Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 X spliff seeds Dutch Bleu Auto & 2 x World Of Seeds NL Auto x Big Bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 X spliff seeds Dutch Bleu Auto & 2 x World Of Seeds NL Auto x Big Bud

RIP Dutch bleu klein de hagelballen waren haar fataal
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Zonde
      Kan je er nog iets mee? Een extractie of spacecake ofzo?? Groetjes en succes met de rest
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

ja kan er nog wat mee, gewoon knippen

er was een hagelbal in het midden van het plantje terechtgekomen waar ik het getopt heb.

bol is er zo los door gevlogen met als gevolg dat de hoofdstam volledig gespleten was van boven tot onder...

uiteindelijk 45gram nat geworden foto's volgen

Comment

Die had gewoon verder geleefd ook met gespleten stam. natuurlijk wel veel kans op infecties dan. Had je het gewoon dichtgetaped was er niks aan de hand geweest.

Comment

download.jpg

weer even een update, er zijn wat zaken gebeurt ten huize thugz.
            het barsslechte weer en het onweer dat nadien volgde is teveel geweest voor 1 van de dutch bleu plantjes een hagelbal is dwars door de stam gevlogen daar waar ik ze getopt had, met als gevolg dat de hele stam in 2 was gespleten.

de magische kruiden die erop zaten hebben we wel kunnen redden gelukkig was een totaal van een 45gram nat mooi geknipt. raar maar waar deze waren de topjes droog genoeg om in de pot te kunnen en houden dus een 8gram over ze kwam boven op 28 februari en heeft dan 90 dagen gegroeit incl voorbloei nadien heeft ze 44 dagen kunnen bloeien de trichome's waren milky en klein beetje amber en hier en daar zat er ook nog clear tussen.
            foto's van de oogst;
            oogst.jpgoogst (1).jpgoogst (2).jpg

swat ben tevreden dat ik niet al mijn planten heb verloren is een wijze les voor de volgende keer.

ook had ik een week of 2 geleden weer 5 zaadjes te kiemen gelegd voor de contest van spliff ook de dutch bleu's maar na 14 dagen zijn ook zij verleden tijd opgevreten door slaken maar mijn eigen schuld had ze op de grond laten staan gedurende de nacht....

dus nu hebben we er weer 2 te kiemen gelegd en ook nog 2 zaadjes Sugar Black Rose af van deliciuos seeds. eens deze hun kopke omhoog steken komen er foto's, maar dan gaan we wel verder in het verslag voor de contest ook met de plantjes die hier al een hele tijd te zien zijn zodat ik alles in 1 verslag kan houden want anders moeten we 3 verslagen gaan bijhouden en dan wordt wat teveel van het goede. het linkje staat in mijn handtekening

dus hoogst wss de laaste update hier in dit verslag;

ik versta nog altijd niet waarom mijn 2 plantjes NL X BB maar niet willen bloeien ze tonen wel wat voorbloei maar thats'it.
            deze soort is een autoflower en ben nu ver over de 100 dagen verry verry strange. mochten jullie hierbij mij wat info of advies kunnen geven hoor ik dat graag want binnekort groeit ze mijn omheining over en dat heb ik liever niet daarom ook voor autoflowers gekozen maarja...
            geneog verteld dus nu wat foto's

NL X BB groot Groeidag 104 heel lichte voorbloei
            NL X BB mishandelde groeidag 103 nog niets gespot
            Dutch Bleu Groot dag 91 bloeidag 41
            Candy kush groeidag 50

Nl X BB groot
            NL X BB (4).jpgNL X BB (3).jpgNL X BB (2).jpgNL X BB (1).jpgNL X BB.jpgmishandelde.jpg

NL X BB Mishandelde
            mishandelde (1).jpgmishandelde (2).jpg
            Dutch Bleu Groot
            Dutch bleu.jpgDutch bleu (1).jpgDutch bleu (2).jpgDutch bleu (3).jpgDutch bleu (4).jpgDutch bleu (5).jpgDutch bleu (6).jpgDutch bleu (7).jpg
            Candy Kush
            candy kush (1).jpgcandy kush.jpg

Comment

ik versta nog altijd niet waarom mijn 2 plantjes NL X BB maar niet willen bloeien ze tonen wel wat voorbloei maar thats'it.
              das dan geen echte autoflower.
              Last edited by FlintStoned; 17 June 2014, 12:50.

Comment

ja maar de soort NL X BB is toch autoflower?

Comment

mss heb je idd de reguliere vast, staat gelijk ook niet op de verpakking dat het AFs zijn...
                  Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                  Jack Herer in scrog
                  The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

wauw die topjes die je hebt geoogst zien er lekker uit!!
                    kan zelf ook echt niet wachten om te oogsten maarja
                    je nl x bb ziet er ook heel goed uit
                    groetjess
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

gesloten vervolg

Comment

Bezig...
                      X