beste medegrowers,
aangezien het hier al binnensijpelt van de buitenverslagjes begin ik ook al eentje.
deze zal een AF ronde worden met 2 soorten.
de zaden
DSCI0123.jpg
Northern Lights x Big Bud .jpg2 x World of seeds Norther Light X Big Bud
spf-gold-dutch_blue_auto-01.jpg2 x Spliff Seeds Dutch Bleu Auto
de dutch bleu auto heb ik mezelf ook aangeschaft omdat deze zomer een wedstrijdje zal worden gedaan zal ik nu al eens deze soort opkweken en ook buiten.
verder wordt het medium All-Mix van plagron en de bio lijn van plagron zal als voeding gebruikt worden.
de zaadjes liggen van vandaag te kiemen in spongepats in een "propagator" heb zelf zo een doorzichtige bak liggen heb deze gebruikt. en op de vensterbak gezet boven de verwarming.
DSCI0124.jpg DSCI0125.jpgstatus op 24/02/14
zo volgende update als de kiemelingen boven komen.
laters,
Thugz
aangezien het hier al binnensijpelt van de buitenverslagjes begin ik ook al eentje.
deze zal een AF ronde worden met 2 soorten.
de zaden
DSCI0123.jpg
Northern Lights x Big Bud .jpg2 x World of seeds Norther Light X Big Bud
spf-gold-dutch_blue_auto-01.jpg2 x Spliff Seeds Dutch Bleu Auto
de dutch bleu auto heb ik mezelf ook aangeschaft omdat deze zomer een wedstrijdje zal worden gedaan zal ik nu al eens deze soort opkweken en ook buiten.
verder wordt het medium All-Mix van plagron en de bio lijn van plagron zal als voeding gebruikt worden.
de zaadjes liggen van vandaag te kiemen in spongepats in een "propagator" heb zelf zo een doorzichtige bak liggen heb deze gebruikt. en op de vensterbak gezet boven de verwarming.
DSCI0124.jpg DSCI0125.jpgstatus op 24/02/14
zo volgende update als de kiemelingen boven komen.
laters,
Thugz
Comment