Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vroege buiten kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Vroege buiten kweek

uploadfromtaptalk1403955998588.jpguploadfromtaptalk1403956041747.jpguploadfromtaptalk1403956067555.jpgde super alibi (eerste foto) en de blue invader (tweede foto) in bloei blue invader kan bijna geoogst worden... Denk nog +- anderhalve week?!
    Using Tapatalk

Comment

Super alibi moet zijn super skunk... Mn telefoon doet stoer
      Using Tapatalk

Comment

Leuk, ik heb ook een bleu invader staan. Weekje oud. Zal alvast een gat graven voor de pot zie dat ze vrij hoog wordt

Comment

Het is dat het niet toegestaan is om te vragen of ik dalijk wat mag over nemen
          Ze zien er lekker uit ! ,
          mn eigen autos werken niet denk k ze komen na 4 dagen nog niet boven de grond .... en mn ww x bb is dood dus et wordt weer een dure winter aan de shop

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Comment

uploadfromtaptalk1404408316677.jpg even een update blue invader zit tegen haar eind aan en de super skunk gaat lekker
            Using Tapatalk

Comment

Zo ziet er allemaal goed uit sjonny

Comment

Mooie vette toppen, en leuke kerstboomvorm! Nice! Laat ze smaken kerel!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Mooie tuin hoor
                  God was never on your side..

Comment

Zien er allemaal goed en smakelijk uit! Laat ze je smaken binnenkort
                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Thnx![emoji4]
                      Using Tapatalk

Comment

Gvd! Vandaag toprot geconstateerd, rotte stukken weg gehaald wat moet ik nou doen? Spoelen en oogsten of nog even in de gaten houden en laten staan.. wie weet raad[emoji30]
                        Using Tapatalk

Comment

Ziet er kut uit zeg!! Jammer, je hebt mooie planten! De trychomen al bekeken?? Als ze grotendeels milky zijn zou ik ze omhalen als ik jou was! De rot heeft ze al flink aangetast!
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Spoelen = 10-14 dagen alleen water geven zonder voeding.

Daar is het te laat voor, daar had je vorige week al mee moeten beginnen.
                            Dat wordt oogsten, en een paar maanden curen om de voedingssmaak weg te krijgen.
                            Rot ruim wegknippen, tijdens drogen gaat dat proces gewoon door dus je wil zeker geen stukje missen.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ai, dat is wel zeer spijtig die budrot

Comment

Nou ik hem hem maar geoogst, nu heb ik nog een Paar planten die nog moeten bloeien, iemand tips om toprot te voorkomen?
                                Using Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X