!

                        De rest van de planten gaan hun gangetje. Hierover meer in de volgende update .

                        Hippie .

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        De zaailingen die de autoflowers gaan opvolgen zijn 2 dagen jong; buitenkweek 2013-2014 !! 1228.jpg 3x reg. Nadia AQS, 1x fem. Special Kush #1 RQS, 1x fem. Super Skunk Sensi Seeds. Lets go baby's !!!

                        Auf wiedersehn ...

                        Hippie .
                        Last edited by de oerhippie; 25 May 2014, 20:56.
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          Hey Hippie,

                          Die autobombs hun blaadjes zijn zo groot!
                          Zien er allemaal frisse plantjes uit. Je hebt duidelijk veel ervaring.

                          Succes nog!

                          Timzar

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Hoi Timzar,

                            Dat klopt helemaal ! Voor t 1rst de auto Bomb staan. De genen bestaan uit een groot gedeelte
                            uit sativa/runderalis. 50% sativa, 20 runderalis en 30 indica als ik t goed heb. In het begin worden
                            het strekkers, maar als t goed is wordt dat bedekt door zijtakken die hun best doen.
                            Veel ervaring, ja ik ben heer en meester haha! Nee, ik ben een buitenkweker die al wat jaren
                            z'n best doet om wat lekkers van die 4 kante metertjes te halen. Als je hier een tijdje bent hoor
                            en zie je vele ervaringen van medekwekers. Na lang genoeg bleef bij mij het kwartje hangen. Je
                            kan hier zoveel lezen en thuis uitvoeren, gewoon doen. Ik leer nog steeds, tot t kaarsje uitgaat.

                            Ben zo weer terug....
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              Hoop dat je de luizen wegkrijgt hippie Gun je van harte een goede kweek toe. Zal zo nu en dan eens binnen proberen te springen
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment


                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                He Chemmie maat !
                                Nou...ik heb goed nieuws. De planten bekeken en die luizen zijn zo dood als een pier. Ze worden zwart en sterven een pijnlijke dood ! Wat een sarcasme haha, ze hebben ook gevoel eh .
                                Ga van de week nog 1 keer sprayen voor de zekerheid. Ik heb hier en daar wat gepukt en maar op gegeven moment laten ze los, dat moet je hebben.

                                @Timzar; buitenkweek 2013-2014 !! 1223.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1221.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1222.jpg 1rst eens kijken hoe ze haar toppen aanmaakt !

                                He Poep, ze blijven nieuwe groeischeuten geven !

                                Till next....

                                Hippie .
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X