Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vroege buiten kweek
Collapse
X
-
Re: Vroege buiten kweek
uploadfromtaptalk1402592503747.jpg word al lekker wit! Staat nu bijna 4weken in bloei, dus nog ongeveer een maandje geduld
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met TapatalkUsing Tapatalk
Comment
-
uploadfromtaptalk1402592697358.jpguploadfromtaptalk1402592710253.jpg de super skunk begint nu ook lekker te gaan deze ruikt ook zeer sterk nu!
Comment
-
Had niet verwacht dat zo een vroege kweek het zo goed zou doen Congrats m8, deze kweek zal ik zeker verder volgen. Zit zelf ook nog beetje in de knoop hoe ik de weedjes zal drogen. Prachtige planten, heb vorige maand ook een ww gezet, guerilla, hopelijk doet zij het even goed als jouw dames
Comment
-
uploadfromtaptalk1403024142460.jpguploadfromtaptalk1403024155550.jpg heerlijk
Comment
-
Wat ik gelezen heb her en der is dat je alleen maar water geeft zonder voedings stoffen zodat de plant al zn reserve gebruikt en denkt dat ie bijna tot zn end is, zodat ie nog meer thc aanmaakt. Dat is wat ik op het forum op gestoken heb....
Comment
-
Een plantje denkt niet.
Spoelen betekend dat je gewoon water geeft zoals je altijd doet, maar zonder voeding.
Dat doe je de laatste twee weken.
Je gaat ze dus niet verzuipen.
Dit doe je om de voeding die nog in de aarde zit kwijt te raken anders proef je dit terug in de wiet.
Plantje zal ook wat geler worden, da's ook goed.Last edited by QnQ; 18 June 2014, 13:34.
Comment
-
Ja wat ik hier ergens heb gelezen... Er zullen anderen zijn die er een andere kijk op hebben maar ik ga het proberen ... Ben te vroeg begonnen volgens velen maar je ziet het ze gaan als een tiet! Dus vertrouw er op dat het spoelen ook gaat werken
Comment
Comment