Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2 X spliff seeds Dutch Bleu Auto & 2 x World Of Seeds NL Auto x Big Bud
Re: 2 X spliff seeds Dutch Bleu Auto & 2 x World Of Seeds NL Auto x Big Bud
Die had gewoon verder geleefd ook met gespleten stam. natuurlijk wel veel kans op infecties dan. Had je het gewoon dichtgetaped was er niks aan de hand geweest.
weer even een update, er zijn wat zaken gebeurt ten huize thugz.
het barsslechte weer en het onweer dat nadien volgde is teveel geweest voor 1 van de dutch bleu plantjes een hagelbal is dwars door de stam gevlogen daar waar ik ze getopt had, met als gevolg dat de hele stam in 2 was gespleten.
de magische kruiden die erop zaten hebben we wel kunnen redden gelukkig was een totaal van een 45gram nat mooi geknipt. raar maar waar deze waren de topjes droog genoeg om in de pot te kunnen en houden dus een 8gram over ze kwam boven op 28 februari en heeft dan 90 dagen gegroeit incl voorbloei nadien heeft ze 44 dagen kunnen bloeien de trichome's waren milky en klein beetje amber en hier en daar zat er ook nog clear tussen.
foto's van de oogst; oogst.jpgoogst (1).jpgoogst (2).jpg
swat ben tevreden dat ik niet al mijn planten heb verloren is een wijze les voor de volgende keer.
ook had ik een week of 2 geleden weer 5 zaadjes te kiemen gelegd voor de contest van spliff ook de dutch bleu's maar na 14 dagen zijn ook zij verleden tijd opgevreten door slaken maar mijn eigen schuld had ze op de grond laten staan gedurende de nacht....
dus nu hebben we er weer 2 te kiemen gelegd en ook nog 2 zaadjes Sugar Black Rose af van deliciuos seeds. eens deze hun kopke omhoog steken komen er foto's, maar dan gaan we wel verder in het verslag voor de contest ook met de plantjes die hier al een hele tijd te zien zijn zodat ik alles in 1 verslag kan houden want anders moeten we 3 verslagen gaan bijhouden en dan wordt wat teveel van het goede. het linkje staat in mijn handtekening
dus hoogst wss de laaste update hier in dit verslag;
ik versta nog altijd niet waarom mijn 2 plantjes NL X BB maar niet willen bloeien ze tonen wel wat voorbloei maar thats'it.
deze soort is een autoflower en ben nu ver over de 100 dagen verry verry strange. mochten jullie hierbij mij wat info of advies kunnen geven hoor ik dat graag want binnekort groeit ze mijn omheining over en dat heb ik liever niet daarom ook voor autoflowers gekozen maarja...
geneog verteld dus nu wat foto's
NL X BB groot Groeidag 104 heel lichte voorbloei NL X BB mishandelde groeidag 103 nog niets gespot Dutch Bleu Groot dag 91 bloeidag 41 Candy kush groeidag 50
Re: 2 X spliff seeds Dutch Bleu Auto & 2 x World Of Seeds NL Auto x Big Bud
wauw die topjes die je hebt geoogst zien er lekker uit!!
kan zelf ook echt niet wachten om te oogsten maarja
je nl x bb ziet er ook heel goed uit
groetjess
Comment