Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Hippie, wist je dat als je ctrl toets ingedrukt houdt, dat je dan meerdere foto's tegelijk kunt selecteren?
    Als je er eentje teveel hebt, klik je er gewoon nog een keertje rustig op, en dan wordt die gedeselecteerd.

Ik vind vista trouwens - in tegenstelling tot de halve wereld - een prima systeem. Had er zelf geen moeite mee.

Hoe dan ook, ik kijk uit naar de foto's!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

foto's buitenkweek 20132014 1820.JPG foto's buitenkweek 20132014 1822.JPG foto's buitenkweek 20132014 1827.JPG foto's buitenkweek 20132014 1828.JPG foto's buitenkweek 20132014 1829.JPG

foto's buitenkweek 20132014 1831.JPG foto's buitenkweek 20132014 1832.JPG.... ... eindelijk wat foto's kunnen plaatsen.

Nadia en Afrodite 1 foto's staan door elkaar. De Emmer foto 3 is de Afro met toppen.
      Foto 1 is hoofdtop Nadia. Foto 2 en 4 is kaal of kammen .
      Foto 5 is opbrengst droog Nadia. 6 en 7 is de weckpot gevuld met de Nadia toppen .

Ik ben tevreden over deze opbrengst en de Afro 1 is droogklaar en morgen wegen en
      de pot in. De rest volgt .

Ga nu es ff een dikke knakker roken van die Nadia, wat heb ik lang moeten wachten op
      een goed rokertje, de vorige ronde autofowers 15 potten is niks geworden.

Volgende update meer foto's en een rookverslag uiteraard ...

Tot horens en roken zal ik ...

Hippie .

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hey LR,

Pc leek eeeuhh... maar t lukt toch aardig of niet nu .....

Something help from your friends ...zo zie je maar...

Ja bedankt voor je reactie en ff leuk dat je komt kijken man ...
      zie wat foto's hierboven !

Laters, en ben net aan t draaien ... droog en niet langer moeten hangen .

Greeterz hippie .
      Last edited by de oerhippie; 27 October 2014, 22:59.
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Yeuuuuuuuuuuuuu de buit is binnen geniet er maar van Oer
        God was never on your side..

Comment

Netjes! Laat het smaken kerel, ook het eten
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Laat het smaken Hipp!! Sit back and relax...
            Grtz Jack
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Zo hoe is de nadia bevallen ?

Gefeli met je oogst hopelijk zo goed als je aandacht die je de dames hebt gegeven
              Geniet er van m8
              sigpic

Comment

heee maatje ,

das en lekker schaal vol lekkers he !
                en nen dikken emmer vol toppen .
                nu heb je eindelijk je wel verdiende eigen wietje na die moeite is deze lekkere oogs je super hard gegund maatj !
                laat het smaken ik zie het andere droge wel langs komen kan ik weer wa kwijlen .
                hou je goed he hipske ,

Groeten Steundjee

Comment

Hallo levensgenieters Bella, LR, Jack, Inti, en Steunert .
                  Dank jullie wel voor de prettige reacties !

Een simpel rookverslagje van de 1e joint.
                  De Nadia was een apart geurtje, ze was dan ook ook net droog. Nu gaat ze meer neigen naar een frisse witte
                  citrusachtige taste. Ik test altijd liever een wietje als ik nuchter ben en er vanmiddag na mn werk voor gaan zitten.
                  Het effect is een prettige high/stoned, ik had zelfs nog zin om te koken vanavond .
                  Ze zal beter gaan smaken nu ze in de weckpot zit. Ze heeft aardige compacte toppen en vindt t best een lekker
                  buitenwietje om te roken, kortom een geslaagd potje rookwaar!

Afrodite 1 is droog de andere morgen ook waarschijnlijk. Vandaag een drukke middag, dus ff laten hangen .
                  Kush heb nog iets kunnen knippen ervan maar niet veel als t droog is.
                  Superskunkje is ook wel klaar, ze mag nog een paar daagjes buiten staan.

Tot Laters, ik doe de weckpot nog even open ...

Groeten Hippie .
                  Last edited by de oerhippie; 27 October 2014, 23:51.

Comment

Wauwie ziet lekker uit ! Laat t je smaken de komende donkere maanden rook je lekker de zon in je bol!
                    sigpic it is just a flower

Comment

heeey hip dat ziet er toch wel super uit!!!
                      het was een jaartje bikkelen voor je maar je ziet het is niet voor niks geweest
                      heb hier genoeg maar als ik zo dat van jou zie word ik toch een klein beetje jaloers hahaha

groetjesss en smoke ze!
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Haii Bat ...leuk dat je even komt kijken hier. Ik geniet met volle teugen al !
                        We kunnen weer ffe vooruit, de zon heeft toch aardig zn best gedaan .

Ha Poepert van me ... ja het is een lekker potje. Erg jammer van de autoflowers,
                        Geluk bij ongeluk was dat de Afrodite eigenlijk autoflowers waren. Kannabia seeds
                        heeft dus een grove fout gemaakt. Een dikke sticker wijst erop dat het volgens hun
                        afjes waren, maar die vlieger ging niet op. Lucky bastard die Hippie !

Dank jullie wel voor je post. De 2e afro hangt nog, de 1e vanmiddag geknipt droog
                        en zit in weckpotten . 1 x 2 en 1x 1.5 ltr. pot .
                        Het gewicht droog is 67 grammen !
                        Morgen de 2e toppen afknippen van de takken, wegen en de weckpotten in.

Foto's volgen, nice evening en goodbeye...

Hippert .

Comment

Lekker blowen vriend ...
                          Je hebt't verdient!!!

Comment

He Leo, dank je wel man, lang gewacht maar de moeite waard !

SANY3219.JPG SANY3220.JPG ...opbrengst droog van de 1e Afrodite.

Het gewicht van dit mooie bergje wiet telt 67 gram . De weckpotten; de volle rechts is
                            2 ltr. en de linkse is 1.5 ltr. pot.

Deze plant is genetica van Jack Herrer, en gekruist met een male Marokkan Sativa.
                            Mn rookverslagje als volgd; De toppen zijn veel minder compact als de Nadia. Als ik em rook
                            dan proef ik een aardig sterke zoete smaak. Limoen zo nu en dan, en een wierrook en denne
                            smaak/geur. Ik vindt haar best wel krachtig voor een buitenwiet, dus wel tevreden hierover .
                            Alleen vindt ik dat ie wel erg zoet smaakt, overheersend dus.

Vanmiddag de 2e Afrodite in de weckpotten gestopt en de opbrengst was om te smullen.
                            Wat grotere toppen en wat minder klein grut ertussen .

Hierover meer in de volgende update. Het Superskunkje die nog buitenstaat haar ontdaan
                            van het grote blad, ze gaat naar de kapper en dan is het leeg aan bruikbaar rookwaar op
                            het balkon. De Kush staat er nog die gaat helaas de kliko in. Klein beetje rookbaars vanaf gehaald.

Tot de volgende keer en keep on growing ...

Hippie .
                            Last edited by de oerhippie; 30 October 2014, 18:57.

Comment

Jaloers...........

Nee hoor Hipsy , het is je gegund
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

mmhhh lekkere smaakjes dat je daar zegt maat !
                                echt het is je super hard gegunt laat het smaken en hou nog wat tecuren over he hipske .
                                ziet echt n lekker wietje uit , rookze en let's get steund he maatje !

hou je goed ,

Groetjes Steundjee

Comment

Bezig...
                                X